Komentáře - Červenec 2016

Stránky: 

Méně krutý svět

Autor: Aunt Gytha      Jazyk: ČJ

Cora:

“To zas byla jednou krása! Taková chmurně laděná epizoda jednoho večera v Paříži. S nebývale ohleduplným fyzickým kontaktem mezi dvěma životem převálcovanými muži a tísnivým závěrem jako bonus. K téhle povídce bych si teoreticky vytvořit kladný vztah neměla... kdyby ovšem nebyla tak silná, výjimečná, a tak moc nenutila člověka jít a pohladit kohokoliv, kdo je doma zrovna po ruce. V rámci zachování duševního zdraví jsem na ni pro sebe okamžitě sešila sequel, protože jinak by její vyvrcholení stálo tedy pěkně za houby. (Bokem si jen dovolím jednu osobní připomínku - Severus Snape je podle mého názoru přesně ten typ člověka, který by do gay baru nikdy ani nepáchl. Suďte mě.)”

Ani za zlámaný svrček!

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Cora:

“Dobrý nápad :-). 3-4.”

Hádka

Autor: Norsi      Jazyk: ČJ

Cora:

“Kratinké, závěrem mírně úsměvné a poměrně dost nevýrazné.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Cora:

“Mě se to strašně nechce hodnotit průměrem, protože tématicky to vůbec není špatné, naopak. Neseděl mi tu ale Severus, takřka kompletně. Nedovolím si tvrdit, že se nepovedl, jen se nepovedl pro mě.”

Za tyhle kraviny ho neplatí dost

Autor: janonny      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Fajn povídka. :)”

Nejlepší přítel

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Tento pár je nevšedný, no páčilo sa mi to. Bolo to také milé :)”

If You Are Prepared I: The Truth about Harry

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

belldandy:

“Série bych nejraději hodnotila dohromady. A kdybych měla If you are prepared hodnotit jako celek moc o tom nepřemýšlím a dám za pět. Ale situace mě nutí hodnotit úvodní část zvlášť a já tak nemohu nepomyslet na to, že zápletka, při které Severus Snape odvede o prázdninách Harryho od Dursleyových, díky čemuž se s ním sblíží, i Harry trpící nespavostí a bloudící v noci po Bradavicích, je pro mě trochu ošumnělé klišé. (Ovšem tahle fikce je už stará pár let a třeba to tehdy tak nepůsobilo.) Nejsilnější moment téhle první části přijde na konci, když se zjeví pravda o Harrym, která pak visí nad dějem následujících dvou částí jak Damoklův meč. A taky se mi líbí ta hra na poker face, co spolu Snape a Harry hrají a která skvěle zdůvodňuje, proč už Harryho později nevytačí, cokoli co Severus Snape řekne.”

O ošemetných lžích, omamných látkách a osudové lásce

Autor: squire      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nu, když pominu, že hlavní zápletka mi připadá trochu přitežená za vlasy, tak na mě zbytek fungoval moc dobře. Protože to byla vstupní teze tak jsem se o to, zda je něco takového reálné, prostě nehádala. Díky tomu jsem si ji dost užívala skoro po čtyři kapitoly. Sherlock tu párkrát předvede pěkné dedukce, za něž musím pochválit autorku, protože tohle mi u Sherlocka v jiných fanficíh tak často chybí. Tu poslední kapitolu už ale raději pomíjím. Kdyby se, na místo toho zbytečného vysvětlování věcí, které už stejně každý pochopil, na sebe vrhli, bylo by to mnohem lepší. Já prostě nemám ráda, když toho mužští hrdinové moc nakecají. Přesto to bylo velmi v úhrnu příjemné překvapení mezi českými johnlock povídkami.”

V údolí dračích ruží

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Extasy:

“Jsem spokojená. Vydržela jsem do čtyř do rána, abych povídku dočetla. Námět neotřelý, líbilo se mi, že se to neodehrávalo striktně v kulisách originálu, ani OOC postavy mi nevadily. Miluju romantiku, vždy si při ní skvěle odpočinu a tohle mi prostě sedlo. Už mám od Tess rozečtenou další povídku a opět se skvěle bavím.”

Kvapka tvojej krvi

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Extasy:

“Nádherná povídka. Vlastně má první s tímto párem a rozhodně nelituji, že jsem se do ní nakonec pustila. Za prvé mi naprosto vyhovovala délka. Nic proti Čajovým ságám, Elysejským klíčům apod, ale pokud si chce člověk něco uceleného přečíst a čas je jeho nepřítel, tohle mu to plně vynahradí. Za druhé příběh. Jednoduchý, pochopitelný, přesto do poslední chvíle udržoval v napětí. Za třetí milostné scény, sexuální napětí... na to prostě nemám slov! I když je zde Lucius slušně OOC, ani v nejmenším mi to nevadilo. K povídce se velmi ráda vrátím. Bavila jsem se a odpočinula jsem si u ní.”

Na rozlučce o den více

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Co na to říct? Sherlock je sice geniální myslitel, ale zároveň taky neuvěřitelný tupec. :)”

Za tyhle kraviny ho neplatí dost

Autor: janonny      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já si nemůžu pomoct, musím se smát. :D Moc roztomilé AU.”

Proč jsi jenom, proč jsi jen

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle bylo docela zvláštní. Nejsem si úplně jistá, jestli jsem tu povídku správně pochopila, ale líbila se mi. :) Jedno ale musím dodat: Dát hodnocení 1 za něco, co mě nebavilo - na tom nic nedospělého nevidím. Mr. Robot tvoje povídka ničím nezaujala a nezískala si její pozornost ani sympatie. Obsahem, zpracováním, detaily, slohem, pojetím postav, prostě ničím. Co na tom chceš konstruktivnějšího?”

Rozptýlení

Autor: faithwood      Jazyk: ČJ

Tyra Hawking:

“Zbožňuju! Vždycky se u toho dobře pobavím. A úplně se stydím, že mi ze začátku nedošlo, o co tam šlo. :D”

Charon´s Gift

Autor: Philyra912      Jazyk: AJ

Kasp.:

“-”

Fascination

Autor: Saras_Girl      Jazyk: AJ

Kasp.:

“A jo, docela příjemná povídka. Mám ráda příběhy, kde je Harry Dracem tak zdravě posedlý. :)”

Draco+Harry | You were a kidness

Autor: Malfoyinmyheart4ever      Jazyk: fanvid

Kasp.:

“Duševní pohlazení. ♥”

Rozptýlení

Autor: faithwood      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“jednohubka”

Eclipse of the East

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Četla jsem povídku Ochočím si tě, na kterou tato nepřímo navazuje. Autorka sice ubrala z erotických scén, ale namísto toho dala ještě větší prostor násilí, smutku a beznaději. Mám toto dílko velmi ráda.”

Víc než výzva

Autor: Pajka      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Úžasné!”

Extrémní svádění

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Brala jsem to hodně s nadsázkou, jinak se to asi brát nedá. Určitě pobavilo :)”

Stratený v temnote

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Extasy:

“Skvěle napsaná povídka. Velmi uspokojivý konec (tedy pro mě:)) Určitě se k ní ještě jednou vrátím.”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Nevím proč, ale já jsem vysazená na PWPčka s jídlem :D Takže za mě skvělé!”

Proč jsi jenom, proč jsi jen

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Já bych to ještě upřesnila. Nikdy se nezavděčíš všem a zde na FF deníku některým čtenářům dokonce ničím :D Mně se povídka líbila. Bylo to netradiční, svěží a rozhodně nenudila - jedním dechem, jak se říká. Brala bych pokračování, ale to asi nebudu jediná :)”

Gemini

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Povídka je přesnou ukázkou počinu, kde by dobrý beta-reader vychytal všechny nedostatky, které jinak zbytečně kazí moc pěkný námět a pěkně zpracovanou povídku. Vyloženě mě rozčilovali Ron s Hermionou, byli prostě jen otravní, žádnou jinou roli v povídce neměli. Oproti tomu příjemně překvapil Blaise, jeho pojetí se mi moc líbilo. První polovinu, možná spíš dvě třetiny povídky jsem si vážně sto procentně užila a pak, přesně v okamžiku, kdy se autorka rozhodla začít směřovat ke konci, to šlo všechno hrozně hopem a ráz naráz. Co se týče hlavních postav, myslím že jejich chování odpovídá věku, i když některá rozhodnutí působila lehce schizofrenicky - jako by se najednou jednalo o úplně jinou postavu. Abych to nějak shrnula, povídka má velmi silné i slabé stránky a ke čtení ji rozhodně doporučuju a s očekáváním vyhlížím další autorčiny počiny. :) 3-4, zaokrouhleno nahoru, protože je to prvotina.”

Stránky: