Komentáře - Květen 2016

Stránky: 

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Dychtivý šepot

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Vai:

“Stojí to za přečtení.. ;)”

Phoenix Fire, or Hermione Granger and the EW

Autor: grangerous      Jazyk: AJ

Fleur Tera:

“Záver trilógie, predchádzajúce časti jednoznačne lepšie. Dej mi už prišiel zbytočne naťahovaný, celkovo počet spiknutí bol tiež už nad moje sily, Hermiona sa mení v MS. Záver ma trochu sklamal, epilóg doteraz nie je. Aj napriek tomu ma však poviedka bavila, autorka zachovala striedajúce sa pohľady na dej, pekný sloh a snapovské komentáre. Vracať sa však nebudem.”

Severus

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

Lanevra:

“...”

A Cure For Boredom

Autor: emmagrant01      Jazyk: AJ

Akkarra:

“Na mě je to příliš fantaskní. Ani mě to moc nebaví, což je trochu zvláštní, když je tu tolik sexu. Navíc mi to k nim příliš nepasuje. K Sherlockovi dejme tomu, ale že by se John do toho zcela dobrovolně vrhal takhle po hlavě... Ne, mě to k němu prostě nesedí.”

Alone On The Water

Autor: MadLori      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle už jsem asi kdysi četla. Nebo něco tomu podobného. Mě osobně vadí ten závěr - John by na tohle neměl ani náhodou. Byl skvělý parťák, ale jako jedinec by takto fungovat nedokázal.”

Heat

Autor: Zjackt      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Čajovou ságu neznám, ale ta kresbička má něco do sebe.”

Heat

Autor: Zjackt      Jazyk: fanart

belldandy:

“4/5 Ilustrace k "čajovce" od Zjackt mám velmi ráda. Jsou asi ty nejlepší, které k této sérii fanfikčních povídek vznikly. Zároveň ale musím říct, speciálně tahle scéna má pro mě v psané formě takovou intenzitu, že ji nejspíš nedokáže beze zbytku zachytit žádné obrazové ztvárnění. Ráda bych to jednou viděla jako malůvku, kde jsou aktéři vidět jen zdálky, jen tušeně. Kde je člověk jakoby jen šmíruje. Řekněme, že by to byla Dracova perspektiva. :P Škoda, že neumím malovat. :(”

Heat

Autor: Zjackt      Jazyk: fanart

Cora:

“Na první pohled to tak možná nemusí vypadat, ale pro mě je to nejlepší Snarry kresba vůbec. A nic na tom nemění ani fakt, že je v podstatě vidět starou bačkoru. Tmavý, nevábný kout, podlomená kolena a sešup na holou zem, Severusovy paže špendlící ty Harryho na cihlovou zeď, obličeje schované jeden do druhého… nádhera.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Cora:

“Nerla to pode mnou vystihla do puntíku tak, jak tuhle povídku vnímám i já. Jen za mě je ta čtyřka poctivá a silná.”

V hodině duchů

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

Cora:

“Příběh plný životních ran a mladého muže, který je, zdá se, alespoň částečně zacelil.”

Waiting for the evening

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Cora:

“Povídku, ke které se kresba vztahuje, neznám; tematicky ale neuvěřitelně přesně sedí k Tea Series k části Corresponding… což by autorce tedy asi neudělalo extra radost, že to tady ode mě zazní. Pardon. Ale když on z toho ten stesk přímo kape.”

Just like muggles

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Cora:

“K práci Mantihory chovám vřelou náklonnost a obdiv; pravdou ale je, že ne bezvýhradný. A tohle je ta jedna z výjimek – obrázek je to krásný, až se srdce tetelí, ale osobně té ilustraci nevěřím ani nos mezi ušima, odjakživa. Autorce se na dálku omlouvám, ale romantiku a „reálný“ rodinný život těhle dvou vidím jinak. Dva body za technické provedení.”

Severus

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

Cora:

“Tenhle obrázek znám dobře a přesto, že by se do skupinky mých echt srdcovek asi nevešel, líbí se mi poměrně dost. Odklon od kánonické ošklivosti nemusí být samozřejmě nutně na škodu, ale nezastírám, že ve mně během času začaly převažovat sympatie spíše ke Snapeovi s tváří nehezkou. Takovou, která se člověku nelíbí, protože se mu ani líbit nemá.”

Double trouble

Autor: Hanetka, MisaBells      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Parodie no :-D prskání smíchy zaručeno”

Padlí andělé nepláčou

Autor: Hanetka      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Stmívání je fandom, kde je spousta fanfikci lrpsiich než kánon. Tohle je jedna z nich. Četla jsem to tak dávno, že na konkrétnější komentář se nevzmuzu, ale vím, že jsem padlé anděly milovala ”

Red Cross

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Že je Severus ošklivý, to mi nevadí. To, že z obrázku nepoznám, jestli je to chlap nebo ženská, to už mi vadí celkem hodně.”

Red Cross

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

belldandy:

“Když budu upřimná, myslím si, že si HapticMimesis špatné známky, které tu na FFdeníku dostala za svého "dantovského" Severuse nezaslouží. Jsem zaujatá, patří pro mě k těm, jejíž obrázky jsou pro mě určitým způsobem fascinující. Platí to zejména pro "Point Taken" nebo "Eye Candy", ale i její Severus v sobě má něco ... Nevím co... ale je to rozhodně něco v tom, jak je nekompromisně ošklivý. Tak já ji tady jednu dobrou přidám. třebaže tahle mezi ty vyloženě nezapomentulné nepatří.”

Severus

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

Rulie:

“Proč mi jeho nos připomíná nos ježibaby ????? Ještě mu chybí bradavice a byl by kompletní”

Severus

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

Salome:

“Nevadí mi stylizované obrázky. Vadí mi stylizované obrázky, které tvrdí, že jsou skutečnost skutečnější než realita.”

A Cure For Boredom

Autor: emmagrant01      Jazyk: AJ

belldandy:

“Poměrně výrazně eroticky zaměřená slashová fanfiction, v rámci johnlock povídek je to v tomto žánru klasika. Začátek mě nepřesvědčil, ale, jak se to už skoro tradičně stává u tohohle typu povídek, konec mi sedl. Tak nějak jsem nepobrala, jak se do toho všeho kluci uvrtali, teda Sherlock i snad jo, ale John dost málo prostestoval.:P Představit si Sherlocka jako toho, co se rád drží v pozadí a raději všechno z jistého odstupu řídí, bylo povážlivě snadné. Tohle nastavení k němu skvěle sedí. Dokonce ani ten Mary Sue milostný pár, co se s nimi Sherlock a John stýkají v klubu, mě tu nijak zvlášť neštval. Asi proto, že vždy sehráli svou úlohu a za včasu se stáhli pryč, dřív než by si je člověk opravdu znechutil. / Jen jednu věc tradičně nechápu, proč se to proboha nejmenuje v české verzi Lék na nudu?”

Severus

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

belldandy:

“Ano, to je on! A to je přesně ten obrázek, nad kterým se hodí zeptat: "A co na tom Snapeovi vlastně vidíte?" :)”

Point Taken, Colored Version

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

Rulie:

“Dokonalé”

Quidditch

Autor: chouette-e      Jazyk: fanart

Mr. Robot:

“dokonalé”

Jmelí

Autor: Forever then some      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Taká milá rozprávka :)”

Stránky: