Komentáře - Duben 2016

Stránky: 

Nezapomenutelná minulost

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ale no tak... Tohle přece mohlo být delší a detailnější. :)”

Harry Potter a Jára Cimrman

Autor: Calwen, Ampér, Jacomo      Jazyk: ČJ

Garfielda:

“Cimrman mě taky míjí. Ale asi u pěti výroků jsem se zasmála.”

Restricted

Autor: Flaignhan      Jazyk: AJ

Garfielda:

“Tak jsem si chtěla něco po delší době přečíst a dala jsem na hodnocení. Moje hloupost. Ne, povídka skutečně není jedna z těch lepších, ať už vyberete z jakéhokoliv páru. Ano, je to klasická utahaná story z pohledu pubertální holky. Nakonec dočetla, protože to má jen 16 kapitol.”

Harry Potter a Jára Cimrman

Autor: Calwen, Ampér, Jacomo      Jazyk: ČJ

lia:

“naprosto skvělé (nutná znalost Cimrmana a HP)”

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Čteno několikrát - originální, dobře zpracovaný nápad.”

Once Upon a Sleepless Night

Autor: Daaro Moltor      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“Líbil se mi začátek a konec. :D Souhlasím, že jinak je příběh celkem utahaný a nudný. Ale přečíst se dal, jen by chtěl opravdu seškrtat.”

Nezapomenutelná minulost

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Benny:

“Klasické zpracování na zadané téma, hlavní je, že se s autorkou shodneme na rozdělení pozic :D”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Eihvaz:

“Přečteno jedním dechem, tři dny v emocionální bouři. Občas jsem prostě musela přestat číst a rozdýchat to, ale nikdy mi to nevydrželo víc jak pár hodin a musela jsem číst dál.”

Harry Potter a Jára Cimrman

Autor: Calwen, Ampér, Jacomo      Jazyk: ČJ

Demetra Black:

“Já to žeru - jak HP, tak Cimrmany :D”

The Soul Piece

Autor: cloudyjenn      Jazyk: AJ

belldandy:

“Konečně pořádný destiel, který není AU. Hurá! / Nelíbí se mi to na pět, to ani náhodou. Líbí se mi to maximálně na čistý čtyři. Cloudyjenn prostě není má srdcová autorka, ale ... jak se říká ... něco na ní je. Třebaže idealizuje své postavy do metafyzičnoromatična, má také jistou posedlost, kterou je přemýšlení o těch andělských věcech v pozadí. Její snaha vystavět zcela kanonický příběh na systému chybějících scén má také cosi do sebe v tom, že řeší věci, nad kterými mi se dle mého pocitu měla zamýšlet většina autorů FF na Supernatural a z neznámého důvodu se zdá, že to jediná dělá cloudyjenn. Proč se jich tak málo ptá, jak to teda vlastně bylo a jak to celé funguje, a namísto toho se všichni soustředí na nějaké AU z "normo-světa". Tohle je cloudyjennin opus magnum a i v téhle nedokončené podobě stojí za přečtení.”

A Brief Glimpse

Autor: cloudyjenn      Jazyk: AJ

belldandy:

“2/3 Vzato kolem a kolem je tohle průměrná love story typu Julda miluje Adama, ale Adam si ho vůbec nevšímá, protže miluje Jirku, kterej ale pálí se Dančou. Byla by to průměrná love story, kdyby si si postavy neusmyslei, že se jmenujou Dean, Castiel, Sam a Ruby a že jde tutíš o fanfikci na Supernatural. V tomhel nezůstalo ze Supernauralu opravdu nic. ten příběh než že by nebyl horší, kdyby se odstranila i ta jména, byl by mnohem lepší, protže by čtenář mohl škrtnou nějaká očekávání votm,že něco, proboha aspoň něco ještě spojuje ten text s předlohou. Takhle mám chuť žádat vrácení svého času zpátky a vrazit za trest hodnocení horší než tři. Ale já mám stále vážné tušení, že tohle má nárok na označneí průměr, už prot, že ví , že si vybírám ke čtení vesměs věci už někým přebrané a tudiž to lepší. Takže za tři ... pro vědomí, že takhle ten průměr FF vypadá a pro sympatie ke cloudyjenn, která se sice protentokrát na kánon úplně vykašlala, ale pořád platí, že je jednou z mála autorek, která ho jindy nějak rozvíjí. Zlaté This is Not Convenient, zlatá The Soul Piace,”

The Request

Autor: cloudyjenn      Jazyk: AJ

belldandy:

“3/4 Jedna z těch AU, kde andělé mají lidská těla a skutečná křídla, na které mám trochu fobii. Ale přes rozpaky při snaze tohodnotit, doznávám, že tohle jsem si při čtení docela užívala. Třebaže bylo evidetně nekanonické, tak mě poznávání zákulisí andělské kanceláře dost bavilo.”

Angel's Wild

Autor: LimonadeGaby, riseofthefallenone      Jazyk: AJ

belldandy:

“3/4. Máte-li fetiš na křídla, pak je tohle věc pro vás. Cas tu má fyzická křídla a Dean mu je neustále ošetřuje a vůbec omakává a brka z nich nosí na krku. Máte-li jako já odpor k tomu, když po sobě ve slashové fanfikci dva muži touží už asi od druhé kapitoly, ale protože nejsou schopni si ujasnit, co vlastně chtějí, tak na to skočí až v kapitole třicaté, tak rozhodně nedoporučuji. Je to hezká milostná AU fantasy s okřídlenými bytostmi s pomalým vývojem vztahu a poněkud nevěrohodnou psychologií postav. Pokud bych přešla, že Dean a Cas jsou idealizovaní a proto minimálně lehce OOC, pak ten zlý John, ten už byl vyloženě k vzteku. Nicméně ten neuvěřitelněj počet úžasnejch fanartů (https://www.tumblr.com/tagged/angel's-wild), co na to vznikl připočítám k dobru a s pomyšlením na ně zaokrouhluji nahoru.”

Jedna z vyvolených

Autor: Nikola Lokvencová      Jazyk: ČJ

Nerea:

“Nelíbila se mi, trailer supr, ale ne její, postavy se nechovají uvěřitelně, občas jsou tam blbiny v hovoru. Draco si po několika letech najednou všimne Chloé, narazí si ji, je u něho na prázdniny, zemře, jako duch je u něj i po smrti, zabije ji Bella, Sirius jí provádí smrtí. Rozhodne se odejí, když má D. ženu a dvě děti a chodí jí furt na hrob.”

Umíněný starý kocour

Autor: oliversnape      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No... Mám poněkud smíšené pocity. Na jednu stranu je to hezká povídka, ale na stranu druhou k ní mám množství výhrad. Vadila mi třeba Snapeova osobnost jako kocoura. Nevěřím, že by byl takové rozkošné zlatíčko, ani náhodou. Přinejmenším by byl panovačný. :) Nelíbila se mi Snapeova osobnost jako člověka. Žádný sarkasmus, žádné pověstné švihání neuvěřitelně ostrého jazyka, nebyl ani trochu protivný... Byl tam prostě nějaký chlápek jménem Severus Snape, ale moc společného s ním neměl. Pak ta druhá část povídky - přišla mi uspěchaná a přitom mě zároveň celkem nudila.... A našlo by se toho ještě víc, co mi nesedělo. Takže u mě se nadšení bohužel nedostavuje.”

Umíněný starý kocour

Autor: oliversnape      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Příjemná povídka, ale vše šlo, (především v druhé části), nějak moc rychle.”

Všechno není ztraceno

Autor: Eriador117      Jazyk: ČJ

Rulie:

“myslela jsem, že v komentářích níže přehánějí a že jsme poměrně imunní na sladké pojetí Severuse, ale co je moc, to je moc. První část - asi prvních 30 kapitol je bezvadných .... popisují první lásku a myslím, že se to moc povedlo. Další část, abych byla spravedlivá, ačkoliv má zajímavý děj a docela trefně vysvětlení, proč je možné Mpreg - tak se to ztrácí v citových výlevech absolutně přeslazeného Snape, který chvílemi je ok a v další chvíli se chová jako 15-letý puberťák, který má mozek bůh ví kde. A to když zavřu obě oči. Ale celkový dojem to velmi kazí a za mě můžu říci, že jsem druhou půlku dočetla jen proto, že jsem chtěla vědět jak to skončí - jméno syna Harryho a Severuse jsem odhadla naprosto správně. Hodnotím 3, kvůli začátku.”

Pouto krve

Autor: Meri      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Dobrý nápad, ale provedení hodně slabé. - Zvláštní a po dalším přečtení po pár měsících jsem nadšená. :D”

Jmelí

Autor: Forever then some      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Škoda, čakala som od toho viac. Tetuška ma štvala od začiatku do konca, tú palicu by som jej najradšej spálila.”

Poškození pod kontrolou

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Nepřipadá mi to ani temné, ani erotické, spíš hloupé a trapné a ve výsledku snad i směšně pitomé.”

Cokoliv

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Docetla jsem jen kvůli místnímu hodnocení, pořád jsem čekala, že se z toho vyvine něco víc. Styl mi nesedl, neustále se opakovaly ty samé myšlenky dokola.”

Poškození pod kontrolou

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Extasy:

“A to jsem si myslela, že jsem úchylná. Asi ne dostatečně :)”

Stránky: