Komentáře - Březen 2016

Stránky: 

Provaz z oběšence

Autor: Aloisie Trpkošová      Jazyk: ČJ

neviathiel:

“Svižný dobrodružný příběh s hororovým nádechem a sympatickým hlavním hrdinou.”

Chrastava loaded

Autor: Ebženka      Jazyk: ČJ

neviathiel:

“Parádní strašidelná jednohubka”

Rodinný večer

Autor: Celebony      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Po přečtení Aj - verze jsem našla i českou a moc se mi líbil styl překladu - stále si myslím, že Remus by se za určitých okolností mohl chovat tak, jak se choval a stejně tak Harry. K povídce se vrátím mám ráda povídky na téma Severitus a toto je velmi dobře zpracováno.”

Family night

Autor: Celebony      Jazyk: AJ

Rulie:

“Ano - Remus je OOC, ale nevadilo mi to a dokonce bych řekla, že by se to za určitých okolností (někdo řekne v jiné realitě) mohlo klidně stát. Je to zajímavé pojetí příběhu a moc pěkně zpracovaný Sveritus”

Bída křídla prostírá

Autor: femmequixotic      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“výborné a vynikajúci preklad k tomu”

Twist and Shout

Autor: gabriel a standbyme      Jazyk: AJ

belldandy:

“Tak nějak jsem zjistila, že se nedokážu vyjádřit stručně. Takjsem to udělala dlouze a napsala to sem - http://belldandy.webnode.cz/news/nachystejte-si-kapesnicky-je-tu-twist-and-shout/ --- Poznámka. Twist and Shout zejména pro svou vlastní potřebu přeložila do slovenštiny Sashh, ale je ochotná se o něj rozdělit, pokud ji napíšete na mail sejsnka33@gmail.com.”

I m Done with this stupid war

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Tady už chybí jenom kosa.”

Deasiel

Autor: Kiddo-W      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Začínám mít dojem, že Castiel ten svůj baloňák snad vůbec neodkládá. Nikdy. Jakože vůbec, vůbec nikdy...”

Scars

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Ne, já tam prostě nevidím ani Severuse ani Pottera.”

Bittersweet

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Mě nesedí ten Snape...”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Příjemné oddechové čtení při volných večerech. Líbilo se mi to.”

Hitting the Water at Sixty Miles an Hour

Autor: what_alchemy      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Číst tuhle povídku bylo v mnohém jako koukat na Cestománii. Mám pocit, že o Hebridách teď vím první poslední, jsem intimně obeznámena s rodinným životem alek a mořských šneků, a do slepé mapy vám klíďo zakreslím přesnou pozici všech místních menhirů a kromlechů. Tuhle část jsem si upřímně užila. Co se týče příběhu, tak ten pendluje mezi srandou, zuby kazící romantikou, pornem a rodinným dramatem (a ani jednoho tam není dostatek). Vztah Johna a Sherlocka je komplikovaný, ale co ho komplikovalo, se dozvíme prakticky až na konci, protože autorka dává při vyprávění radši přednost líčení nekonečného množství scenérií spojujících Sherlocka a přírodní krásy, a Johnovy beznadějné uchvácenosti, když se to všechno pokouší vyfotit. Ruku na srdce, kdyby z toho nechal udělat foto-kalendář, porazí v prodávanosti i batolata převlečená za kytky a zvířátka. Jelikož jsem na sladký, romantické části se mi moc líbily. Nicméně postelová scéna mě uspala stejně efektivně jako přednáška z anatomie, kterou v podstatě byla. Přesně takhle to podle mě nemá vypadat. Vztah Sherlocka s Mycroftem byl podán celkem roztomile a já si řekla, Proč ne?! Mycroft mi tu přišel perfektní: kyselá prdel, ale vždy nad věcí a nějakou lásku má hluboko vítekde. Mamča Holmesovic zajímavá intelektuální bohémka. Nemůžu říct, že by celkový dojem byl špatný. Ta příroda udělala svoje. Ale honem šup sem s nějakou case-fic s psychologií a angst na špagát, ať mám co louskat na dovče ve své chatičce na Hebridách!”

Scars

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

belldandy:

“Tak tohle mě vysloveně nedostalo. A to jsem obvykle hotová , když je někdo ve vaně. Čím to asi je?”

I m Done with this stupid war

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Severus s něčím, co vypadá jako křídla? Ehm, ne, děkuji.”

Scars

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Vany nějak frčí. :-D”

Bittersweet

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Temné. :-)”

Deasiel

Autor: Kiddo-W      Jazyk: fanart

Lanevra:

“:-)”

Bittersweet

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Extasy:

“nádhera!”

Dohoda se Zmijozelem

Autor: Fenri      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Začalo to tak slibně a pak to bylo najednou tak uspěchané... Extrémně psychopatická Ginny mi vadila. Asi jako moc milý Snape v jiných povídkách. Harry se spíš vezl, nebo sebou nechal manipulovat, já fakt nevím. U posledních kapitol jsem došla k závěru, že se nejspíš jedná o parodii a tak to asi budu brát, pokud se k tomu ještě někdy vrátím. Autorovi se nedá upřít pěkný styl psaní, který bohužel trochu kazí ta... gramatika.”

Deasiel

Autor: Kiddo-W      Jazyk: fanart

belldandy:

“Á, tuhle miluju. Ten nadhled. Ta voda. Ten stísněný prostor. Ten otisk dlaně. Ty šaty. Ech, co se namáhám, nikdo mě nepochopí. Dokonce ani já se nechápu.”

Bittersweet

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

belldandy:

“Tak v tomhle bych Anastasii ani nepoznala. A je to výborný. To ladění jen tří barev. Jop.”

I m Done with this stupid war

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

belldandy:

“Vizen, jak jsem na ní mohla zapomenout!”

Träumerei

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Cora:

“Na téhle povídce vidím dva velké klady - poměrně podmanivou atmosféru a velmi přijatelný závěr. Tož pěkné to bylo.”

Zajíček

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Cora:

“Beránek hlavy prostý pobavil; 3-4.”

Fúzatý, starý čert rohatý!

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Cora:

“:)”

Stránky: