Komentáře - Listopad 2016

Stránky: 

One out of nine (Jeden z devíti)

Autor: silverbirch      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Pobavila jsem se dobře. Vtipná povídka, skvělý překlad.”

Miluju tě...i když jsi (někdy) idiot

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Ebibis:

“:) *usmívá se jako idiot.*”

A Cure For Boredom

Autor: emmagrant01      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Teprve nedávno jsem začala objevovat johnlock a tohle mě naprosto pohltilo! Jasně, je to v podstatě velice dlouhé PWP, ale vykreslení Sherlocka a jeho erotických preferencí mi tady hodně sedlo, přesně takhle nějak si ho představuji.”

Nejvhodnější osoba

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Ebibis:

“Ach.. Ta manipulace. :) Pro jeho myšlení mám Albuse ráda.”

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Ebibis:

“Kdysi dávno jsem četla, moc hezká, milá povídka. :)”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Ebibis:

“Nebylo to špatné na pobavení..”

Chvilkové rozptýlení

Autor: Vissy      Jazyk: ČJ

Ebibis:

“Fialky.. :)) Stejně tenhle pár zbožňuji!”

Pro větší dobro...

Autor: Mata      Jazyk: ČJ

Ebibis:

“Naprosto jsem se do této povídky zamilovala. Přesně takto jsem si vždy představovala Grindewalda.. Jako veselého, charismatického, okouzlujícího, nadaného muže. A Albuse.. rovněž úžasný!”

Mé jméno, má krev

Autor: K.      Jazyk: ČJ

Ebibis:

“Jedna z nejlepších povídek z českých fanfiction. :)”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Ebibis:

“Tuto povídku řadím úplně mezi nejlepší díla. Naprosto fascinující příběh, dokonalá čeština.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Ebibis:

“Tuto povídku považuji za jednu z nejlepších z českých fanfiction. Neoblíbila jsem si až tak hlavní hrdinku, ale špíše Albuse Brumbála. Manipulativní, intikující.. Podle mého velmi skvěle napsaný, takhle by se skutečně v realném životě choval. A jeho vztah s bratrem a sestrou.. :)”

Špatné rozhodnutí

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zajímavý nápad. 3, 5*”

Nepochybně

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Dedukce nebo urážka?

Autor: Hanetka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Hezké.”

Co se plíží v tmách

Autor: SarkaS      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Velká škoda, že to není více rozepsané.... vlastně to o vztahu JW/SH vůbec není. :/ 2, 5*”

Víc než výzva

Autor: Pajka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“....”

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Tiany:

“Rozhodně mi něco říká už jen to, že když jsem se k tomu po roce vrátila.. Jo, pořád to bylo dost dobré a zábavné. Jsem si jista, že mě tyhle pocity z tohohle díla neopustí.”

Jeden večer na ministerstvu

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Excelentní, dokonalé, geniální!”

Post-Mortem

Autor: oliverdalstonbrowning      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Bard se s dětmi nastěhuje do starého strašidelného panství, a jejich domácím není nikdo jiný než uzavřený, málomluvný a tajemný Thranduil, kterého pronásledují duchové minulosti... Na téhle povídce mě šíleně štve, že je to vlastně jen jakýsi útržek, co končí tam, kde se příběh v mnoha ohledech teprve rozjíždí a rozhodně by měl co nabídnout (hlavně vyšetřování podivné série vražd a osvětlení duchů, které Bard vídá v noci v domě). Ale když se přes to přenesu a přinutím se přijmout autorovo rozhodnutí ukončit tam, kde ukončil, je moje hodnocení veskrze nadšené. Atmosféra pendluje mezi halloweensky ponurou a vánočně útulnou, moji dva oblíbení svobodní otcové se představují v nezvyklých povoláních, ale jinak jsou to prostě pořád ti samí skořicoví šnečci a jejich něžnej vztah mi dodával tolik pozitivní energie, že by rozsvítila vánoční stromeček. A dokonce se nám dostalo i jednoho skoro až sherlockovskýho momentu :D Achjo, kéž bych se jednou dočkala pokračování!”

Jeden večer na ministerstvu

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

Lilda:

“Ach bože...tohle se nedá hodnotit jinak, než jako naprosto geniální.”

Crux

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Lilda:

“Krásné....jemné. U téhle autorky mám vždycky po přečtení pocit, jakoby mě někdo pohladil. A zde to nebylo jinak. Povídka mě zaujala hlavně stylem, jakým je napsaná, protože o samotný příběh mi až tak nešlo. I když musím říct, že pojetí Draca se mi nesmírně líbila a v mnoha ohledech jsem mu rozuměla.”

Nebožtíci (ne)přejí lásce

Autor: Ruwin      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné.”

Opatrně, co si přejete

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Cha, Cha.”

Zámecký pán

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Freya z Jotunheimu

Autor: JankaJane      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Úžasná povídka, skvěle promyšlená a napsaná! Moc se těším na další díl. Miluji Lokiho!!! :P :D”

Stránky: