Komentáře - Září 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Good Morning Voldemort!

Autor: Dylan White      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“:-D Hádejte co si už dva dny zpívám třeba ve sprše? Ano, toto! A už to mám i jako vyzvánění na mobilu.”

Trolling Voldemort

Autor: ShidoLionheart2      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Tyhle memy mají tedy nesmrtelný život. Nevěděla jsem, že "trololo" doputovalo až k Voldemortovi. Ale uznvám, že tohle je docela nápadité použití. :)”

Good Morning Voldemort!

Autor: flominowa      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“skvele :D (hned mam chut to na nekoho zkusit :D)”

Good Morning Voldemort!

Autor: flominowa      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Jak já jí závidím že může říct "Dobré ráno, Voldemorte!" :-D”

Dětské sny

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Sargo:

“........................”

Neodcházej

Autor: Hanulkaa      Jazyk: ČJ

Bublina 9¾:

“:D :D :D”

Trolling Voldemort

Autor: ShidoLionheart2      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“To je Voldy podle mého gusta! :-D”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“U tohohle zcela souhlasím s belldandy. Jen mi asi víc vadí překonání nenávisti u Severuse, ale jinak nejlepší sevitus.”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“chacha, dobrý”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Skvěle vtipné.”

Léto jako žádné jiné

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Konec dočtený jen ze setrvačnosti a kvůli Roku, ale jinak mi to přijde roztahané, hlavně konec.”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Těžko říct, jak to hodnotit. Plusy - skvělé nápady, co se týče nepřítomnosti magie, fungování magie, třída na nápravu magie, výroba hůlky, přítomnost Harryho u tety, atd. Je toho tam hodně. A za tohle bych s radostí dala 5, má to ale zatraceně velké ALE... mínusy - postavení mládeže na úroveň Brumbálových schopností, jejich chození do školy a ze školy, jak se jim zachce, špatné vystihnutí Severuse, natahovaný děj, dost dlouhá hluchá místa a všehoschopný, vševědoucí Harry. A bod navíc tomu rozhodně přidává překlad. Výbornej.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Docela velký zklamání. Zezačátku se mi to docela líbilo, ale zlomený Snape 'líbající ruce' každému, kdo mu pomůže a nepřítomnost zápletky mi to hodně shodili. 1-2, ale spíše jen za styl, neboť napsané to bylo hezky.”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Spojení mezi Harrym a Severusem ve snu bylo skvělé, to jsem si velmi užívala. Trochu hodně mě zklamal závěr a celý hlavní záporák mi tam přišel tak nějak navíc a trochu mi kazil plynulost děje, stejně jako to, že když už tam byl, nedělal víc potíží a byl to trochu moc rychlý konec. Stejně se mi nepříliš líbil vznik spojení Harry/Severus. Ale jinak povídka velmi dobrá i se dobře četla. 3-4, ale když se kouknu, čemu jsem dala tři, tak rozhodně je tohle lepší.”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Je to sladký, nepropracovaný, uspěchaná zápletka, ale přesto mi přijde, že to má něco do sebe. Taková lepší trojka.”

Could You Love Me?

Autor: Siner      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Velmi sladká povídka. První, co jsem četla na tenhle pár. A ano, Lucius je tu příšerně sladkej a Harry příšerně mladej a chová se tak, ale stejně jako oddechovka se mi to docela líbilo. 2-3”

Žádný člověk není ostrov

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Jedna z nejlepších krátkých povídek na téma Snarry. Ano, je to předvídatelné a ano, je to kýčovité a milé, ale mně se to prostě dost líbilo.”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nejlepší povídka mimo pár HP/SS, co jsem kdy četla. Ano, s Harry Potterem to má málo společného, ale nic to nemění na tom, že tohle je opravdu kvalitní dílo. Přečetla jsem to jedním dechem a nedokázala se od toho odrhnout. Zcela mě uchvátil styl, jakým je to napsané.”

Čo tak dieťa?

Autor: Yolen      Jazyk: SJ

Sectumsempra:

“http://blog.inthewildtesting.com/wp-content/uploads/2012/04/Facepalm.jpg”

Vráť sa kvôli mne

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

Chavelierka:

“ZTraine mě předběhla, chtěla jsem sem vložit tuhle úžasnou povídku a ona už tu je. Nadin si hraje se slovy podobna bohyni, která hýbe osudy ostatních ;-) V jejím podání bych věřila, že nebe je zelené a trává žlutá :-D”

Bláznivka

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“uz to kdosi zminil v komentari pod povidkou, ja to zminim podruhe... zrcadlo z Erisedu (na druhou stranu, moji drazi, kdo ho nema?)”

Velmi nebezpečné hry

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“cetla jsem uz nekolikrat, super vec :)”

|< 10 11 12 13 14  >|