Komentáře - Září 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tahle povídka mi to ... "dělá zas" . "Je přesně" taková ... , "jak" mi o ní řikali... "Přivádí mě k šílenství, ruší ticho a klid mých večerů ... " / Co říct? Asi nejen dle mého názoru jedna z nejlepších slashových povídek, které byly kdy napsány. Tentokrát v překladu bedrníky. Překlad S.L. je sice vynikající, ale bedrníka je rozhodně také naším překladatelským dinosaurem a nijak zásadně nezaostává. Takže, kdo chce mít srovnání, zde Vlažný v češtině v druhé, (i když mám pocit, že původně vlastně první) verzi.”

Příběh fanynky

Autor: Paula Smith      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Hej! Pojďme taky napsat nějakou českou ST Mary Sue! :-D”

Příběh fanynky

Autor: Paula Smith      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ani nevím , jestli je zas tak dobrá, ale dobrá je ... a patří k historii. Taková povídka, co musí být v budoucí FF čítance.”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Neskutečně nádherná, silná a syrová záležitost. Určitě se v budoucnu nechám znovu rozemlít.”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Uááá. :-))”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Whampi je Whampi, kapitola sama pro sebe. :-)”

Severusův chtíč

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nemá talent, nemá...”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Prvé dve kapitoly boli skvelé. A potom to šlo dole vodou...”

Dejte si pozor na pošetilé mávání hůlkou.

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“zo začiatku som sa neuveriteľne smiala :D opečovávanie Severusa bolo vážne skvelé, len ako mohol vzniknúť ten epilóg? Mala som dať na komentáre a tú absolútnu hrôzu si odpustiť... Ale tá scéna s Voldemortom :D”

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

zmije:

“Voldemort je zde kladný hrdina nadevše milující Harryho Pottera, kterému dala autorka v této povídce charakter cca dvanáctiletého, poněkud mentálně opožděného chlapce. V kombinaci s neustálým poukazováním na Harryho droboučkou dětskou postavu povídka vyznívá poněkud pedofilně. Nemohu komentovat děj bez spoilování, ale zejména situace, ve které se nachází Voldemort v poslední kapitole z lásky k Harrymu... to jsem už volala po pytlíku na zvracení.”

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“Líbila se mi. Občas se k ní vracím.”

Tak jde čas po kouzelnicku

Autor: Vendi a Claire      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Zvláštně koncipovaná povídka. Jsou to jednotlivé přívěhy, které pasují do sebe. Situace různé a někdy až tak bláznivé, že z hrůzou čekám, co si autorky vymyslí příště. Využily skvělý neobvyklý námět (který nechci prozrazovat) a velmi dobře ho napasovaly do kozelnického světa. Tady není hlavní romantika ani milostné scény, jde o něco jiného. Život.”

Dětské sny

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“je mi to ľúto”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“ktovie či aj iní profesori starnú tak ako McGonagallová :D”

bezva prázdniny

Autor: zazo      Jazyk: ČJ

lailal:

“nejlepší část je ta, když se mu podaří seřvat ducha anděla, tak že se rozklepe strachy”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Nade:

“Dost morbidní, ale proč ne, všechno je možné. Bylo to tak sugestivní, že jsem to přímo vdechla. Dávám 4, i když nevím, jestli se k tomu někdy vrátím. Přece jenom mám radši své hrdiny živé.”

Severusův chtíč

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Spíš Severusův posmrtný život v pekle... Nápad ohraný a zpracování doslova zoufalé - bídný sloh, naprosto pomatená psychologie postav a patetické melodrama až na půdu. Nevím, jestli se mi chtělo víc plakat nad Snapem nebo nad Hermionou - takové mrzačení charakterů by mělo být trestné.”

Milovat tě je nevděčná věc (ale někdo to dělat musí)

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Já už tohle četla dávno, ovšem teď někdy jsem si to přečetla znovu a nebýt belldandy asi bych to nikdy neokomentovala (nikdy by se to totiž nedostalo na hlavní stranu Deníku a já bych si toho nevšimla ani bych neměla potřebu to speciálně vyhledávat, abych to okomentovala). Musím se přiznat, že to určitě byl můj první mpreg - však FM byli první stránky se slashem co jsem kdy četla - a tehdy jsem ani nevěděla, co to mpreg je. Docela mě to tehdy překvapilo, vážně se mi hrozně moc nelíbilo to s ním Harrym (a na tom stále trvám, Stíny na MM nebo ne :-D), ale poctivě jsem dočetla. Asi bych to rozdělila do 4 částí. 1) Svádění - rozhodně 5, moc líbilo. 2) Společný čas - Ježkovy voči nanejvýš tak 2. Hrozně moc jsem nesnášela některé Harryho pocity. 3) Plození - hmm diskutabilní, asi 3. ale spíš tak horší 4) Rození - 2, když budu hodná vzhledem k tomu, že to přeložil D.J. Celkový výsledek, protože jsem v dobré náladě, je za 3.”

Milovat tě je nevděčná věc (ale někdo to dělat musí)

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tehleten fanfik jsem nedokázala přečíst poctivě, spíš jsem to místy přeletěla. Omlouvám se, ale přinutit se k tomu byla místy vážně obtíž. Nebýt to snarry, nebýt to na Fantasmagoriu, nepřeložit to D.J. , vážně nevím, jestli se k tomu přinutím. Každopádně to má pro mě jistou zajímavost: Z tohohle si mohu udělat vývěsní štít pro důkaz, že nestaší psát neromanticky, zládnout popsat erotickou scénu a vymyslet ucházející příběh ... pokud postavám nedáte alespoň základní psychologickou věrohodnos, je to na nic. Zkrátka musím trochu zaoponovat těm našim obvyklým stížnostem na příliš poetické podání jako na hlavní provinění proti realismu, protože tohle poetické zrovna moc nebylo a přesto jsem nevěřila v pohnutky, pro které postavy jednaly, tak jak jednaly. Ironie je, že se mi tam i pár věcí vážně líbilo a v jiném alternativním vesmíru by to možná mohl být můj oblíbený příběh. Jenže o to víc mě to vlastně štve. Být to česká fanfikce, možná mhouřím oka, ale očekávám, že překlad je výběrem toho lepšího a já vážně asi nepochpím, co se na tomhle D.J. libilo tak, že se to rozhodl přeložit.”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Je to nechutné, nelíbí se mi to, ale je to geniální dílo”

Tohle si musíš pamatovat

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Účel světí prostředky, ale stejně - Lockhart? :D”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Konec výborný, ale začátek jsem Moodymu vůbec nevěřila.”

Voldemort ve cvokárně

Autor: Mahaliem      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Vtipné”

Tohle si musíš pamatovat

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“2-3”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ten případ, kdy uznávám, že je povídka výborná, ale osobně ji při tom prostě nemám ráda. Začátek jsem milovala, rozřešení přijímám, jen ho prostě nepovažuji za samozřejmé a jediné možné.”

|< 10 11 12 13 14  >|