Komentáře - Září 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

ST: Африканские страсти

Autor: Indrikhole      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Moc pěkně udělané, tuším že i s dobrým nápadem, bohužel moje ruštině opravdu není tak dobrá, abych tomu plně porozumněla, proto dávám hodnocení jen za zpracování videa.”

ST: Or the one

Autor: Indrikhole      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Sladké, leč pohladí romantickou duši. Myslím že ke Kirkovi se to hodí, on je člověk velkých gest, velkých citů a velkých cílů.”

ST: Or the one

Autor: Indrikhole      Jazyk: fanvid

belldandy:

“V podstatě je to úplně hrozně melodramatické a podobně jako u "You Asked Me Once" se Sarekem a Amandou nejde než o převyprávění závěru dvojky ST filmu. Spock: "Neplačte, je to logické. Potřeby většiny přavažují nad potřebami menšiny nebo jednotlivce. Já jsem vždy byl a vždy budu vaším přítelem." Kirk: "Goodbye My Lover, Goodbye my Frend ... " Utírám si slzu dojetí.... PS: Můj muž je hudební publicista a má výborný vkus, proto si můžu fanvidea pouštět jen když není doma. Na tohle mám ovšem extra speciální zákaz. :)”

Příslib

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Ano, 'něco' tomu chybí. Ale Nade dokázala vystavět skvělý příběh - což je při téhle délce obdivuhodné - pomalu se rozvíjející, neopakující se náměty, mělo to hlavu a patu a nic tam nebylo navíc. Postavy byly v rámci uvěřitelnosti, byly snesitelné a nebyly polobohy. Za tohle všechno 5, ale chybělo tam ono 'něco', tak lepší 4”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“oh. ano, moc bez děje, uspěchané, spousta naznačených věcí nezúročených. Harry věřící dopisu, v kterém je ejhle to, co se zrovna Snapeovi hodí...”

Cesta

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Naprosto to miluji. Nemám co dodat. Tohle se nikdy neočte.”

Lekce lásky

Autor: Ivík Bublík      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Ze začátku docela dobrý, ale později to, co bylo nazýváno Snapem, mě dost odradilo.”

Cesta

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Do poloviny povídky jsem chtěla nadšeně vykřikovat, že jsem ve slashi nepotkala nic lepšího a že k tomu nemám jedinou výtku, že je to geniální. Brečela jsem a smála se zároveň. Chvíli po polovině jsem měla pocit, že to ztratilo onu cestu, po které se povídka ubírala, ale přesto si myslím, že jsem zatím ve slashi nepotkala nic lepšího. Výtečné dílo.”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Musím souhlasit se Sargo. Akorát si říkám, jak se vám kruci může líbit povídka, kde nemáte rádi, tedy vyloženě máte neradi všechny postavy?! Jedině Snape se mi tam líbil, ale ten se na můj vkus až hloupě nechal nachytat. Konec se mi zdál až trochu přehnaný, ale stejně. Nikdy se k tý povídce už nevrátím, ale doporučuji přečíst.”

Pravý původ mastných vlasů Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“....”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To byl slaďááák. :) Celá ta povídka je postavená na hlavu a při nejmenším dost nepravděpodobná, ale já si jí vážně užila - Severus nepřestává vrčet, Brumbál jiskří, profesor OPČM je zralý na kopanec do pr... Jo, vážně mě to bavilo. :D”

Přeřeknutí

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Důkaz, že PWP může být chytré, obsahovat nápad, mít přesné charaktery a být zasazené do kontextu, ve kterém dává smysl. A že je to seeker k tomu všemu to má samozřejmě vtip. Pro mě je těžké si seeker(a) zamilovat, protože se evidentně ani ona sama (on sám) nebere vážně :), zatímco já mám sklony brát věci zbytečně moc vážně, ale zmíněné kvality se tomu prostě nedají upřít. Asi nejsem jediná, ale i pro mě je tohle nejoblíbenější z těch tři PWP na P..., které Sinam Llumi od seeker(a) přeložila.”

Přeřeknutí

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“ehm... karamelu? :D”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Výborný nápad!”

Voldemort ve cvokárně

Autor: Mahaliem      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“hrozná blbosť, ale vtipná.”

Gwen

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Vynechať hocijaké zružovenie, páčilo sa mi to :) (Budem to ignorovať tak ako Severusovu smrť v Potterovi, v ignorácií som dobrá) Gwen mala tie správne Snapeovské maniere. Ale hrozne krátke. Na druhej, pri konci, ku ktorému sa to blížilo, by som pokračovanie možno pre istotu nechcela. Treba vedieť kedy prestať, veru.”

Ideální šílenství

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To pojetí mi tak úplně nesedí - přišlo mi to zbytečně natahované, příliš to pitvalo samo sebe. Kdyby se vynechala polovina zbytečných okecávaček okolo, mělo by to větší efekt. Takhle je hlavní myšlenka překrytá čímsi, co si sice "seškrábnu" dolů, ale už to není ono.”

Jeden dobrý důvod (k přežití)

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Wau, tak toto bolo fakt dobré... Bez zbytočných príkras... Nie som si istá, na koľko reálne, ale minimálne so slušným základom... A! veľmi originálny nápad. S niečím takýmto som sa fakt ešte nestretla, takže klobúk dole (keďže posledné roky čítam takmer iba poviedky so Sevem, z ktorých asi väčšina sú snamionky...). Nie je to niečo čo by ma chytilo za srdce spôsobom, že by som to chcela čítať ako pár poviedok ob rok, ale tá originalita to rozhodne vyváži. 4, 5”

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

belldandy:

“Aby bylo jasno - nevěřím, že Severus Snape je upír ! Ale ty upírské afrodisiakální sliny mě prostě svedly. :). A tak, i když upírství v HP nijak nepodporuji, Nocturne se mi zkrátka líbí. A ano Severus Tiry Nog je vždy poněkud psychicky nalomený muž a je pasivní ve více významech toho slova. No, mně přijde těžké ho nemít rád. - Jak že to tuhle psala Casiopea - fikce, která ze mě udělá špatnou matku a manželku. :)”

Pravý původ mastných vlasů Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Je to krátké, úderné a kombinuje to dva originální nápady (tedy já ani jeden ještě nikde nečetla). Navíc to vážně pobaví - mně se to líbilo velmi.”

Perfektní plán

Autor: seeker      Jazyk: ČJ

belldandy:

“A do prčic! Dovolím si jednou být při hodnocení zcela vědomě subjektivní. Přečíst si tohle byl pro mě zážitek. Byl to osobní zápas s textem. Na začátku jsem rozhodně nevěřila, že dám takové hodnocení a odpověď na to, proč jsem to udělala rozhodně neleží na konci, který je po pravdě hodně odbytý. Asi prostě potřebuji delší literární útvary - to je to. Než mi něco dojde potřebuji čas. Proto to nebylo žádné z objektivně povedených PWP, které přeložila SinamLlumi, ale právě tato FF, která mě naučila, o čem že ta (ten) seeker je. Zatímco mě na začátku přišel slovní humor autorky rušivý a proto iritující, na konci jsem si na něj tak zvykla, že už jsem si příběh bez něj nedovedla představit. Konečně jsem na emocionální (nikoli prostě racionální) úrovni pochopila, že k jejímu stylu ta lehká míra nadsázky prostě patří, třebaže nepíše žádný vyslovený crack. A pokud jde o příběh, mám pro něj opět zcela subjektivně slabost. Nejen proto, že je to snarry, ale také proto, že mi nápadně připomíná DI. Ovšem zhuštěné z více než šedesáti kapitol do jedné novely :). Tedy pro pořádek, našlo by se hodně rozdílů, ale na druhou stranu i podobností. Zkrátka, i když vím, že si "Perfektní plán" pětku nezaslouží, spíš tak čtyřka by mi přišla přiměřená, míra mé náklonnosti tentokrát je taková.”

Pamlsky

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Povedené PWP "Pamlsky" se spoustou sexu, se smyslným Severusem, skeptickým Siriusem a s pamlsky pro psy - připravili seeker a Sinam. Pěkné poděkování.”

Peklo

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Vtip a nápaditost, to je seeker. Přiznávám, že budu asi až trochu puritánský monogamista, pročež mám trochu problémy uvěřit "navážno" zápletce... , ale pobavila mě, o tom žádná. Nakonec asi ani nechce být brána vážně. :)”

|< 10 11 12 13 14  >|