Komentáře - Září 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“No, mně se epilog u HP nelíbil, ale když už tam musel být, tak si myslím, že to mělo skončit, jak to skončilo. Velmi naivně se mi nelíbí ve ff nevěra, ale i tak oceňuji, že tohle nebylo špatné.”

Catch and Release – Sevřít a uvolnit

Autor: RoozetteR      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“....”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Профессионал (ГП/СС)

Autor: Indrikhole      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“Mně se vždycky líbí, jak lidé vezmou tu nepatrný úsměv, tu přikývnutí a stvoří z toho příběh. Titulky jsou dost nešikovně velké, ale slova hezky dovysvětlují příběh. /Já jsem rozhodně pro originální názvy, včetně azbuky ať je poznat jazyk na první pohled. Maximálně bych za to dala překlad názvu. Ale asi by se měli spíš vyjádřit a rozhodnout podle lidí, co azbuku neumí.”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Můj kocourek

Autor: Lady Corten a Exa      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Tak, prvních pár kapitol od Exy mě totálně nadchlo.. Byla to jedna z mých prvních povídek na HP slash vůbec - tedy první verze a ta druhá mě nadchla a nesmírně mě zklamalo, že ji autorka nedokončila. Bylo to neuspěchané, v jedné kapitole bylo něco, co jsem třeba nechápala proč nebylo hned zdůvodněno, ale stalo se to v další nebo ob další kapitolu a tak se nám děj krásně odtajňoval.. Těšila jsem se na pokračování, ale.. zkamalo mě. Vím, že nejde dosáhnout stejné kvality jako od původního autora, je mi to jasné, ale Lady Corten měla možnost si s tou povídkou krásně vyhrát a nestalo se to. Děj uspěchala, byl spíše po povrchu, žádná hlubší myšlenka - alespoň mi to tak přišlo... Za těch prvních 8 kapitol od Exy dávám 3, a jistě si první kapitoly i ráda někdy přečtu znovu, ale ten zbytek.. Ne.. Navíc dva konce.. Opravdu ne... Nevrátím se k tomu, i když jsem svým způsobem ráda, že se povídka dopsala.. Děkuji za snahu, ale bohužel Exa mě zaujala více a tak.. :( Mít tak kontakt na Exu, aby to dopsala sama.. Pech :/”

Můj kocourek

Autor: Lady Corten a Exa      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Myslím, že Lady Corten se podařilo zdařilé pokračování Kocourka od Exy. Romantické.”

Catch and Release – Sevřít a uvolnit

Autor: RoozetteR      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Dospělý Ron - to se jen tak často nevidí. Mně se atmosféra líbila, až na poslední dvě části, přestože se autorka vlastně popisu těch dvou vyhnula. Mně připadá, že ona lehce nadhodí téma a atmosféru a zbytek je na čtenáři. 3-4”

Protože JÁ za to stojím...

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Ano. Konečně Harry zaujal správné místo ve světě:D.”

Tobiáš

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Velmi dobrá povídka. Dotýká se reálného života, přestože je to ff. Bojím se, že pokračování by to mohlo zkazit, ale na druhou stranu to má velikou naději na dobrou kapitolovku.”

Профессионал (ГП/СС)

Autor: Indrikhole      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Já prostě vždy ocením, když někdo dokáže sestavit nějaký příběh z těch sestříhaných kousků. A Snape se Belmondovi rozhodně vyrovná nebo ne? :) PS: Indrikhole má videa i na spousty dalších fandomů, třeba Sharlocka. /// Mandelinka: O změnu názvu je třeba požádat Mandragoru v rubrice Kniha. Můžeš to zkusit. Můj názor tedy je, pokud to lze, u originálu zachovávat originální název. Proti přepisu do latinky (to abych si ale ověřovala, jak se to správně oficiálně dělá :) ) úplně principiálně nejsem. Jsem na to jako fanynka "moderní japonské vizuální kultury" :P zvyklá. Pravidla na to, ale dosud nebyla na FF deníku stanovena. Tak, jestli ti to vážně vadí, můžeš zkusit na to téma zahájit diskuzi.”

Tobiáš

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Obvykle to nedělám, ale výjimky být musí: "Prosím, pokračování!" Tohle dává smysl ff jako takovému: vezměte skutečnost, zasaďte ji mezi kouzelníky a opodstatněte to správnými reáliemi. Když zbude něco k zamyšlení, tím lépe. Věřím, že tato povídka byla napsána jenom proto, aby se trefila do mého aktuálního duševního rozpoložení a přemítání o nové generaci mandelinek. :-)”

Třiapadesát příběhů o Snapeovi a Blackovi

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Našly se tam skutečné perly. :-)))”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Je to velmi sugestivní. Ti dva jsou takoví, jaké je vidím.”

Профессионал (ГП/СС)

Autor: Indrikhole      Jazyk: fanvid

Mandelinka:

“Nevidím důvod použití azbuky v názvu, čtenáře to odradí a jsme o kus kontinentu jinde. Co to alespoň zkombinovat s překladem? Video samo je docela obstojně udělané, i když titulky by mohly být posazeny citlivěji.”

Catch and Release – Sevřít a uvolnit

Autor: RoozetteR      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Nečekala jsem nic dobrého, překvapení muselo být jedině příjemné. Snape mi nepřipadal OOC, byla to jeho legitimní lékouzelnická varianta. Nebylo to nic moc, ale v krátkých kapitolách se to dalo zvládnout. Spíše je otázka, proč to bylo napsáno jako ff - mohlo to být o komkoli a stačilo vyměnit jména. Milá červená knihovna pro fanfanynky. :-)”

Přijeli na vánoce

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-D”

Přijeďte na vánoce

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Úsměvná hloupůstka :-)”

Přijeli na vánoce

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Vtipné, o něco lepší, jak předchozí díl”

Přijeďte na vánoce

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Vtipné”

Pravda o Harry Potterovi aneb co skřítka viděla

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Vynecháme-li všechny nelogičnosti, tak ano, bylo to vtipně podané.”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Sex s hadem mi to tedy trochu kazil, ale rozhodně napsáno čtivě a netradiční nápad.”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Asi mám proti sexu se zvířaty pořád předsudky :), každopádně tahle povídka mě trochu zklamala. Což prostě znamená, že jsem od ní čekala víc. Bylo to zajimavé, bylo to originální, bylo to docela čtivé - nicméně to pro mě nebylo tak docela uvěřitelné. A v příběh je třeba alespoň při čtení věřit, jinak to nějak není ono. V.KouleCH.: Teda, já vždy měla za to, že to byl celou dobu Snape. Chápu, že mluvil často dočista jako had. :) // To je normální ... A nejhorší je, když ti to někdo vysvětlí a ty máš při tom pocit, že ve tvé verzi byl příběh lepší a zajímavější. :) /// Finde: Tento odkaz, obávám se, spadá pod "respektujte autory a nezadávejte na FF deníku povídky stažené z internetu". Nicméně, pokud se mi ozveš na belldandy@seznam.cz pošlu ti povídku, případně odkaz na archívovanou verzi.”

Pravda o Harry Potterovi aneb co skřítka viděla

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

belldandy:

“No, když si odmyslím to, že, v rozporu s tradovanými příběhy, nevěřím, že je snadné splést si sex s násilím, řekla bych, že to bylo zábavné. Někomu jinému bych za to určitě dala čtyřku, ale GMTH považuji za zavedenou autorku a má očekávání byla nastavena vysoko. :)”

|< 10 11 12 13 14  >|