Komentáře - Září 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Avada Kedavra - Video

Autor: AlbinoBlackSheep      Jazyk: fanvid

Mrmla:

“...”

Avada Kedavra - Video

Autor: AlbinoBlackSheep      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Ty Voldyho držky... :D”

Avada Kedavra - Video

Autor: AlbinoBlackSheep      Jazyk: fanvid

SinamLlumi:

“Can you feel the death tonight? :D S.L.”

Ноль-ноль-первый

Autor: Indrikhole      Jazyk: fanvid

Sargo:

“Excelentní. Syntéza nesyntéza :-D”

Můj kocourek

Autor: Lady Corten a Exa      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“,,,”

Ноль-ноль-первый

Autor: Indrikhole      Jazyk: fanvid

Sectumsempra:

“pobavilo:)”

Перед войной - визитная карточка команды сневилла

Autor: Indrikhole      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Ano, toto video mě uchvátilo. Ta píseň, ten střih zejména ze začátku. Ta atmosfera.... Váhám mezi 4 a 5, nejspíš dám prozatím tu 5 a pak se uvidí, jestli časem změním názor. Každopádně jsem si video stáhla a opakovaně si ho tu pouštím dokola, zejména pak se ho chystám ohrávat při psaní některých scén které mě čekají. PS: Abych to trochu uvedla na pravou míru; nemám povídku přesně na to video, ale je tam několik scén, ta atmosfera a prostě něco, co mi připomíná jejich vztah, takoví, jaký jsem ho podala v povídce. Tedy hned několika povídkách. Je tam to Nevillovo věčně opakované, že Severuse miluje a vždy mu odpustí a vždy za ním bude stát za všech okolností, což Neville umí říkat nahlas a dělá. Zatím co Severus to myslí stejně, ale mlčí, protože to říct neumí. Za něj totiž mluví činy.... Na tohle video rozhodně nezapomenu a až přijde čas, tak ho připojím k povídce. Což tedy bude za hodně dlouho, ale tak co, alespoň budou mít čtenáři co číst.”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Jeden dobrý důvod (k přežití)

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Autorka se zmiňuje, že povídka by měla být kratší. Z čistě literárního hlediska asi ano. Ale dobře se mi četla a čtu od Mae velice ráda - takže jsem ráda, že nebyla kratší a mohla jsem si počíst :-D Velmi se mi zamlouval námět, rozhodně by snesl rozepsat i víc a dál. V rámci Maeiny (eh?) tvorby to není zrovna vlajková loď, ale... ale líbilo. Líbilo hodně.”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Vydařené AU. Líbilo :-)”

Můj kocourek

Autor: Lady Corten a Exa      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Ježkovy oči, já vůbec nevím, jak to ohodnotit. Na jednu stranu jsem byla unešená některými slovními obraty (a na tak krátkou povídku jich tam bylo celkem dost) a slohem jako takovým, na stranu druhou mě tam celou dobu něco iritovalo. Patřím mezi zastánce teorie, že ve FF se může naprosto všechno, pokud se to podá důvěryhodně. Tady se nemůžu rozhodnout, jestli tomu věřím. Severus se mi velmi líbil ve druhé polovině, protože v té první byl trochu jiný. Jako by se tam objevili Severusové dva. Ech... Jak to shrnout? Rozhodně se jedná o věc vybočující z řady a jsem ráda, že jsem ji četla. Vracet se k ní ale nejspíš nebudu. Mám ale v plánu poohlédnout se po dalších věcech této autorky, protože mě její styl zaujal.”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Rozporuplnost hodnocení bývá často zárukou nějaké kvality. Tahle kvalita mi sedla - inspirující obraz jiné budoucnosti. A že je to klišé? Při té délce to ani jinak nejde; o originalitu je lepší se pokoušet u věcí, o které jde. Čtyřka slabší, ale upřímná. :-) /// Lanevra: boduješ povídky podle toho, jak se ti trefí do tvých vlastních představ? :-D”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Poctivě jsem přečetla i tento překlad, a přestože překlad od Sinam je lepší, tenhle ve mně dokázal vyvolat daleko více pocitů. Tenhle se mi líbil víc. Přesto mám pocit stejný viz hodnocení druhého překladu, jen o trochu lepší. 3-4”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Neoslovilo mě to. Vadila mi snaha o zlehčení a zároveň snaha o vážné téma v tak krátké povídce, rychle po sobě.”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Když jsem přečetla povídku po přečtení všech pochvalných komentů, přemýšlela jsem, co je se mnou v nepořádku. Četla jsem ji pro jistotu dvakrát, ale bez změny názoru. Povídka dobře napsaná (jen prosím, doplňte aspoň někde interpunkci), ale neokouzlilo mě to. Tváří se to psychologicky coby Lupinovy nejniternější pocity, ale vždycky předtím, než se někam dobere, než ten pocit rozvine, tak cukne a sklouzne to do průměru, jen zhoršený o nedokončenou myšlenku.”

Můj kocourek

Autor: Lady Corten a Exa      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“První část, ty kapitoly od Exe bylo velice originální, pamatuji si na to zdob minulých a tenkrát to byl zvláštní nápad. Následující kapitoly se mi také líbili, bylo jich hned několik. Poslední řekněme tak tři byli takové pro mě rozpačité, ač tam byli roztomilé momenty, které se mi líbili. Skutečnost, jak tu zmínila Basiliscus, že to má dva epilogy nijak neovlivňuje moje hodnocení a debata na téma heslované povídky nad 18 a samotná nesmyslnost zákona by byla na dlouhé lokty.”

Dekadentní

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tahle povidka je opravdu kratka, ale i tak se ji povedlo zanechat nesmazatelny dojem...”

Dracovy šepoty

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Těžko se to hodnotí. Mně to dávalo dohromady jeden celek, problém byl ve zvoleném stylu. Povídka značně nevyrovnaná. Byla tam místa, která by si zasloužila 5*, která vtáhla do děje, donutila cítit syrovost pocitů, ale pak to náhle rázem zmizelo, rozplynulo se a zbyla jenom poskládaná slova na papíře, která byla prostě jen slovy bez pocitu. U takovýchto povídek často kazí vyvolaný pocit i pravopisné chyby, které tu byly. Díky tomuhle všemu celkově asi 2-3, ale vidím v tom docela dobrý potenciál.”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Dobré”

Hříšné tajemství

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Dobré”

Na hranici

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Približne pred rokom som túto poviedku prečítala a odvtedy je zaradená v mojich naj-príbehoch. a Frox písala pokračovanie a je úplne skvelé. len už ho nikdy nedopíše, pretože opustila tento svet. Umrela :( ale jej brat Owen sľúbil, že jej dielo dokončí, pretože ona by si to želala... Je mi hrozne :(”

Dekadentní

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Dobré”

Dekadentní

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Třiapadesát příběhů o Snapeovi a Blackovi

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

|< 10 11 12 13 14  >|