Komentáře - Září 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Krásný

Autor: Raec      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Pro teď a navždy

Autor: Corgi      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Exposed!

Autor: pre_raphaelite1      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“A mně se chce dát 5 bodů.... tak jo, je to pouhé PWP, ale díky Ritě absolutně geniální, od první řádky po poslední. A s obrázky! (plus hurá, snesitelná Hermiona! :D) S.L.”

Suppositions on 18

Autor: lore      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“LOL, všechny by byly lepší, než co se stalo "doopravdy". S.L.”

Nesvatební noc

Autor: Kethry      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Ah, musím říct, že to není poprvé, co čtu něco na Piráty z Karibiku, ale poprvé, co se mi povídka skutečně líbí. Vratím se k ní. Nadchlo mě to. A jdu na pokračování...”

Bolestná paralela: K oknu, k posteli, ke stolu

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kdyby, kdyby, kdyby...”

Potřebuji tě. Potřebuješ i ty mě?

Autor: Ostrolist      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Potřebuji tě. Potřebuješ i ty mě?

Autor: Ostrolist      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Bolestná paralela: K oknu, k posteli, ke stolu

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Nesvatební noc

Autor: Kethry      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Bestiální něžnost

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Netradičné, surové a zároveň nežné. Koniec úplne prekvapivý a Severus... ach takéto typy ma dostávajú do kolien.”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“A ta povídka je tu přitom uvedena ten seriozně... umřela jsem smíchy. :-D”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Odměna

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Dokonalé. Ja som si to tam všetko užila všetko s nimi. Aj ten smiech s Rodolfusom a Bellou. Ďakujem Ti Frox, kdekoľvek si ♥”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Naprosto vyčerpávající čtení. Autorka umí fantasticky pracovat s emocemi. Též skvěle psát. Ano, mělo to hluchá místa, při té délce nemohlo nemít. Určitě má ale tato povídka zcela jedinečné místo v rámci české ff. Doporučuji :-)”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Bohužel se nemůžu ubránit srovnání s jinou povídkou se stejným námětem, ale bez milostné zápletky. A Klíč z toho vychází hůř. U něj jsem se bohužel v pozdějších kapitolách už do čtení doslova nutila, jen abych ho už měla z krku. Oceňuji autorčiny nápady a propracovanost příběhu, ale čím víc se blížil závěr, tím víc to pro mě ztrácelo jiskru, kterou jsem z povídky cítila na začátku. A jsou tu i další věci, které mě osobně vadily.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Velmi kvalitní povídka, která zaslouží 4, ale znovu se k ní vracet nebudu, proto za 3.”

Kat

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5. Nějak se mi sice špatně věří tomu, že má někdo chuť na sex mezi vyčerpávajícím mučením, ale koho vlastně zajímá realita, když může číst Styx. :)”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5. Podat takovou zápletku věrohodně, to mi připadá jako velká výzva pro každého autora slashe a Styx se s tím nepopasovala vůbec špatně. V Posedlosti mám problém se začátkem a koncem. Mám pocit, že k tomu, aby Black udělal něco tak radikálního jako zde by měl dostat nějaký pořádný důvod. Sexuální frustrace je mi málo a když tak potřebuji vidět, že doslova propadá šílenství a přestává se ovládat. Z druhé strany mi zas připadá, že nemůže být tak snadné odpustit něco takového bez výhrad a úplně jako zde na konci. Nicméně zbytek příběhu se mi líbil velice - dokonce na pět bodů. Bylo to, jak je u Styx zvykem, neuvěřitelně precizně a přesvědčivě napsáno. A já dokonce zbaštila Snapeovi jeho postupné ustupování a tání .... Jen neberu, že při zachování své plné příčetnosti může přistoupit na to, že si něco takového zasloužil. Přijde mi že větou "Dal jsi mi dobrou lekci, prevíte." nelze zhodnotit předchozí děj. To mi raději Severuse úplně zlomte, ať věřím, že mu to je už jedno. :) Úplný konec nekomentuji - k němu mám, co do hodnocení, neutrální postoj. :) PS: Taky mi trochu nesedí, že se v této FF často dává rovnítko mezi fyzické vzrušení a touhu po nějaké konkrétní osobě. Fyzické vzrušení však přeci nemusí být vázáno na konkrétního člověka, tím méně na člověka právě přítomného. A není tedy žádným jednoznačným důkazem touhy po právě přítomné osobě. Ale když to tak hlavní hrdinové chtějí vidět, já jim to vymlouvat nebudu ... :)”

Avada Kedavra - Video

Autor: AlbinoBlackSheep      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Voldyho zelené fusky jsou nejlepší. :-D Zvedám hodnocení za Snapea zabíjejícího Brumbála, kterého jsem si v pozadí všiml až po dvacátém přehrání. :-D”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“:)”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“:)”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“:)”

Avada Kedavra - Video

Autor: AlbinoBlackSheep      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Pobavilo. :)))”

Zda smím jít blíž... zda smím jít dál

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

|< 10 11 12 13 14  >|