Komentáře - Srpen 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Smím prosit?

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mě to pobavilo. Severus má podpatky, Potter se dobře baví a Brumbál je větší intrikán, než by kdokoli z nich řekl... :)”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Ano, ano.. Nevšední nápad, celkem hezky udělané.. To si ještě přečtu.”

Harry Potter anime

Autor: clixo40      Jazyk: fanvid

delatrix:

“no není nic moc”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Řekni, kolik je na světě, kolik je takovejch měst, řekni, kdo by se vracel, všude je tisíce cest,”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Aano, takhle nějak to ROZHODNĚ muselo být! Další z Maeiných krátkých povídek, u kterých se budete pochechtávat, ať vás při tom někdo uslyší, nebo ne. Tuhle povídku mám skutečně ráda ;)”

Tobiáš

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Jedna z mých velice oblíbených povídek. Ona to není tak docela fanfiction, nebo to spíš je zvláštní druh fanfiction... zkrátka, nehledejte milostné pětiúhelníky, smrtelně banální problémy nebo cokoliv ze stylu JKR. Téma je vážné, zpracování čtivé, atmosféra je těžká, a přece místy humorná, zkrátka je to něco... něco, co napsala matka dítěte o zcela jiném dítěti.”

Smím prosit?

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Občas obdivujem tie tajné Albusove plány :D”

Harry Potter anime

Autor: clixo40      Jazyk: fanvid

Fleur Tera:

“Lily je tu prekrásna”

Caramelldansen

Autor: Schweinefrau      Jazyk: fanvid

Fleur Tera:

“presne... Voldy vyzerá ako králik :D”

Against all Odds

Autor: Roni Black      Jazyk: ČJ

margotka:

“...”

Ternerdess Provocative

Autor: Severina      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“To bylo... zajímavé. Ale nic pro mě. 2-3*”

Potřebuji tě. Potřebuješ i ty mě?

Autor: Ostrolist      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nápad dobrý, ale nesedí mi ta forma... Celkově je to takové nijaké.”

Panenská plavba Tiresiova

Autor: shalott      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Oni jsou tak úžasně sladcí... U kohokoli jiného by mi to vadilo, ale jak jde o Holmese a Watsona... :)”

Detektiv má chřipku

Autor: Muraki a Bea      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“sloh dobry, jinak je povidka takova nemastna, neslana...”

Atrapa lásky

Autor: Jean-Paul      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“libi s emi ponura atmosfera teto povidky...”

Panenská plavba Tiresiova

Autor: shalott      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“uuu...perfektni:)”

Panenská plavba Tiresiova

Autor: shalott      Jazyk: ČJ

Tina_tt:

“štýl písania úplne brilantný... geniálna myšlienka a naozaj veľmi pekne spracované :) jedna z poviedok ku ktorej sa určite niekedy vrátim...”

Potřebuji tě. Potřebuješ i ty mě?

Autor: Ostrolist      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Uhufu ... jejda ... musím najít slova. - To mě po dlouhé době zas někdo dokázal překvapit. Takovou zápletku jsem tedy nečekala. A třebaže mi vlastně ta překvapivá část zápletky přišla vůči jejímu zbytku docela zbytečná a samoúčelná, stejně ... to překvapení musím ocenit. :) Je to povídka docela slušná, ale vcelku průměrná a o trošku víc melodramatická než by bylo ideální, ale za ten nápad - bod navíc.”

Potřebuji tě. Potřebuješ i ty mě?

Autor: Ostrolist      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Poslední odstavec úsměvný, jinak chaos. Nezaujalo. 2-3*”

Alexander Malfoy

Autor: grednforge117      Jazyk: SJ

Nerla:

“Někam do šesté kapitoly to byla příjemná povídka. Potom ovšem začalo pětileté dítě trousit moudra typu "bohdá žízní nezhyneme", autorka se tam pokusila narvat všechny scény, které bývají v romantických filmech, a šlo to do kytek. Hvězdičky jsou čistě za první kapitoly.”

Deathly Silver

Autor: Marius DeJordan      Jazyk: NJ

zoe1993:

“Velice povedená povídka, sice dosti krvavá, ale ujde to. Autor vybírá docela dobrou odplatu a vyzná se ve zbraních. Sice se v povídce dělá z bystrozorů uklízečky, jinak se mi to fakt líbí a vřele doporučuji přečíst.”

Zodpovědnost nade vše

Autor: Dyce      Jazyk: ČJ

zoe1993:

“Poměrně dobře napsaná povídka, až na konec ten tam ne zcela zapadá. Rozhodně se ráda té povídce ráda vracím. Postavy jsou tam vnímány realisticky. Nejvíce se mi líbil přípitek Minervy na Severusova syna a jeho dokonalé načapání. :)”

|< 10 11 12 13 14  >|