Komentáře - Srpen 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

ranchan:

“Tuto povídku řadím mezi své nejoblíbenější. Originální děj, dobře napsané a jeden z mích oblíbených párů. Líbí se mi tu charakter Luciuse.”

Dejte si pozor na pošetilé mávání hůlkou.

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“v prubehu jsem se fakt bavila, nicmene me dost casto rusily preklepy ("Vypadá to, že jsme soplu uvízli, hm" predstava hlavnich postav uveznenych v soplu me opravdu nenadchla), ty na druhou stranu, nebyly nic proti posahanemu zaveru... uplne ucebnicovy priklad toho, jak epilog dokaze totalne zprasit celou povidku i ctenaruv pocit z ni... fakt me to nas*alo, slaba dva (soukroma poznamka: v zajmu zachovani pricetnosti pri pristim precteni konec vynechat)”

Dejte si pozor na pošetilé mávání hůlkou.

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“povídka je to na takové mrazivé odpoledne... vnese totiž do čtenáře dobrou náladu a já osobně jsem se nepřestala bavit od začátku do konce... je to oddechovka, která zaručeně pobaví :)”

Beze slov

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To je jak hisTorická červená knihovna, ale pěkná. Jak se na to asi tvářil Voldemort, když na to přišel? :)”

Caramelldansen

Autor: Schweinefrau      Jazyk: fanvid

Mrmla:

“..”

Silencio

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

lovely:

“Už som ju raz čítala a teraz znovu...pre mňa jedna z najlepších :)”

Jdi za světlem

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Je to strašně zmatený, nelogický a překombinovaný. Doteď jsem nechytla pointu. Ne, nelíbilo se mi to.”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Musím uznat, že vše, co Lana říkala o této fanfikci, když mě zvala k jejímu přečtení byla pravda. Tohle je rozhodně příběh, který sice pojednává o sňatku Luciuse Malfoye a Harry Pottera, ale úspěšně se vyhýbá těm nejzavedenějším klišé v tomto žánru a působí věrohodněji než to, co jsem na tohle téma dosud četla. Konec je ... no řekněme, že také není vůbec klišovitý. Nevím jestli mě jako průměrného čtenáře zcela uspokojil, ale jsem přesvědčená, že se najdou i tací, co se v něm budou vysloveně rochnit. Něco do sebe vážně měl - byl uvěřitelný a zároveń psaný se sympatickou nadsázkou. :)”

K odpuštění

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nejsem si tak úplně jistá, jestli se mi to líbí na pětku, nicméně líbí se mi to hodně. Ale hlavní kvalita této FF je, že je to na slash nezvykle, ba neuvěřitelně uvěřitelné. :) Když k tomu započítám, že takovou přesvědčivost najdu u české povídky, pak už ani nemusím brát v úvahu, že je to nejlepší H/S slash, co jsem četla (stejně ho moc nebylo a žádný relevantní). Nejenže postavy se mi jeví jako zatraceně IC (Watsonovi věřím i tu jeho obavu, jestli se Sharlock dostane do nebe), příběh celkově působí věrohodně. Mám podezření, že Lanevra to, čím si není jistá, raději vynechá. :) Jdu si nasadit klobouk, abych ho mohla smeknout. :)”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

AiShine:

“Moc se mi líbí nachynace Luciuse. :-) Harry je v této povídce... opravdu silný, ale neudělali z něj boha, takže je to ve snesitelném stavu. Povídku čtu ráda! :-)”

Lék na nespavost

Autor: Sev´s Lil Secret      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Ternerdess Provocative

Autor: Severina      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“pre mňa trochu neuveriteľné”

Jdi za světlem

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

nadin:

“Krásna poviedka HG/SS, i keď prvá kapitola zvádza myslieť si niečo celkom iné. Dávka romantiky pre dušičky, ktorým začínajú vo svete fanu chýbať klasické snamionky.”

Vánoční čaj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Beze slov

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“začiatok v podobe Severusa ako pravého sarkastického bastarda som si vážne užila, plus tie skvelé Harryho tričká :D ale koniec je hlboko hrozný... neuveriteľné žvásty a , , roztřesené vydechnutí" od hlavnej postavy boli tak OOC že pokazili dojem z predchádzajúcich celkom vydarených 30 kapitol.”

Vánoční čaj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“co může způsobit čaj. Asi začnu pít kávu. Jinak vtipné, ale ráno poté se mě osobně nelíbilo.”

Tobiáš

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“O tom, co je matka schopná udělat, aby její dítě bylo šťastné. A jako většinou nehledí na okolní svět. Velice hezky překvapilo.”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Tak jsem opět mimo oproti ostatním, ale tohle mi opravdu nic neříká. Povídku jsem četla 2krát a pokaždé mi přišla ... směšná(?). 2* za začátek.”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“jedna z najlepších poviedok, ktoré som od tohto autora čítala... *možný spoiler: celkom rada sa na koncoch pripitomelo usmievam* :)”

Invaze rušivých elementů

Autor: Tess      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Dokonalé. Čtu to asi potřetí a zase se musím smát. A ty obrázky! :-D”

Tobiáš

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“ako vraví Akkarra ktovie či mal Severus pravdu...”

Annabeth z Bublavé lhotky

Autor: andie      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“Za chladných zimních večerů s hrnkem čaje se čte velmi dobře. Jinak velice zdlouhavé.”

Tobiáš

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela jsem se bála, co se z tohohle vyklube, ale jsem příjemně překvapena. Dokonce tak moc, že bych byla ráda za pokračování - jestli měl Severus pravdu.”

Smím prosit?

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“snape je bezkonkurencne nejlepsi popelka...hilary duff se muze jit zahrabat :D”

|< 10 11 12 13 14  >|