Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Tak tohle je skvělá práce. Dlouho jsem se takto nepobavila :-D”

Tajemství je ve vyprávění

Autor: Sakuri      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4, 25. Formálně se tomuto příběhu cokoli špatně vyčítá, považuji ho za objektivně dobrý. Sice bych mohla hledat něco nepravděpodbného v zápletce, třeba počáteční Brumbálova rozhodnutí se mi nezdála. Ale jednou jde o výchozí premisy, bez kterých by se příběh neukutečnil a vůbec - s takovou přísností bych musela poslat k šípku i Rowlingovou. :) Rozvíjení vztahů je tady věrohodné, postavy nadpůměrně věrné originálu, většina dostane přiměřený prostor k projevu, nechybí několik vyloženě povedených scén (třeba první návštěva lesa, moment, kdy to schytá Ron :), příchod Narcissy a závěr, ve kterém Draco neposlechne přímý příkaz ). To vše a taky věcný styl psaní mi vyloženě sedlo. A přece mi tu zároveň něco chybělo. Není to z mé strany taková ta správná bezhlavá láska, abych si řekla: :"Tohle totálně zbožňuji". Chybí mi nějaká nadstavba na tu kvalitní základnu. Ovšem to už je záležitost mého osobního vkusu nebo nastavení. Já bych to měla ráda syrovější, dramatičtější, vášnivější, živočišnější... Taky mé čtení pořád doprovázel pocit, že teprve teď to doopravdy začně. Jenže jistým způsobem to nikdy nezačlo (no ano, chybí tam sex :) ), ale není to jen to. Minimálně snupin lovestory se vlastně vůbec nestihla odehrát, celkově je proti té drarry linii trochu ošizená. Ale na druhou stranu je docela příjemný pocit, že příběh končí v nejlepším. Rozhodně je to lepší pocit, než když to někdo s epilogem "přetáhne". :) Tady se na konci dveře právě otvírají ... Moc pěkné to bylo.”

Svazek

Autor: Anna Fugazzi      Jazyk: ČJ

belldandy:

“9/10. Nu, drrary o nuceném manželství. Tedy o páru, na který si nepotrpím - s ohraným tématem k tomu. Jenže ... líbí se mi to. Vedle Redeem me je to v tuto chvíli asi má nejoblíbenější drarry. (Uznávám, že jich znám málo.) Čím to tedy je? Zkrátka, někdo to umí nadávkovat, okořenit, neodklonit úplně od věrohodnosti a přesto dodat potřebné drama, dodat ono kýžené něco ... Vývoj vztahu byl pěkně nadávkovaný a působil dostatečně věrohodně. (Že bych si už na to drarry zvykala :) ?), promíšené to bylo lehkým humorem, ( pravda pořád dokola založeném na principu - vezmeme něco zcela soukromého a uděláme z toho věc veřejnou.) a na závěr to potřebně gradovalo. Dospělí tu s výjimkou Luciuse Malfoye zaujímají podružnou roli (Mám pocit, že Brumbál tu dostal stěží větu a Snape odhadem dvacet:) ), o to významnější postavení připadlo Harrryho a Dracovým spolužákům. Nakonec to snad ani tolik není o nuceném svazku, ale povedlo se z toho udělat příběh o životních volbách. SPOILER! Druhou část, kde svůj vztah Draco a Harry (dost neúspěšně) tají, mám raději než tu první. Rozdílné smýšlení a pozice v nepřátelských táborech zde nejsou nepodstatným problémem. Nakonec je to klíčová věc. A Draco je, přes snahu se tomu vyhnout, pod tlakem vyhrocených okolností, nucen volit mezi dvěma stranami - mezi postavením a (řekněme) láskou :), loajalitou k těm „správným“ věcem, které se ode mě očekávají, a prostou loajalitou k někomu, kdo je mi blízký. A toto volbu udělá tak přesvědčivě nerad, že jsem mu to vážně uvěřila. :)”

Dobrá rada nad zlato

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Absolventské dary

Autor: Laurenke1      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hlásím se k tomu, co řekla Lanevra :) - je to taková milá nenáročná romantická povídka pro krátký čas a při tom žádný velký průšvih. Taky souhlasím s tím, co napsaly některé čtenářky do komentářů pod povídkou. První půlka odehrávající se soukromí se mi líbila o stupeň (i dva) víc než ta druhá - veřejná.”

Náplast na zlomené srdce

Autor: Eroll      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Ne-e...”

Víc štěstí než rozumu

Autor: Eroll      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Dva body za povídku + jeden za poslední větu :)...”

Náplast na zlomené srdce

Autor: Eroll      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Absolventské dary

Autor: Laurenke1      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ech ech... opravdu mi tu chybí desetibodová stupnice hodnocení... dvojku dát nemůžu, když je to tak dobře napsané, ale trojku za tak ostentativně nekanonické postavy a patetický konec? No tak slabší tři... :-)”

Víc štěstí než rozumu

Autor: Eroll      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Čajový dýchánek

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Za tmy

Autor: Smaragd Grun      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“....”

Absolventské dary

Autor: Laurenke1      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

To ta vůně II.

Autor: Sssnake      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

To ta vůně

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Ternerdess Provocative

Autor: Severina      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Skvela variace na oblibene tema. :-D”

Náplast na zlomené srdce

Autor: Eroll      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Omg. Druhy bod je jen za... Hmmm... asi za ten jeden originalni prvek v povidce.”

Čajový dýchánek

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Vlastne je to strasny, ale Falkirino psani ma v sobe cosi neodolatelneho. :-))”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“No jo, ale ono to vlastne nemohlo skoncit jinak....... :-))”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Zasmala jsem se :-D”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nevim presne, jak k te povidce pristoupit. Asi tak, ze je dobra, ale byla by mnohem lepsi, kdyby byla autorka o par let starsi. Coz lze tezko ovlivnit. Takze - dobra :-)”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Dobry zacatek, zkratit prostredek, bezva pointa:-D”

To ta vůně II.

Autor: Sssnake      Jazyk: ČJ

Sargo:

“...”

Nejkrásnější vánoce

Autor: Sylvie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Hezky napsane, ale dejove ponekud absurdni a nepravdepodobne... z obvyklych, stokrat omletych duvodu. :-))”

PWP for Blanch

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Cha chaa :-D”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|