Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Prvotní nápad je skvělí, byla by to dobré dlouhá jednorázovky nebo krátká kapilovka, ale takhle... Líbí se mi popisy sexu, hezky detailní. Líbí se mi nový náhled na Severusovu minulost. Líbí se mi některé drastičtější scény. Ale ta délka... to je trochu utrpení.”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Ulepená povídka.”

Poslední přání

Autor: RavenRosebud       Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Má to něco do sebe. 3-4*”

Lekcie

Autor: Lostt      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Povídka mě moc nenadchla, k Harrymu mi Hermiona nikdy moc nešla. Navíc vzpomínky a prolínání s minulostí mi přišlo nepřehledné. Moc velká slaďárna...”

No, Hermiono!

Autor: wocicko      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Byla to jedna z prvních povídek, co jsem četla a já ji mám ráda! Chvílemi je nudná, divná, ale má to svoje okamžiky :)”

Kinky, With a Bit of Discipline

Autor: Snegurochka      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“S Lee je to vždycky o fous víc, než PWP. :) Začínám těm jejím povídkám přicházet na chuť. (Lepší pozdě, než nikdy. :)) S.L.”

Spiknutí za účelem zničení Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Slabší pět za to, že to neskončilo - pozor, spoiler - v potocích krve. :-D”

Whelp!

Autor: jharad17      Jazyk: SJ

Mandelinka:

“To nezvládnu. Sedmileté dítě? Ha ha. Autorka měla strávit chvíli na dětském hřišti.”

No, Hermiono!

Autor: wocicko      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“No autore!”

Ambivalence

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Potter tu moc fanoušků nezíská.”

Nový a úžasný pocit

Autor: Melyda      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Autorka v profilu píše, že se asi nikdy nevdá (nebo něco v tom smyslu). S takto realistickým přístupem ke vztahům je to velmi pravděpodobné.”

The Conception of Rubeus Hagrid

Autor: blackcoyote      Jazyk: fanart

Mandelinka:

“Kéž bych se na to byla nebyla podívala... :-D”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Miluju tuhle povídku. A narosto miluju Luciuse Malfoye v téhle povídce, (takhle sem si Malfoye vždycky představovala). Rozhodně se k ní budu vracet. Tohle se rozhodně zařadilo do mích 5 top povídek.”

The Conception of Rubeus Hagrid

Autor: blackcoyote      Jazyk: fanart

kami:

“Toto je niečo nad čím som vždy uvažovala. A moja teória sa potvrdila - kvôli daným proporciám si to nemohol ani jeden z nich užiť. Ale keby boli veľkosti naopak, tak... "slečnu" roztrhne.”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

kami:

“Hm... zasmiala som sa dva celé aj pol razu, takže... mne sa táto paródia zdala veľmi rýchla, nemyslím si, že to bolo Filchovov jazdou, až odbytá. Autorka má na omnoho lepšie kúsky. (Lepšie bodové hodnotenie kvôli poripojenému obrázku - ten ma rozosmial.)”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

kami:

“Jednoducho klasika. :)”

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

kami:

“Priveľa kapitol na mňa, neviem, nejako som sa nedokázala prinútiť, aby som to dočítala, ale to, čo mám za sebou, sa mi páčilo.”

Ambivalence

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

kami:

“Vzťah medzi Severusom a Dracom bol vystihnutý na tej vlne, ktorú mám rada. Prelínanie časov ma zaujalo, Snapeovo správenie som v prítomnosti bez väčších problémov akceptovala. (Ak v tom nehľadám chyby.) Oboch mi prišlo ľúto a Pottera by som uškrtila, ale ešte predtým umučila. No to ani nie kvôli poviedke, len z pricípu.”

Spay and Neuter

Autor: lee_west      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Škoda toho odflák- ehm, uspěchaného závěru, který v jisté chvíli spíš než jako součást povídky vypadá jako autorčiny poznámky. :( S.L.”

Hloubky zimy

Autor: Cosmic      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Dychtivý šepot

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“Úsměvně zvláštní mají hoši vztah... :) Cítila jsem z povídky hlavně její reálnost - přesně takovýto přístup k homosexuálům by podle mého kouzelnický svět měl.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Rozhodně je to vyjímečná povídka. Alice píše neuvěřitelně osobitě, a jestli vydá někdy knížku, troufám si říci, že bude patřit mezi nejlepší a pro mě nejvzácnější v mé knihovně. Ovšem k povídce. Je až neuvěřitelně čtivá, dokáže v člověku vyvolat nával pocitů, které jsem jen stěží rozdýchávala. Několik stran mám popsaných citáty a úryvky z této povídky a to už o něčem vypovídá. Severus je zde bravurní, stejně tak Zmilozel(s každou další povídkou začínám tuto kolej milovat). Harry mě místy štval a Siriuse a Brumbálem bych nejraději zakopala do země. :) Přijde mi, že jsem se mnohdy z rozhovorů nedozvěděla to, co jsem se dozvědět měla a obecně zde byly velké skoky: jeden rozhovor úžasný, u dalšího jsem netušila, co mi chce tímto autorka sdělit. Celkově povídka úžasná, hodně mi dala, možná se k ní někdy vrátím, ale spíše ne. Už jen protože mi přišla strašně časově a citově vyčerpávající. :D Na závěr chci říci, že mně teda více oslovila od Alice povídka Okamžik, která – ať si kdo chce co chce kritizuje – stále pro mě zůstává zatím nejlepší povídkou co jsem kdy četla.( Ať žijou slaďáky!!! :D ) Hodnotím 4-5*”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Pinquin:

“Uchvacující příběh, charaktery postav propracované, vývoj událostí logický a uvěřitelný, příběh plný emocí a hlubších myšlenek, které ve čtenáři zanechají stopu i v reálném světě. Co oceňuji já, je autorka neservíruje holá fakta čtenáři, ale pomocí obrazů plných emocí a myšlenek jednotlivých postav buduje příběh. Najednou informace z prvních kapitol dávají smysl ději uprostřed příběhu a později. Slashové motivy neruší, nenásilně se rozvíjí na podkladě charakteru postav. Dlouho čtenář ani netuší, že jde o slash a později je to jen přirozené vyústění příběhu. Je to čtení, ke kterému se dá nejednou vrátit a vždy si něco nového člověk odnese. Pohádka o "Karkulince Nechci" je sama o sobě uměleckým dílem. Elysejský klíč mohu vřele doporučit.”

Ambivalence

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Byla jsem prekvapena, jak moc se mi libilo, jak je to napsane. Jen mi nejak uniklo, co tedy Draco nakonec a finale bylo vylozene neuspokojive... hmmm... Moc dobre to bylo. :-)”

Sedm dní

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Chechtala jsem se u toho nahlas, takze jakekoli jine hodnoceni by bylo nespravedlive. :-)) edit: zvysuji hodnoceni. :-)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|