Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Vánoční polibek

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“"dobre, takovy prumer"”

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“takova ponekud presladla povidka (a ten epilog tomu jeste dodal...)”

Vánoční polibek

Autor: Samantha.C      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Skvělá povídka. Jen mi přijde trochu moc dlouhá. Ten konec mi přijde, ale neuvěřitelně smutný.”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Nápad na příběh povídky je dobrý, ale někde v průběhu děje se to zabýrá jen jedním směrem.”

Ta Touha!

Autor: Allishka      Jazyk: ČJ

delatrix:

“V téhle povídce se Snape chová jak vystrašenej králík. Není to zas až tak dobrá povídka jak se zdá.”

Všechno není ztraceno

Autor: Eriador117      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Svůj komentář jsem už napsala k anglické verzi a nic dalšího už asi nevymylím. :) Prostě - zrovna moc se mi to nelíbilo, ale stejně jsem to četla.”

Everything's Not Lost

Autor: Eriador117      Jazyk: AJ

belldandy:

“Tahle fikce byla v češtině zrovna dopřekládána. Pod názvem "Všechno není ztraceno" . Zde je: http://sirina.wgz.cz/vsechno-neni-ztraceno/68-cast.html . Poctivě musím přiznat, že jsem ji četla až od poloviny. (Neměla bych mít právo ji hodnotit.) Snad to ještě napravím a pokud svůj názor změním, dojdu na opravu. Teď mohu jen konstatovat, že mé pocity při čtení byly podobné těm Sectumsempřiným - včetně té ulepenosti. Po každé mě při čtení napadlo, že to je neuvěřitelně hloupoučké. Nicméně jsem se sama sobě divila, že když se objevil na Daily Slash odkaz na další díl, vždy jsem si ho zašla přečíst. :) - Vysvětlit si to neumím. Je v tom asi kus takové krajní fascinace a rozkoše něčím hraničním. Za to že čtu slash se obvykle nestydím, ale tohle pro mě je už opravdu guilty pleasure. Ech, ale vsadím se, že někdo si to užije i bez těchto postranních pocitů. :) PS: Co mají všichni proti knize "O krtkovi, který chtěl vědět, kdo se mu vykakal na hlavu"? Podle mě je vtipná, originální a děti ji milují. :) Co na tom, že pojednává o kakání. Dokonce bych to označila i za naučnou knihu. :)) // Já to jako dětskou knihu znám. A znám taky pár lidí, kteří považují tuhle knihu za hodně nevýchovnou. :) Protože je to o kakání a protože se tam oplácí stejné stejným. :) Ovšem dle mé zkušenosti - menší děti vtipy na kakání milujou. - Ale kus recese v tom zřejmě také bude. :) -”

Untitled. Got any suggestions?

Autor: Stella Moon      Jazyk: fanart

belldandy:

“-”

Apostata

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Já u Juxian miluju tyhle vnitřní monology jedné postavy o druhé. Jak skrz ně nezávsile na tom, co se v nich říká, prosvítá silná fascinace.”

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tak tohle byl můj první Snack. Docela jsem po něm ochotná zkusit další. Perfektní.”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“:D”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Aha ... Tak takhle se má ten snucius psát. :) Fikce začíná oblíbeným/neoblíbeným slashovým konfliktem - nechci, nechci, chci ... Spolu se Severusem i mě Lucius střídavě odpuzoval i vzrušoval. A tato dichotomie mi přišla naprosto případná. Protože jaké jiné pocity by vlastně měl Lucius Malfoy vzbuzovat? Naopak mě mrzelo, když byl tento konflikt rychle překonán a překlopil se pouze k druhé straně. Klidně mohl Lucius zůstat nečitelně obojetný ještě nějakou tu chvíli. Bylo tu vůbec něco, co se mi nelíbilo? Mám slabost pro příběhy dodržující jednotu prostoru a času. Připadá mi, že mají výraznější, protože jednotnou, atmosféru. Vzhledem k tomu, že se větší část fikce odehrává během jedné návštěvy na Malfoy Manor, uvítala bych, kdyby byl úvod podán v retrospektivě, aby se příběh nerozpadal na dvě části. Nicméně to je spíše jen taková má osobní libůstka než nějaká výtka. Jsem zatracené hodně spokojená. :)”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Moje nejoblíbenější Styx. Uhrančivě podmanivá Styx ... :) Tak napřed něco z pozice remcala - Zdálo se mi, že by se Voldemort měl snažit působit aspoň trochu pozitivně a mít na skladě alespoň středně přesvědčivé argumenty (mimo nabídku moci), když už se snaží získat následovníky. I diktátoři dbají na svou prezentaci. No, ale pak jsem si řekla, že je to přece černokněžník a kdy jsem v nějaké pohádce viděla černokněžníka dbát na veřejné mínění? :) - Třebaže jsem přesvědčená, že mi nevadí temné příběhy nebo tragické konce, zálibu v rituálech prostě nemám. V Rowlingovském světě čekám ďábla stejně málo jako Boha a černou mši bych si klidně odpustila. Mám pocit, že Styx si umí rituály užít, ale pro mě je to (aspoň v této fázi mého života) jako by mě někdo nutil pochodovat v řadě. Prostě to nemusím ... - Co to je ale za výhrady? Vlastně žádné ... Jako vždy u Styx, napsáno způsobem, že člověk věří i tomu čemu věřit nechce. Byl to silný příběh se silnými scénami. To sado/maso číslo, které prováděl uprostřed Vyvrženců Voldemort se Severusem, to pro mě byla snad nejvíce nezapomenutelná scéna v českém slashi. Už jen za ni musím dát pět bodů. Já smekám a hluboce se klaním a prosím k tomu příběhu o konec. :)”

A Cup Of Kindness Yet

Autor: odogoddess      Jazyk: AJ

belldandy:

“Asi 3 - 4. Je to potíž. Moje první čisté AU odehrávající se ve viktoriánské Anglii, kde se nevyskytují vůbec žádní kouzelníci. Jak hodnotit povídku, kde se shodou okolností objevují postavy se stejným jménem a leda jen vzdáleně podobnou povahou jako v HP, ovšem v naprosto nových situací a vzájemných vztazích. – Co třeba, když nemůžu hledět na věrnost originálu, podívat se na realističnost jako takovou .Tím spíše, že tato fikce je psána se zřejmou snahou o realističnost. A já přiznávám, že právě tohle na ní velmi oceňuji. Zde je pár reálií, o nichž mám jistou pochybnost (Jistá si svými výhradami právě nejsem... Většina mých poznatků se váže ke střední Evropě :), jenže Londýn byl v tento čas už svého druhu nadnárodním velkoměstem.) : * V 19. století by vícečetná rodina neměla nikomu stát za komentář o „plodnosti“, protože takový typ rodiny byl tehdy normou. Překvapit by mohl leda fakt, že se všechny děti v ní dožily vyššího věku. * Ještě v době první republiky se prostituce, z dnes těžko pochopitelných důvodů, považovala za přijatelnější než „samohana“, ovšem je dost možné, že byla o něco přijatelnější než sodomie. :) * Ještě má babička pocházející z chudých poměrů považovala máslo za sváteční pochoutku a nikoli každodenní poživatinu. Těžko si představit, že rodina, která se má, co ohánět, aby uživila všechny své členy, bude mít másla na rozdávání. (Sami nejspíš jedli jen tvaroh.) Hojný výskyt másla v tomto příběhu mě proto zaráží. I když o jeho užití bych nechtěla s autorkou polemizovat. V tom mě přesvědčila, že ví, o čem píše. :) – Každopádně musím říct, že mě tahle věc docela sedla, právě díky výše zmíněné snaze o reálnost a věcnému způsobu vyjadřování. Potěšila mě mnohem víc než průměrně. A moc děkuji Mim za možnost si ji přečíst. Je to opravdu přijemná a milá fikce. :) // S.L.: Jak si pamatuji z Olbrachta, rodina s kravkou za 1.republiky máslo prodávala na trh. Bylo příliš cenné, aby ho sami jedli. Tudíž si nějak neumím představit, že by s ním dělali ještě něco jiného... :) Kdybych si měla tipnout, za snadno dostupné mazadlo bych považovala spíše sádlo. - Ale přiznávám, že Olbracht měl jednoznačné sklony sociální poměry přiostřovat a za znalkyni dobových poměrů se nepovažuji, takže se nehádám :) Jen mě to zarazilo. - Majetkové poměry Weasleyových jsem si možná v hlavě zbytečně zdramatizovala. A souhlasím, že pan lékárník by asi mohl mít i nějaké další možnosti. Zajímavé postřehy o Aloe ;-).”

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

kami:

“Toto bodové hodnotenie, tak mi to začína pripadať, sa mi asi stáva špeciálnym pre poviedky s erotickým podtextom, ktoré mi nesadli, ale mali svoj potenciál.”

Sázka

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

31 příchutí

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

kami:

“Určite sa k tomu vraciam, ale jedná sa len o niektoré poviedky - kapitoly.”

Ty po mně kamenem, já po tobě cihlou

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Zajíček

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Jo, pobavilo :))”

Pod jmelím

Autor: catriona Iceyga      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Ano, stojí za přečtení. Kraťoučké, roztomilé, pobaví... Hlavě Ginny na začátku - úžasné. Ještě se k tomu vrátím.”

Dědictví

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Musím říci, že po dočtení 13té kapitoly jsem byla frustrovaná z toho, že pokračování je v nedohlednu :) To co jsem doteď četla se mi líbí - Harry obzvláště. Snape se mi zdá protivný, ale jeho vydědění z koleje je brilantní :) Těším se na pokračování - 4 dávám za to, že povídka není dokončená :D”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Každý to tak možná nemá, ale pokud jde o styl, já nemám Styx, co bych jí vyčetla. Nevím, jestli je Styx nejlepší česká autorka slashe, ale rozhodně mám pocit, že si takovou pověst zaslouží. - Moje výhrady se tedy soustředí k ději. Tenhle příběh mi připadá jako takový pandán k Pozvědni oči a uvidíš hvězdy. Zatímco ale ve snupinu se mi povedlo Remusově tajné lásce uvěřit, zde s tím mám problémy ... Vplést snack love strory do kánonu bude asi o něco těší. :) S vysvětlením, jaké dal Sirius Severusovi, proč byl u každé mizérie, která se mu stala, bych sama poslala dotyčnou osobu do pr... . Kdo se nechce podílet, prostě se ohradí. Kdo se neohradí, má spoluzodpovědnost. - Cítím to tak, že tohle byl klíčový okamžik, který mě měl přesvědčit o vztahu mezi ústředním párem. Já jsem se prostě nechytla. Ani později už mě to za srdce tak moc nechytlo. Sorry ... Tu trojku ale cítím jako trochu nespravedlnost. Já si totiž nemyslím, že to je průměrné ... (Už jsem se svěřovala, jak mi ty slovní popisky ke známkám vadí? :) ), ale až dosud je to má nejméně oblíbená věc od Styx. Je hodně jiných, které mi to vynahradí.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|