Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Sacrifice (od Electra)

Autor: Electra      Jazyk: ČJ

Ginny2:

“Dobré.”

Jak Black narazil ... na Snapeku

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

Ginny2:

“Super! Naprosto nejlepší!”

Lektvar pravdy

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“zo začiatku dosť predvídateľné, ale tá porada s McGonagallovou :D lepšia 3”

Harry Potter a Pán smrti

Autor: Martin      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Dočetla jsem devátou kapitolu a víc už nejsem schopná. Vážně byli ostatní schopní přečíst 2500 stránek? Vždyť i příprava a louhování čaje v téhle povídce zabere odstavec, to se vůbec nedá. Je možné, že se autor někde v dalších částech rozepsal, ale scény z bouračky znějí jako nevydařené převyprávění akčního filmu - a obecně je to všechno příšerně dopodrobna popsané, nikde žádný nadhled, sumarizace, vybočení ze stylu školní slohovky. No a kromě toho tam Harry působí stejně šikovně jako Neville na hodině lektvarů a až do té deváté kapitoly je to příšerná groteska. Vlastně si nejsem ani jistá, za co dávám ten bod...”

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“Ou. Tohle bude horší. Pro začátek asi tak, že povídka mi na začátku přišla čtivá a nedalo se od ní odtrhnout. Ovšem posledních pát kapitol jsem se chtě nechtě nudila, dost mě otravovalo pár vět a slovních spojení, co se v povídce neustále opakovalo, popis sexu mi snad až na konec přišel jako kdyby to bylo opravdu úplně to samý a raději jsem tyto části už přeskakovala. Kupodivu mi zde Severusova nejistota nijak nevadila a obecně jejich vztah je zde popsán dobře. Za začátek bych dala 4-5*, za konec(tak od 7. kapitoly) 2*. Takže dám 3*. Celkově zklamání(začátek úžasný a pak to jde všechno do kytek) a už se k povídce vracet nehodlám. Přesto přečtení nelituji.”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Mariana:

“Jestli jsem si někdy myslela, že pokračování výborné povídky už nemůže dosáhnout kvalit prvního dílu, Sisi mě touto povídkou přesvědčila o opaku. Skutečně je to možné, ba co víc, povídka Zdá se ti to nemožné? svou předchůdkyni snad ještě o něco přesáhla. Skutečně se zde projevilo, že se autorka vypsala skoro do dokonalosti. (Ale jistě, vždy je co zlepšovat, i když třeba v tomto případě mě momentálně nic konkrétního nenapadá.) Vše, co jsem napsala k prvnímu dílu, vztahuje se i sem. A Merline, to se stejně nedá, všechno vystihnout tady v Deníku. Nicméně moje svědomí je čisté – Sisi ví, jak moc mě povídka zasáhla.”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Mariana:

“Zbožňovala jsem, zbožňuju a už navždy budu zbožňovat tuhle povídku. A-SISI je autorkou, od níž bych si přečetla absolutně všechno. Proč? Její styl je vytříbeně jedinečný, dokonce i dobře rozpoznatelný. Jinými slovy – Sisi je zaručená kvalita. Tato povídka, spolu s jejím pokračováním, patří dnes mezi naprostou klasiku, a jistě je jednou z nejlepších našich povídek s párem SS/HG (v rámci něj je to moje vůbec nejoblíbenější povídka). Má vše, co lze od podobné povídky očekávat – perfektně napsaného Severuse, sympatickou Hermionu, s níž se lze krásně ztotožnit, přiměřenou dávku vtipu. Navíc i značnou dávku originality. Povídka mi pokaždé spolehlivě zvedla náladu o několik stupňů. Jedná se o autorčinu prvotinu – a snad u žádné jiné povídky tomu úroveň psaní naprosto neodpovídala. Od prvních řádků byla psána nadprůměrně, s postupem času potom ještě zrála a vyvíjela se, až dospěla do úrovně, která se mi těžko popisuje. Pro autorčin styl je charakteristické, že si hraje se slovy, vymýšlí úchvatná slovní spojení a věty, čímž si mě zcela získala. Nedá se říct, čeho si na povídce cením nejvíc, ovšem velké uznání autorce náleží za to, jak citlivě pracovala s charaktery hlavních postav, jak vysoce uvěřitelné a živé byly její dialogy mezi nimi. A i prosté výrazy dovedla popsat tak, že jsem se cítila být součástí té scény. Je mi líto, ale ani kdybych se zbláznila, tak na této povídce nedokážu najít nic, co bych jí vytkla. Zkrátka ve všech směrech excelentní záležitost, kterou všem fanouškům zmíněného páru upřímně doporučuji. Pokud vůbec existuje některý, jenž by toto dílo neznal :-)”

Harry Potter a Pán smrti

Autor: Martin      Jazyk: ČJ

Mariana:

“Je to už doba, kdy jsem to četla, ale navždycky tu „povídku“ (spíš obří román) budu milovat. Nezvládnu napsat sem nic relevantního, autorovi jsem vše potřebné řekla. Tahle povídka se musela zapsat do historie naší HP FF. Autor má mé doživotní uznání. A přeji hodně štěstí s pokračováním!”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Pro mě v podstatě dokonalá povídka. Evi si dává na všem záležet, a i když její jediná HP povídka už dávno přesáhla velikosti románu, stále stojí za to ji číst a já se bojím, co si počnu, až skončí. Dokonalejšího Snapea jsem u českého autora fanfiction asi ještě neviděla.”

Síť na motýly

Autor: Electra      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Miluju Electřiny povídky a mám moc ráda Ebony, i když je to AUTP, tak mi přijde, jako kanonická postava, bez které si to už neumím představit.”

The Chelmsford List

Autor: fluffyllama      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Spousta věcí mi tu přišla poněkud odfláknutá, ale pár je bezkonkurenční a hlavně, tu povídku tady chci mít pro případ, že ji zas budu hledat - a ten čas přijde. :) S.L.”

Lektvar pravdy

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Lektvar pravdy

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Poctivý obchod

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“konec dobry, vsechno dobre... (tzn. za tri)”

The Lonely Ones

Autor: lunalovepotter      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Kdyby to byl slash, dám asi 3, ale jelikož je TAK těžké narazit na het, z kterého by se člověk nepoblil, uděluji jeden bod navíc. :) S.L.”

Kruh

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Ztraceno a nalezeno

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Poctivý obchod

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Na začátku se to jeví jako slabomyslné PWP, ale s koncem je to takové lehce ozvláštěné PWP. Ve světle Dobré koupě (od stejné autorky), kteroužto povídku mám fakt ráda, hledím i na toto PWP s jistou sympatií.”

Poctivý obchod

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Karolína a dva lazaři

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Mae opět trochu jiná a opět počtení, které stálo za to. Forma mě napřed překvapila, ale pak jsem měla pocit, že to snad nemohlo být napsáno jinak. Musela jsem neustále myslet na Saturnina :-) Můj oblíbený decentní a nenápadný humor, pár hlášek, kterých si člověk buď vůbec nevšimne - nebo mu utkví. Líbilo :-) Na začátku chybí varování, že povídka zabere víc času, než se zdá. Měla jsem půlku ke snídani a druhou k obědu :-D Děj asi nebyl originální, ale působil tak. Možná i byl. V této vzájemné roli jsem o nich ještě nečetla :-D”

20 věcí, které jste bezpochyby chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nektery body me pobavily... (kazdopadne bod sest me nasral:D)SL: To neni lepsi, to je nejlepsi!! Diky, moje slashove libido je nyni plne uspokojeno:D (jen doufam, ze pote, co bylo neco specialne prepsano kvuli mne, nebudu moc namyslena:D)”

Lost And Found

Autor: sollardragon      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Jméno povídky odpovídá ději. Nic převratného.”

Ztraceno a nalezeno

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Další slaďárna :) (Jinak pobavilo mě varování: několik polibků a úderů :D :D )”

20 věcí, které jste bezpochyby chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Co k tomu říci.... " Nechtěl, aby mu ostatní odpustili. Chtěl, aby ho pochopili." - to chceme snad každý. // SL: Tak to se ti povedlo. :D”

20 věcí, které jste bezpochyby chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Skoro jako by autorka chtěla býti prudce originální, ovšem s vynaložením naprostého minima sil. Bohužel mě osobně nabízené alternativy nijak neuchvátily. Jo a mimochodem, teprve ty vynechávky a otazníky místo písmen činí ze čtení skutečnou radost! (Teda když jste Bedřich Hrozný.) // SECTUMSEMPRA, jsem ho pro tebe přepsala: 6. Větššina lidí si myslí, žže má slabost pro zrzky. Ve skutečnosti má slabost pro tvrdých 8 palců. Lepší? :) S.L.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|