Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Smím prosit?

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“-----”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Full Moon Fool

Autor: redprimitiva      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Je mi líto, ale "koupací plášť" pro mne překladu docela drasticky snížil známku. Já si pod tím slovním spojením prostě představím takový ten umělohmotný plášť podobný spíše pláštěnce proti dešti, nejlépe s velkými květy a průsvitný. Takové byli jednu dobu, samozřejmě u žen, moderní a oblíbené. Jednoduše jsem si v ten okamžik, kdy jsem to přečetla, představila Remuse v tomhle koupacím plášti a nejlépe ještě s takovou tou střapatou koupací čepicí, pruhovanými plavkami pod tím a začala jsem se hrozně smát. To by myslím neměla být reakce na tuhle povídku. Zase na druhou stranu mám zoofilii v povídkách ráda a sex byl skvěle přeložený, takže to známku pro změnu zvedlo. Proto za 4 místo 5 jako u originálu. Vysvětluji tak obšírně, protože Sinam má překlady vždy výborné, takže tohle je výjimka.”

Full Moon Fool

Autor: redprimitiva      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Nedá se dát nic jiného než pětka.”

Sacrifice (od Electra)

Autor: Electra      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“To drama! Ta tragédie!! Teď do toho ještě "poetika"! PANE BOŽE, to byla taková– pardon, raději jinak. Při prvním zakrojení mě napadlo: Tak Lucius je dementní, chudák. Blížší pohled odhalil, že se patrně jedná o epidemii. Zřejmě způsobenou tím, že se Země zničehonic začala točit opačným směrem. Udělila bych 1 bod za zvládnutý pravopis a milosrdně umírněnou délku, ale bohužel, šrámy na mém mozku jen tak nevyblednou. PS: Jestlipak Electra tuší, jak velikými písmeny je jméno Ebony zapsáno do historie HP fanfiction? :-) S.L.”

Lost and Held

Autor: GatewayGirl      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Neobvyklý pár a ještě neobvyklejší téma ve velmi dobrém zpracování. Konečně taky někdo píše Petera, nesnáším, jak se pořád všichni tváří, jako by ani neexistoval. A manipulativní Sirius? Ta role mu sedla jak ulitá. :) S.L.”

Počítej

Autor: Switchknife      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Někdo zřejmě má neodolatelné nutkání být potrestán... Na mě je to snad až příliš patetické, abych to brala zcela vážně, ale ... četla jsem to na začátku svých zkušeností se slashem a už jsem si vyzkoušela, že v hlavě to uvíznout umí. Zatraceně, nějaký náboj to (aspoň pro mě) v sobě má. - Ále ... Co si to nalhávám, mám pro patos prostě slabost :).”

Bezstarostná jízda

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Severus i Remus mi zde přijdou OK. V soukromí lidé mluví všelijak. :) A nevidím důvod, proč by Remus nemohl být seme? Celkově je to na PWP docela zajímavé a nápadité. Což znamená, že se mi to líbí. Jenže k tomu abych to přímo zbožňovala mi asi něco chybí. Nejspíš láska k motorkám. Škoda, že jsem spíš po svém otci. Kdybych od své matky zdědila víc odpovědnosti, organizačních schopností a náklonosti k rychlé jízdě na motorce, byl by můj život nejspíš o něco lepší. :)”

Harry's First Detention

Autor: kbinnz      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Jediné co mě zklamalo byl úplný konec. Nemyslím si že byl nutný, i když Brumbál tam byl přesně takoví, jak bych si ho představila, ale stejně nemám ráda naději.”

Krása! roztomilost sama

Autor: Ntali      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Já myslím, že se Sherlock předávkoval nikotinem z těch jeho dvaceti náplastí co má po rukou, protože přestává kouřit. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Jako lehký vtip kdy se člověku zvednou koutky to je dobré.”

Krása! roztomilost sama

Autor: Ntali      Jazyk: ČJ

Anne:

“Nezáleží na tom, že je to BBC a ne klasic, takhle se Sherlock nechová nikdy. Naprosté OOC a není napsané tak dobře, abych to považovala za vtipné.”

Na Jimův předpis

Autor: Charis      Jazyk: ČJ

Anne:

“Dalo by se to zkrátit a dle mého by to vyznělo líp, jelikož tady jde jen o tu pointu.”

A Matter of Time

Autor: Demotu      Jazyk: AJ

Anne:

“Povídku jsem si opravdu užila. Ze začátku se mi sice moc nelíbil Ianto, ale prošel si velkým vývojem charakteru a nejenom on. Jsem nadšená z exkurze do 51. století, vnímání tamnějších lidí a jiných mimozemských druhů. Samozřejmě nezapomenutelné část setkání Ianta s Jackem mladším a starším a konečné setkání s Jackem současným. Po dvou měsících ve vesmíru, odtajnění detailů z Jackovy minulosti a z jeho budoucnosti se Ianto a Jack přesvědčili, že nic nebude jako dřív.”

Into the Abyss

Autor: Penumbra      Jazyk: AJ

Anne:

“Překvapila mě, jak je nenásilná ke kánonu. Jedno z nejlepších vykreslení jejich charakterů, protože jak píše Vrána, je problém sloučit dvě naprosto rozdílné postavy. A tady je dobře popsáno Watsonovo až uctívání Holmese a naprostý citový chlad a nepochopení lásky ze strany Holmese. Ale neúplně, Sherlock Holmes není stroj, na něčem a někom mu přece jen záleží, jen to neumí dát najevo.”

Naruby

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Povídka je bezesporu sadistická, líbí se mi, dobře přeložená i napsaná, ale že bych k ní já potřebovala tolik varování? To bych ani neřekla. Konec konců krev tam vlastně ani pořádně netekla a nikdo explicitně neumřel. PS: Mimochodem od pasu dolů to se mnou nic neudělalo, spíš jsem oceňovala nápaditost autorky.”

Naruby

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Byla jsem varonána. Nebrala jsem to příliš vážně. Draze jsem za to zaplatila. Četla jsem už sice pár temných povídek, ale s tímhle se to nedá porovnávat. Nebudu říkat, že se mi to líbilo. Ale když věci nejsou krásné, neznamená to nutně, že nejsou kvalitní.”

Harry's First Detention

Autor: kbinnz      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“Trochu tvrdé a osobne pochybujem, že by sa Snape naozaj neovládol, ale...”

Druhá šance

Autor: Thera      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Tohle jsem sice četla už dávnoo, ale pořád mě příběh něčím uchvacuje. Jen kdyby to bylo dokončené...”

Smím prosit?

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zajímavá povídka. :) Sama autorka ji označila jako jednu z nejlepších, co kdy napsala a po delší době napsala i "pokračování" Valentýnské trápení. 3-4*”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Vánoční dárek

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Lanevra:

“Samotný příběh je zajímaví, ovšem domnívám se že Potterovské postavy vůbec nebyli třeba. Je to asi tím, že tak silně AU příběhy jsou prostě... AU. Severus je tu takové plačtiví, což tomu ještě nasadilo korunu, když jsem si ho představila jak slovensky šišlá (to šišlání je myšleno v roztomilém kontextu, mám slovenštinu ráda).”

Zmijozelův náhrdelník

Autor: Maeglin yedi      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“teda tak na hlavu postavené rozuzlenie som vážne nečakala, ale celý ten dej predtým bol úžasný... priemerom by som to rozhodne nenazvala, ale ani vracať sa k tomu už nebudem”

Zapovězenci

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kde začít? Příběhově mě to vážně chytlo, je tady spousta skvělých nápadů, za které jsem chtěla dát autorce pusu. Na druhou stranu je tady taky spusta věcí, za které jsem chtěla autorku kopnout a říct "Tak s tímhle jdi do pr..." Co mě tady vážně hodně mrzí, je to enormní množství překlepů a asi tak posledních 20 kapitol, které jsou dohromady SPOILER! - jeden obří happy end - KONEC SPOILERU! a občas jsem měla i problém se Snapem, kterému jsem nevěřila, že je Snape. Sečteno a podtrženo - je to dobrá povídka, 100% se k ní někdy vrátím a myslím, že na ní asi nikdy nezapomenu, ale u mě je to z výše zmiňovaných důvodů za 3, ačkoli za pouze průměrnou ji rozhodně nepovažuju. :)”

Leave the Light On

Autor: Ne Quittez Pas      Jazyk: AJ

Crystal:

“Konečně zase nějaká ff na DN, která se dá číst! Tákže, co by se stalo, kdyby místo Lighta zápisník získal Teru Mikami? Povídka se mi hodně líbila, byla jsem ráda i za to, že se tam objevil BB... sice mi trochu vadilo, že na yaoi scény jsem si musela docela dlouho počkat, ale vzhledem k příběhu mi to ani moc nevadilo. Jinak povídka je z více jak poloviny psaná pomocí deníku, ale k mému překvapení, se to četlo docela dobře... Jen si asi nikdy nezvyknu, že některé charaktery mluví ve třetí osobě. Celkově ale moc pěkná povídka! Musíme sem přidat víc takových! :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|