Komentáře - Červenec 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“O hodně slabší než první část trilogie. Nevěřila jsem jim snad už ani slovo.”

Niekde medzi snom a bdením

Autor: r_grayjoy      Jazyk: SJ

kami:

“Poviedky, ktoré by som vyhľadávala, keby existovali v mne prístupnom jazku, by vyzerali presne takto. Niekto z doby Harryho sa dostane k mladému Severusovi, alebo naopak. Koniec, nie úplne "pravý" Severus a Potter mi prekážali, ale aj tak sa k niektorým pasážiam vrcaciam a jednoducho je tam mladý Snape a bodka. :)”

Niekde medzi snom a bdením

Autor: r_grayjoy      Jazyk: SJ

assez:

“Hodnotím nadprůměrně. Proč? Protože tahle slaďárna mě donutila vymyslet protipólový příběh. Ale bacha… ne že bych s tímhle koncem souhlasila. (Což je ostatně důvod, proč jsem vymyslela téměř protipól. :))”

Whelp II.

Autor: jharad17      Jazyk: SJ

delatrix:

“Podařená povídka, jen v některých částech dost smutná.”

Whelp!

Autor: jharad17      Jazyk: SJ

delatrix:

“Dějově velmi dobrá povídka. Co se týče příběhu je velice melancholická a v určitých částech hodně tyranská (co se týče vztahů k Harrymu).”

Spiknutí za účelem zničení Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Povídka svůj účel splnila do puntíku, dost pobavila. Namísto u snídaně ji sice čtu u něčeho jako je oběd, ale to nevadí. Nápad je to skvělý, ale nebudu se k tomu vracet. 3 plus”

HP a nové změny v jeho životě

Autor: Dobby      Jazyk: SJ

delatrix:

“Nádherná povídka. Rádajsem si ji přečetla a vřele doporučuju.”

Smím prosit?

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

delatrix:

“No boží. Chování Harryho a Severuse v té povídce je k popukání, obzvláště první dvě kapitoly.”

Spiknutí za účelem zničení Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

kami:

“Úsmevné, plus niečo viac a preto je moje hodnotenie 3, 5, ale nahor zaokrúhlovať nebudem, pretože sa k tomu už nevrátim.”

Tonari no Totoro Bus Stop - fanart

Autor: Sachsen      Jazyk: fanart

Lanevra:

“To anime neznám, jen jsem četla co o něm psáno, a přijde mi to jako že samotný seriál je idealizované verze a tady nám malíř ukázal, jak to vlastně bylo všechno doopravdy.”

Tonari no Totoro Bus Stop - fanart

Autor: Sachsen      Jazyk: fanart

kami:

“Hej! To mám ako dnes zaspať? Ale inak je to krásne. (A absolútne nečakané. :D) Ale je pravda, že dievčatko sa nepodobá. Tak dám len 4.”

Jak ojet Hermionu Grangerovou

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Krátké a úsměvné. A myslím dobře odhadnutá zmijozelská povaha.”

Cullenovi vs Bradavice

Autor: piromaan23      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Jůů, to je vtipný :) Asi jsem se definitivně zamilovala do fenoménu Mary Sue, který dokáže tak dokonale spolehlivě rozesmát v každé kapitole. "... Sklonila jsem hlavu a zlostně jsem pohlédla na oblohu, která rázem zčernala, a blesky začaly ozařovat obloku. ..." S-U-P-E-R! Samozřejmě Cullenovi v prváku (a v Nebelvíru), hloupý Harry, Bella jako zástupkyně ředitele a vedoucí Nebelvíru, mystická vidění, odkazy na fotky šatů, které Bella zrovna nosí (např. na Mimibazar aj.), škrabošky, plesy, meče... ách, óch! Tohle být zfilmováno, je kolem toho kult!”

Jak ojet Hermionu Grangerovou

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Jedna z mých nejoblíbenějších povídek od Mae. Krátká, vtipná, dokonale vypointovaná a skutečně skvělá.”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Neřekla bych, že tenhle fanfik se vyznačuje nadpůměrnou věrohodností nebo kanoničností postav. O tom, že je tu Snape IC mám vážné pochybnosti. Na to překoná svou antipatii k Potterovi až podivuhodně snadno. Jenže je to prostě tak strhující, že jsem při čtení takové úvahy hodila stranou. Nějaký takový dobrodružný příběh bych si od této autorky ráda přečetla, i kdyby s HP světem neměl vůbec nic společného. Na Samhain, na Harryho vánoční dárek pro Severuse nebo Draca a Harryho znovupřehrávajícího scénu ze soubojnického klubu nikdy nezapomenu. A našlo by se toho víc ... takže ani moc nechápu ty hlasy tvrdící, že je to moc dlouhé. Pokud jde o mě, v tomto případě platí, že dobrého není nikdy dost. :) - Chování adoptovaných dětí, sourozenecká rivalita, pocity viny, sebepoškozování ... Zajímalo by mě, kde se v autorce bere ta záliba v psychologii? :) Ale snad právě díky této zálibě třebaže se v Roku postavy vždy nevyznačují 100% kanonickou věrností, vyznačují se alespoň základní psychologickou věrohodností. Zkrátka, jako pro mnohé jiné, Rok je jedna z mých nejoblíbenějších fanfikcí a bezkonkurenčně nejlepší severitus. Vzhledem k tomu si netroufám strhávat body za nic, i kdybych si třebas nakrásně na nějaké výtky vzpomněla. :)”

Kdopak by nechtěl do Bradavic?

Autor: hippopotamie      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Skvělé a krátké :) no ale, i když čtu radši krátké, tak mi napadá, co kdyby to bylo delší a tohle nadané dítě do Bradavic nastoupilo, co by se tam asi tak dělo... :)”

Spiknutí za účelem zničení Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Pěkné a je tam výborný postřeh o pudu lidí vyššího věku, jo a vadnoucí brokolice mi též zaujala.”

Spiknutí za účelem zničení Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Pochechtávala jsem se při tom celou dobu, takže účel to rozhodně splnilo.”

Spiknutí za účelem zničení Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Vlastne neviem čo na nej bolo také smiešne, ale ešte si utieram slzy, takže... no, poznám to, keď chcem niečo čítať a stále nemôžem... Poznáme to asi všetci, keď sme dosť blbí, aby sme čítali rozrobenú poviedku a nie len tie dokončené... No ale človek si niekedy nemôže pomôcť.... 3, 5, ale nechystám s ak tomu vracať”

Jak Black narazil ... na Snapeku

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

kami:

“Autorka ešte nevie, či sa bude pridŕžať kníh alebo nie, ale inak má Snape sestru. A je to "originálne" dvojča. Z nejakého neznámeho dôvodu by mal byť Black lepší v elixíroch ako Snape. (Povedzme si úprimne, tu si originalitu mohla odpustiť a nechať Blacka tupcom.) A to som sa dostala len k druhej kaitole, a ani jednu som nedočítala dokonca. A samozrejme, že je tam MS. Skúste hádať, kto to je? - S plnou vážnosťou píšem, že som chcela dať poviedke šancu, je tam predsa mladý Severus, takže som si chcela prečítať kapitoly len s ním, ale vyťahujem bielu zástavu a vzávam to.”

Spiknutí za účelem zničení Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Sice nevěřím, že by Snape něco takového četl, ale kdyby náhodou ano, chápu, že to nechtěl přiznat veřejně... :)”

Kdopak by nechtěl do Bradavic?

Autor: hippopotamie      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Brumbál převálcován. Ano, takhle nějak si představuji mladého Sherlocka, který chce něco odmítnout ve svém stylu.”

Karolína a dva lazaři

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Je to hodně zvláštní a skutečně pěkné. Mae zvolila velice netradiční způsob vyprávění - zpočátku to nepřijde, ale pak už jo a ke konci to vážně sedne - a právě ten banální příběh posouvá na zcela jinou úroveň. Střídají se velice vtipné momenty se zábavnými hláškami (ehm, "hláškami") a povídkou se pročtete zcela jistě s úsměvem.”

Spiknutí za účelem zničení Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Výborná krátká povídka, která je dlouhá akorát tak k snídani a která spolehlivě zvedne po zbytek dne náladu. Psané s nadhledem, lehkým perem, pobaví.”

Osvobození (Harryho Pottera)

Autor: sarini      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Zápletka se zdá hodně divoká, nicméně zpracování ji činí přijatelnou. Jde v současnosti asi o můj třetí nejoblíbenější severitus, ale ten odskok od Roku nebo Resonance by si zasloužil být víc než jednobodový. Jak Elza informuje v úvodu, právě sequel k Osvobození si vysloužil nějakou tu cenu, tak jsem na něj vážně zvědavá. Bude-li lepší než tahle část, mohlo by to stát vážně za to. :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|