Komentáře - Červen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Bond

Autor: Anna Fugazzi      Jazyk: AJ

mariaa:

“Kdysi dávno jsem četla... Ale pokud si dobře vzpomínám, nebyla jsem z této povídky nijak unešená.”

Za tmy

Autor: Smaragd Grun      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Za tmy

Autor: Smaragd Grun      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nevěřím, že by Potter byl až takhle tupý... Nicméně sloh je vážně dobrý.”

Za tmy

Autor: Smaragd Grun      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jasně, že námět téhle povídky je naprosto absurdní. Nikdo mi nemusí vysvětlovat, že spojení "nemasturbující teeneger" je protimluv, jenže ... z nějakého důvodu jsem při čtení na nereálnost celé situace zapomněla a raději si příběh užívala. Když tohle autorka se mnou udělá, tak si za to přece zaslouží nějaké slušné ohodnocení. - Sice nevím přesně proč, ale na mě tohle funguje. ... 2 za námět, 4 za styl psaní.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Nerla:

“To je tolik... tolik... uá. Ano, poslední věta tomu skutečně dala korunu, to je skoro jak popis cesty k satori, toho byla jedna knížka o zen buddhismu, co se mi dostala do rukou, plná. Jinak je to skutečně jedna perla za druhou, navíc ve formě, která vydává neschopnost napsat větu rozvitou za umění. Ne, tohle já nebaštím.”

Dědečkův malý andílek

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tenhle díl se mi líbil více než první. Není to už parodicky natolik ztřeštěné, ale pořád to má pořádnou porci vtipu, jen trochu jinak rozvrženou.”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Protože už jsem četla před nějakým časem, snad mohu tvrdit, že ať je tahle povdíka , jaká chce, je svým způsobem nezapomnetulná - tedy nezapomenutelně šílená”

Dědečkův malý andílek

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“zábavné a ľahko uveriteľné hoci Muž... sa mi páčil o trochu viac”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“kočka, koťata, hormonálne problémy a Malfoyovci... to je kombinácia!”

Zas příští rok

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“dôkaz toho, že láska a mágia vstupujú do života každého z nás”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jedna z mála povídek kde skutečně nemám ráda Snapea. Tohle si ten parchant mohl odpustit. I když ne že bych ho na jednu stranu nechápala...”

Zodpovědnost nade vše

Autor: Dyce      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Statečně přečteno. Má první povídka na tento pár a kupodivu jsem to přežila ve zdraví, v což jsem nedoufala, asi proto, že je to kousek docela pěkný. Grangerová se povedla vystihnout, po celou dobu jsem totiž měla nutkavou potřebu ji zavraždit, což je u mě v případě téhle postavy dobré znamení. Bylo tam poměrně dost míst, kdy jsem poznávala i Snapea. To jak se tam k Grangerce chovají mile a laskavě mi občas lezlo krkem. Koncem jsem byla znechucená, to jinak říct nemůžu, ale očekávala jsem ho, tak ho nebudu kritizovat.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Nebylo to úplně špatné, ale celý nápad byl zničen vším tím melodramatem. Taky charakter postav se mi moc nezamlouval. Ani mi tolik nevadilo to lehčí OOC jako to, že tam nebylo nic, co by postavy činilo IC. Byli tak nějak nemastní neslaní. Tím chci říct - kdyby se ústřední dvojice zaměnila za jinou, téměř by to nebylo jak poznat.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

delatrix:

“No prostě strašná povídka. Nestojí zato ani číst.”

Carpe diem!

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Naprosto ztřeštěné. :D Chci pokračování! :)”

A budeš můj

Autor: Spirit      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Lorienlove

Autor: The Theban Band      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Prostě Haldir a Glorfindel dohromady - co víc si přát? ;)”

Jak se neztratit v alternativních vesmírech

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Dnes místo mě promluví Mary Borsellino ústy Siriuse Blacka: "Znějící, jako by si nechal odstranit dvě žebra, aby si mohl líp procvičovat svůj hadí jazyk. Snad můžu napsat 'masturbační', ne?" /// PS: Já netvrdím, že v zásadě nemá pravdu, jen prostě nesnáším prodejce návodů k použití vzduchu. Taky mě dost pobouří "jeden mistr sci-fi" a "syn mrtvého astronauta" (abych tak shrnula všechno, co zde bylo špatně) od člověka, který má tu oprsklost radit druhým. :) S.L.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tahle povidka je tak desne temna, az se mi z toho zkroutila ma peclive nazehlena patka a glady se mi samym strachem schovaly pod stul... ne vazne, jestli se autorka timhle stylem psani snazila navodit temnou atmosferu, tak ji to nezeru... davam bod za napad, asi nejsu ten spravnej darkcoolin, abych to ocenila...”

Jak se neztratit v alternativních vesmírech

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“V nečem má autorka pravdu, ale tak z 90% vidím AU úplně jinak.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

mariaa:

“,”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Od tvůrců "Piky piky na hlavu" a "Jeden den Evy Děnisovičové". :) Omlouvám se, ale melodrama mi zkazí každé drama. Zvláště tématicky otřepané drama ve zpracování, které není mým šálkem. (Hmm... chtěla jsem říct, že mohlo být hůř. Všimněte si, že to neříkám. :) Líbily se mi tady přesně 4 věty.) S.L.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nápad dobrý. Zpracování horší. Poslední věta způsobila, že jsem se poprskala kafem. Možná příště trochu méně -tik tak - melodramatu? :-)”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|