Komentáře - Červen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Pro nás

Autor: Senjy      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Mezi 3/4. Pro mě příliš neuvěřitelná zápletka. Remus a Severus se chovájí přiliš vyhroceně a já jim ji to tady nevěřím. Ale ten konec, ten mě tedy dostal. I když i ten mi připadal absorudní. :) Že by si vážně nedokázali najít jinou alternativu, jak být spolu? - Dát tomu průměr je ode mne zbaběle úhybný manévr, protože průměrné to tedy není !, ale ve srovnání se "Za sluncem a měsícem" je to pro mě rozhodně zklamání.”

Kde přebývá krev tvé matky

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To by mě zajímalo, čím se autorka při psaní sjížděla, protože nezatemněná mysl, by něco takového nemohla stvořit... :D”

V údolí dračích ruží

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Povídka to není špatná, ale nemá to s HP nic společného - kromě jmen postav. Jako originálka by mi to sedělo víc. Takhle je to pro mě jenom jakási žánrová slátanina. Horší 3.”

Za sluncem a za měsícem

Autor: Senjy      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Pod vlivem tohoto příběhu, prvně přemýšlím nad tím, jestli by nebylo super mít doma alfa samce. :) No, na snupin určitě nejsem odborník, ale tohle je zatím vedle Vlažného (a to je zatraceně velká konkurence) můj nejoblíbenější, tak prostě nemohu jinak :) Rychle sem další typy na skvělý snupin, dokud mám náladu. ... :) PS: Pravda, pokud jde o Severusovy intriky místy jsem měla pochybnosti jestli vůbec nějaký plán má a o tom, že ví, proč dělá, co dělá. Ale co na tom sejde ... Tady se mi líbila každá postava, která se dějem mihla. Každá byla taková , jakou bych jí chtěla mít. A Severus s Lupinem byly neodolatelní, když nebyli to ... , ale jenom spolu to ... :).”

Zajímavý případ

Autor: Katzci      Jazyk: ČJ

Zeerou:

“:)”

Sedm dní

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Když parodie, tak pořádná... :D Je úžasné, jak jsou tu parodována ta nejznámější klišé z HP fanfiction. :D”

Sedm dní

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Full Moon Fool

Autor: redprimitiva      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Mravoučná povídka taková pěkná. Mladá nevinná dívka se nudí, pak se nerozumně (jak jinak) zamiluje, pak se díky tomu nenudí a nakonec dopadne na tvrdo. Chuděra. (ale ten tón a jazyk, kterým je to napsáno... :)”

Sedm dní

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“opravdu mila parodie:)”

V údolí dračích ruží

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

belldandy:

“Jsem cynická mrcha a nevěřím na lásku za hrob a věrnost trvající 10 let. Taky mě vždycky trochu irituje, když se množství gayů v příběhu pohybuje nad 10%, ale ... po té, co jsem nějak prošla první kapitolou a přijala zápletku, jsem si tuhle fikci začala hodně užívat. Líbil se mi tam motiv omezeného času ... třebaže jsem (samozřejmě) od začátku věřila, že dohoda bude porušena. :) A líbil se mi střízlivý tón, ve kterém se celý příběh nese. Nu jasně, je to "jen" taková ta "romantika" (jak já nenávidím používání toho slova v tomto smyslu!), ale já u ní jihla, jak se sluší. :) Je to má nejoblíbenější věc od Tessky, mám ovšem načtené jen její snarry. Prostě bych se chovala neuctivě k těm příjemným dvěma dnům, co jsem nad touto fikcí strávila, kdybych jí dala horší hodnocení.”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Je to celkem příjemné počtení. Ale já prostě nepoberu, že se jejich vztah takhle vyvinul ve dvou dnech, i když se mi pravda autorka snaží naznačit, že už byl jiný na počátku fikce. Když to čtu, mám chuť zakřičet: "Zpomalit !" :) jako v té povídce "Zpomalte všichni" od Laume. Tam to pravda bylo horší, ale tam to taky byla parodie. Tak, prosím, zpomalit a bude to fajn.”

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tohle je každopádně jednička za originalitu. Trochu to na začátku působilo post-katastroficky. Ministerstvo skoro nefunguje, Bradavice v troskách, postav je víc po smrti než v originále. Do toho se objeví nová čtveřice zakladatelů a obnoví školu: Severus Snape, Harry Potter, Hermiona Grangerová a Thea Woodová. To, že se navzdory pravděpodobnosti všichni čtyři zpárují (podle slashových pravidel) a stejně tak nepravděpodobně dokáže autorka pod neuvěřitelnými záminkami odsouvat jejich sblížení až do půlky povídky nemá cenu rozebírat. Však to nemá být realita. Každopádně to je docela zábavné i docela zajímavé. A v rámci českých fanfikcí prostě ojedinělé.”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

delatrix:

“je dobré sledovat jak z nedobrovelného manželství se stane něco jako je láska”

Sedm dní

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Mile zábavná parodie, kde najdete minimálně tolik fanfikčních klišé jako počtu dnů v názvu. :)”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Zase jednou nucený sňatek, tentokrát ve Voldemortově režii. V rámci možností je to docela originální a taky je to celkem vzrušující ... - Jako hlavní negativum u téhle autorky vidím, že se v jejích fikcích vždy vše stane strašlivě rychle. Během několika dnů, neřkuli hodin, dojde k zásadním proměnám (nejen) ve vztahu. Protii "Síle zakladatelů" mi ale "Nechtěné dědictví" připadá uvěřitelnější. A obecně mám její delší práce o něco raději než jednorázovky. V delších je čas pro nějakou pořádnou zápletku a jejich vymýšlení ji (podle mě) docela jde. :) A taky se pro rozvíjení vztahu přeci jen nějaký malý prostor najde. - S příhlédnutím k výše zmíněným problémům docela zajímavé ... :) Zejména jste-li snarry shipper nejspíš si čtení užijete. :)”

Full Moon Fool

Autor: redprimitiva      Jazyk: ČJ

belldandy:

“´Zde vidíte, co zlého potkává, děti, a zvláště krásky, ty milé dívky hodné lásky, když smí je oslovit kdejaký ohava ...vlci však mohou být přece rozmanití: někteří než svou kořist chytí, jsou roztomilí bůhvíjak, úslužní, milí, krotcí tak, jdou za mladými slečinkami, pozor! až do domu, až do ložnic jdou s vámi. Ach, běda děvčátku či slečně ...´Charles Perrault, Červená Karkulka - Sorry, tu citaci jsem si nedokázala odpustit. Po delším rozmýšlení jsem se rozhodla dát čtyřku. Tahle povídka mi leží v hlavě a to musí něco znamenat. :) - Nicméně mé dobré hodnocení platí s výhradou, že si sama neumím představit, že by se Remus choval tímto způsobem (impulzivně / neodpovědně). I kdyby v něčem jiném ano, tak rozhodně ne v případě spojeném s lykantropií. Snaha udržet si za úplňkových nocí sebekontrolu a sebeovládání je pro mě přímo úhelným kamenem jeho povahy. Takže pro mě je tohle anonymní vlkodlak. :)”

Na Jimův předpis

Autor: Charis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zdá se, že to Sherlock s tou provokací malinko přehnal... ;)”

Cokoliv

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“skvelé”

Vánoční čaj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“dobry pocit z teto povidky mi kazi ponekud trapne vysvetlovani obsahu caje a rozhovor "rano pote"...slaba tri”

Naděje pro Johna

Autor: Ntali      Jazyk: ČJ

Zeerou:

“smutné, ale krásné”

Na Jimův předpis

Autor: Charis      Jazyk: ČJ

Zeerou:

“jako vždycky mě povídka od této autorky pobavila :)”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

mariaa:

“3, 5”

Vánoční čaj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zhruba do poloviny to nevypadalo nijak drasticky, ovšem druhá půle se nese ve znamení "perel" a jedna je lepší než druhá...”

Vánoční čaj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|