Komentáře - Červen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

If You Are Prepared II: The Boy Cannot Know

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

mariaa:

“.”

If You Are Prepared I: The Truth about Harry

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

mariaa:

“.”

Zpomalte všichni

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ano. :-D”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Je to hrozny, ale je to... mily :-))”

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“No dobra, tohle me s poslednim odstavcem prvniho dilu smirilo dostatecne, vice nez dostatecne :-D Neuzitecne brecky... :-D :-D”

Voldemortova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Vynikajici. Jedna stiznost by tedy byla, ale to by byl spoiler jak hrom. Takze... Proste dobry teda jako no, rekla bych, jen bych rada reklamovala posledni odstavec. :-)”

Příběh na druhou

Autor: Michelle M.      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádherný príbeh Draca a Harryho ale aj mojich milovaných twc Toma a Billa. Oba sú naplnené nehou a láskou...”

Když láska udeří

Autor: aishiteru      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Přečtena kapitola do konce. Osobně si nemyslím, že by Voldemort někdy ztratil řeč a nevěděl co říct chtěla už vůbec se nedomnívám, že tisíc let starý znovuvzkříšený čaroděj by mluvil hovorově a "novodobou řečí". Nápad to jistě mohl být skvělý, ale jeho zpracování je ubohé. Trošku snahy by to chtělo, když už chybí nadání :( Je to škoda. Tak změna.. Dávala jsem tomu lepší dvojku, teď se téměř přikláním k jedničce. Těch infantilních a dětinských vulgarismů je tam až příliš mnoho aby se to dalo jen tak přehlížet. 2-”

Temný čaj bez cukru

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Temný čaj bez cukru

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“"Byla temná a bouřlivá noc..." Bulwer-Lytton by měl z autorky radost, já už tak moc ne-e. :) Mínus 2 body, a to jsem dneska hodná. Z "korektního" skloňování se mi jako obvykle udělalo šoufl (vždycky čekám na Jiha, Západa a Východa), ale jinak jo, přečteno bez ztrát na životech. 3 body nedám zejména pro autorčinu lenost vymyslet věrohodnější způsob, jak ty dva dostat k jednomu stolu v (temném) bytě. ;) S.L.”

Temný čaj bez cukru

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Broken

Autor: inadaze22      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Veľmi dobrá, veľmi ťažká poviedka. Chýbal mi tam ten koniec a na môj vkus sa všetko až trochu príliš rozpitvávalo. Ale klobúk dole, že to autorka zvládla... a dosť triezvo. Plý počet bodov to nedostane iba preto, že to nie je vec, ku ktorej by som sa chcela vracať. Je to dosť únavné. Varovaná som bola, samozrejme - a neľutujem, že som čítala, bolo to skvelé dielo. Ale raz stačilo.”

Červené jablko

Autor: Jo31891      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Haloweenská noc a ráno

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“moje obavy se nastesti nevyplnily - o neco lepsi nez prvni dil, bod navic za vyser s brumbalem”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“MEGA SPOLIER...tahle povidka mi prisla ujeta uz ve chvili, kdy snape ocuchaval potterovi lektvary s hodnocenim "ponekud slabsi, nez delal on"... dal povidka pokracuje zhruba ve stejnem duchu. na konci mame prislib pokracovani, tak jen doufam, ze to nebude jeste horsi...KONEC SPOILERU”

Když láska udeří

Autor: aishiteru      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“mozna mela autorka v planu to pozdeji nejak rozjet, ale tanhle kapitola je podle meho soudu nic moc. Sloh priserny a vyjadrovaci schopnosti postav taky staly za to. Drobny detail na zaver: cerne pismo se na tmave modrem pozadi cte opravdu vyborne.”

Temný čaj bez cukru

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“lepsi prumer, nijak me to nenadchlo...”

Červené jablko

Autor: Jo31891      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“..s tema povidkama o jabkach se roztrhl pytel:)”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ó Harry - chuďátko mrňátko, nikdo ho nemá rád, nikdo ho nechce a nikdo mu nerozumí a nechápe... Z těch jeho výlevů se mi zvedá kufr. Být Snapem jdu radši zase najít Norrisku...”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Tak nevím, když tak čtu reakce níž... nečetla jsem úplně jinou povídku? :-D Jakkoli vzdávám hold překladatelkám a jejich betám za vytrvalost a um. Postavy jsou OOC a ačkoli jsou většinou díky tomu skvělé, Snape to odnesl krutě; je to spíše AU. Povídce by prospělo, kdyby byla poloviční a zejména poslední část, dokonale předvídatelná a bez jakéhokoli nadějného zvratu, je tam navíc. Dlouhé kusy jsou úmorně patetické a jiné zase úmorně erotické. Vůbec co čaroděj, to sexuální náruživec - opravdu normální lidi odrovná i pohled na banán? (Obrazně řečeno, abych nenatěšovala případné zájemce :-D) Takovýchto povídek je spousta, jenom jsou většinou na A4 a doprovází je obrázek s růžemi a koťátky a končívají mozkovým nádorem... no nic. Byly tam dobré nápady, o to žádná, ale autorka zamilovaná do vlastních postav nemůže psát dobře. Dočetla jsem to jenom v naději na zvrat, jakýkoli. Dopočuji skončit bitvou a naději si ponechat pro sebe... :-)”

Temný čaj bez cukru

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pěkně... Tohle bych do Remuse neřekla.”

Když láska udeří

Autor: aishiteru      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Vzhledem k tomu, že je napsaná jenom jedna kapitola a ještě tak kraťounká, kvalitu povídky posuzovat nebudu. Ale co se týká slohu, tak mě to teda nenadchlo.”

Červené jablko

Autor: Jo31891      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Určitě je tu Ron sympaťák, ale je to na úkor věrnosti charakteru v kánonu. Rozuzlení mě trochu zklamalo, stupňování napětí a zvědavosti je tu neúměrné pointě. Obecně se mi asi nejvíc líbil rámec celé povídky, byť byl hodně očekávatelný.”

Temný čaj bez cukru

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

delatrix:

“nestojí to za nic”

Když láska udeří

Autor: aishiteru      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Úžasný nápad na hlavní postavy a jejich začínající vztah.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|