Komentáře - Květen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Quid pro quo - A Tribute

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

belldandy:

“A tohle si nejspíš víc užiju, až si konečně přečtu "Quid Pro Quo". Do šlaka!”

Harry Potter: It's OK to be GAY ! - general SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Božínku ... Tohle jsem sem ještě nedala? ... Taková chyba ! - Přijde mi, že k užití tohoto klipu je docela fajn znát originální video od Tomboy, ale nutné to zas není. :D”

Umbridgeovej utrpenie

Autor: yukipon      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Umbridgeová jako žába ... proč ne?”

Keby si bol vlkolak

Autor: yukipon      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Lehce vtipný komiks od yukipon. Tenhle o vlkodlačích způsobech.”

Převleky nejmocnější

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Něco mezi 3 a 4...”

Převleky nejmocnější

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“i pro nemilovnika crossdressingu vyborna vec:)”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Zbožňuji ji ♥”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

kripolik:

“nádhera :)”

Třiapadesát příběhů o Snapeovi a Blackovi

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“par jich je slabsich, u vetsiny jsem se pobavila a u nekolika jsem se rezala smichy:D”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“krásná sladkobolná povídka. ráda se k ní občas vrátím.”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“.....”

Repechage

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“och! tak toto uchvatne dilo si urcite prectu jeste jednou(mozna i vickrat)... a ted si skocim udelat pudink:)”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Stále se k ní vracím, čtu pořád a pořád a vždy z toho mám skvělý požitek přesně jako poprvé, možná i lepší. Co mě na této povídce ovšem uchvátilo nejvíce je propracovanost s jakou autorka popsala kouzelnický svět - takovej by měl být. :)”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“A s klidem pravím, že tato povídka se zařadí mezi ty, které budu čísti stále pořád a pořád a nikdy mě neomrzí. :) A ať si říká kdo chce co chce, mě se zde Draco líbil a kupodivu mi byly sympatické i Herm a Ginny, které ve většině povídek nesnesu. Zbužňuji autory co se nebojí vyjádřit zase pro jednou "svůj" pohled na věc.”

Care of Magical Teenagers

Autor: Barbarella      Jazyk: AJ

Luna Snape:

“rozvíjení vztahu mezi Harrym a Severusem, dějem trošku zamíchá Draco......moc pěkné pokračování”

Okamžik

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Ako som bola ponorená do príbehu, v hlave mi svietilo - symfónia v próze - to je táto poviedka. Neviem inak vysvetliť čo si o nej myslím. Snáď len - dokonalosť.”

Cesta

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:)”

Repechage

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“O tom, že jsou postavy (nikoliv bezdůvodně) OOC, se nebudeme bavit – kdybych ten dojem neměla, nebudu psát varování. :) Ovšem komentář Bell mě přivedl na (nikoliv originální :)) myšlenku, jak často podvědomě hledáme odchylky spíš vůči fanonu, než kánonu. :) // BELL: Ale nic takového jsem vůbec neměla na mysli! :) Samozřejmě, že každý máme jiný vkus, a samozřejmě, že určitá ochota zavírat očí před skutečností je klíčovým požadavkem na všechny čtenáře ff! :) (Jinak body samozřejmě patří originálu.) S.L.”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“krásná povídka. hlavně se mi líbila poslední kapitola :D”

O pláštích a dýkách

Autor: rowen_r      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Pobavilo :)”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Navzdory páru se mi to líbilo :) Taky jsem měl trochu problém s pojetím Draca, ale nakonec to příběhu vůbec neuškodilo.”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“1111”

The Potter Family Grimoire

Autor: DisobedienceWriter      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hodně dlouhá jednorázovka (20 tisíc slov). Harry se dostane do tajemného obchůdku (znáte to, když se tam vrátí, už ho nenajde ;), ve kterém si koupí starý grimoár rodiny Potterů se spoustou zajímavých kouzel - a spoustu jich bude mít možnost využít. Harrymu se podaří dosáhnout, aby Sirius dostal soud - a tím se mnohé změní, především má HP podporu dospělého, který si umí poradit a má dobré právníky. Brumbál to pěkně slízne, byť to není přímo bashing Brumbála. Zajímavý OOC charakter Kruma. Klidně by to mohlo mít sequel. slabší 4”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Jedna z povídek, kde absolutně nechápu, co se komu na tom líbí. Normálně sice podobné kravinky úplně zbožňuju, nicméně: 1. Tohle je tak blbé, až to tříská dveřma. 2. Když pomineme bod 1., jeden příklad za všechny: Hermiona drbala s Parvati a Lavender? Ahahahahaha NE. Když tomu nevěřím, jak to má být vtipné? Nejde o "reálnost", ale o to, jak věc autor prodá. :) Ani jedenkrát za celou dobu jsem necítila nutkání se pousmát, spíše se mi kroutily palce v tom nelichotivém slova smyslu. Bohužel. (Samozřejmě se bavím o originálu.) S.L.”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Nemůžu se přestat smát :D”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|