Komentáře - Květen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Beyond Words

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: AJ

belldandy:

“-”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“Praštěná povídka ve všech ohledech! Přesto, že jsem v určitých chvílích ztrácela nit, jsem se dokonale bavila. Severus komentující fanfiction, skvělé. Doteď se nemůžu přestat culit nad větou: "Tohle bych nikdy neřekl!" :D Nápad téhle povídky je opravdu originální a stojí za přečtení.”

Asfodel

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“Povídka je to dobrá. Ale je tu "ale". Vím, fantazii se meze nekladou, ale přeci jen mi to přišlo přitažené za vlasy. Pro mě povídku zachránilo jen to, že se jednalo o pár SS/HP a konec se povedl. Jako kdyby se autorka zlepšovala v samotném průběhu psaní. Přesto ve změti povídek pro tento pár je to takový průměr.”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“milé”

Hippocampus

Autor: Basi a Mell      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Jako parodie hezké... :) Zbožňuji mpreg.”

Garry Poker a modré žaludové eso

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Je to něco na způsob; šli dva a třetí upad. Každý racionálně uvažující člověk ví že je to naprostá ptákovina, přesto nedokáže zadržet slzy smíchu. Co maximálně obdivuji je sloh, ten se mi opravdu líbí.”

Resistance

Autor: Cory      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“neskutočné... zrejme sa k tomu už nikdy nevrátim, ale je to veľmi silné a emotívne...”

Carpe diem!

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Nemám rád páry s Harrym, nemám rád Seamuse, nemám rád povídky, kde se kluk převléká za holku... ale tuhle povídku mám rád strašně moc :) Vtipné vtipy, uvěřitelný děj a všechno tak nějak vyvážené - nic není přehnané a naopak nic mi tu nechybí. Dávám 4* a ještě kousek k tomu.”

Vynucená přiznání

Autor: Scorpia      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“To se mi líbilo.. :)))”

Beze slov

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Pro začátek se omlouvám za to shrnutí, ale jaksi jsem netušila co napsat. :D Jinak k povídce. Harry zde snad každou kapitolu brečí(někdy mi to lezlo na nervy, někdy to do povídky krásně zapadalo), strašně moc překlepů že jsem mnohdy musela luštit co za slovo to má vlastně být, věty pákrát nedávaly smysl, na začátku je pár kapitol úplně proházených, ale nějak jsem se i s tím poprala, autorka se snaží být vtipná - no povětšinu povídky se jí to opravdu dařilo, ale konec je nicmoc(poslední 2 kapitoly bych úplně smazala). A přes toto všechno jsem si tuto povídku oblíbila, je čtivá, vtáhne do děje, a hlavně(aspoň podle mého) je zde po celou dobu Severus prostě Severusem, sarkasmus mu vůbec nechybí ba naopak a i na konci se autorce jakýmsi záhadným způsobem podařilo aby vše neskončilo jako slaďák a ze Seva se nestal takový ten zamilovaný šašek(samozřejmě jak jsem již psala u posledních dvou kapitol jsem nevěřícně kroutila hlavou, ale asi podle vkusu). No na závěr bych asi řekla, že u této povídky je to opravdu o trpělivosti co se překlepů a pravopisu týče a povídku nejspíš buď budete milovat nebo nesnášet. (Hodnocení za děj 5*, za pravopis atd. 2*, ovšem povídka se opravdu líbila. Dám 4*)”

Resistance

Autor: Cory      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“....”

Minerva Mcgonagall

Autor: moonchildinthesky      Jazyk: fanart

belldandy:

“Nádhera. Je přesná. A druhý nejlepší v téhle sérii mi přijde zrzavý pihovatý Ron s funkčním zhasínadlem. Mně se animované efekty na těchto obrázcích líbí, připomínají díky nim pohyblivé kouzelnické portráty. Celá tahle série magických karet mi přijde povedená. Evidentně jsou inspirováné filmovými postavami, ale není to takový ten otrocky realistický styl a všichni jsou dočista takoví jako si je představuji.”

Vynucená přiznání

Autor: Scorpia      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Myslím, že jsem měla nulová očekávání (vzhledem k hodnocení ostatních) a snad proto se mi to líbilo. :) Sice se z té zápletky dalo možná vytěžit i víc, ale takhle je to mile zábavné a při tom to nikde moc neskřípe. Nezdá se to přitažené za vlasy a já zrovna měla na něco takového chuť. Zkrátka sice nejde o nic světoborného, ale klidně bych si to přečetla ještě jednou. Řekněme 3, 7. Docela by se mi to zamlouvalo jako začátek nějaké snarry fikce. Už jsem četla mnohem horší rozjezdy. :)”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jsem asi špatný čtenář pro tenhle typ příběhů. :) Přijde mi, že skoro každý jiný způsob než zrovna nucený sňatek je lepší metodou, jak spárovat tyhle dva. Asi si každý autor musí aspoň jednou zkusit napsat tuhle záležitost. Ale pokud jde o mě, když už to (tedy okolnostmi vynucený sňatek) musí být, pořád platí, že nejzajímavější byla tahle zápletka v podání Josephine Darcy (Kámen manželství) a Enahmy (Můj pátek). Zbytek těchto příběhů mi připadá jako mlácení prázdné slámy ... Mínusy: Pro začátek zklamání z opakovaného klišé, pokud jde o psychologii postav - nemůžu se smířit s tím, jak nepřirozeně snadno všichni takový stav akceptují, překážky jsou příliš snadno překonány, vývoj vztahu mi přijde docela uspěchaný a ten konec je maličko přeslazený. A taky: I když v teoretické rovině nemám vůbec nic proti m-preg, stejně mě dosud žádný autor nedokázal opravdu přesvědčit, abych si ho užila. Ale dobrá někde mezi pátou a devátou kapitolou to mělo něco do sebe (hlavně ta osmá kapitola, samozřejmě :) ). Být do tohohle fanda, asi bych dokázala mluvit o lepší trojce. Nebo být to česká fikce, taky se budu dívat shovívavěji. Ale tohle je zavedená autorka a já čekám to nejlepší. A na nic lepšího než průměr to tentokrát nevidím. Sorry. :) PS: Nicméně zjišťuji, že ty hlášky, co utkvěly Heredhether, zůstaly viset i v mé hlavě. :)”

Vynucená přiznání

Autor: Scorpia      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Cos to řekl?!

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Carpe diem!

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“svieže, vtipné a skvelo napísané”

Voldemort ve cvokárně

Autor: Mahaliem      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“to je fakt cvokárna :D”

Výuka tance

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“zaujímavý nápad”

Dobrák od kosti

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“irónie na rozdávanie :D”

Asfodel

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...aneb jak potterovi mirne hrablo”

Minerva Mcgonagall

Autor: moonchildinthesky      Jazyk: fanart

Nerla:

“Mně teda připadá, že chudák unavená McGonagallová kouká do blba a dumá o nesmrtelnosti chrousta (potažmo Brumbála, Voldemorta, čehokoliv), a zelené jiskřičky a celková animace mě trochu rušily, ale nehodlám popírat, že je to velice povedená kresba, takže hodnotím nadprůměrně.”

Všechno není ztraceno

Autor: Eriador117      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“viz muj komentar k originalu...”

Co může způsobit úsměv?

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“povidka dobra, kazdopadne ten nazev cyklu me vydesil...”

Minerva Mcgonagall

Autor: moonchildinthesky      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“...tohle je uplne ten pohled, pod kterym se priznam ke vsem vytrznostem, ktery jsem kdy spachala (a i k tem, ktery ne :D)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|