Komentáře - Květen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Podoba

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ta čtyřka není možná zrovna čistá, ale je to má nejoblíbenější česká K/S povídka. A v tom směru k ní mám hluboký vztah. :) Pravda je, že v tomto párování existuje mezi českými povídkami jen minimální konkurence. - Než slash je tohle spíš jen takový preslash. A protože mám pocit, že to slovo si káždý definuje po svém (někomu stačí, že tam není sex), tak raději polopaticky: Vztah mezi Spockem a Kirkem tu ne zcela jednoznačně překročil hranice přátelství, ale ... :)”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“Krásná povídka na nevlídná odpoledne, kdy potřebujete vědět, že láska existuje”

Počkám na tebe

Autor: Zillah      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jedna z těch povídek, kde jsem si po přečtení nebyla vůbec jistá svým vztahem k ní. Vztah ke kánonu mi tu sice přijde velmi problematický, ale má takové sugestivní kouzlo. - Nu, nyní už uběhl od prvního přečtení nějaký ten čas a já aspoň s jistotou vím, že je pro mě určitým způsobem nezapomenutelná. .”

Trapný

Autor: Fly (Ferry)      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jedna z nejlepsich povidek, co jsem cetla...”

Ano či ne?

Autor: Vash the Dork      Jazyk: ČJ

Wendyses:

“:)”

Dokonalý plán

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Byl jsem k povídce trochu skeptický, ale příjemně mě překvapila :) Nejvíc se mi pochopitelně líbil překvapivý závěr.”

Dokonalý plán

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:D”

And even now I remember

Autor: my-dark-desires      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Jsou sjetý...? Buď to a nebo paměťové zaklínadlo, protože Lucius se tváří jako Lockhart...”

Of days long past

Autor: my-dark-desires      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Nakreslené je to pěkně a jsou opravdu podobní svým předlohám, ale mě tyhle jejich bezstarostné úsměvy nějak nesedí...”

Kinda I want to

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Crystal:

“*mám v sobě málo kafe, jsem unavená, tak podle toho bude vypadat i moje hodnocení* Jakože... děj... ten se hodnotit nědá, páč tam asi ani žádný nebyl... a jinak celkově ty barvy (buď mi blbe monitor nebo to vážně bylo nějak dině rozostřené do zelené a růžové), to problikávání obrazů a splývaní několika videí do sebe... kdo to má sakra stíhat sledovat?”

The mirror of erised

Autor: CherryTheKitty      Jazyk: fanart

ZJTrane:

“Och, tak s tým popisom je to bez váhania za 5.”

And even now I remember

Autor: my-dark-desires      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“to se nedá. se na to dívat dlouho tím myslím :) ale dneska to je za pět”

Saving Connor

Autor: Lightning on the Wave      Jazyk: AJ

Crystal:

“Pěkné, ale místy scény nudné a zdlouhavé.”

Of days long past

Autor: my-dark-desires      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“pro pár určitých pramínků vlasů a Malfoyovo pravé oko pět bodů.”

Carpe diem!

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

The Return of the Prodigal

Autor: Lachesis      Jazyk: AJ

Crystal:

“...”

Dokonalý plán

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Výborná pointa :D”

Myslím...

Autor: Illian      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nechci autora odradit od psani... ale tohle je divny. "tok myslenek" je jak analyza dila na dvacatem vyrocnim sjezdu klubu "mladi teoretici literatury zkoumajici kazde slovo v jakemkoliv textu (vcetne slozeni toaletniho papiru)" uprimne, kdyby snape takhle premyslel, voldy by se po prvnim nitrozpytu na vsechno vykaslal, premistil by se na fidzi a choval tam ovce...”

Dokonalý plán

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“chudak kluk:D:D (musim priznat, ze jsem si od zacatku jako briana predstavovala briana molka, takze to dostalo uplne, uplne novy rozmer:D)”

The mirror of erised

Autor: CherryTheKitty      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Bez rozpaků dám pětku, chytlo mě to za srdce. Ach ten můj vyzáblí, churaví romantiky se prostě ozývá.”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Wendyses:

“Zábavné a povedené =D”

Dokonalý plán

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Myslím...

Autor: Illian      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Cullenovi vs Bradavice

Autor: piromaan23      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Zajímalo mě, proč tolik lidí hodnotí tuto povídku tak negativně, takže jsem se dal do čtení... No, sice jsem přežil, ale můj mozek si nejspíš ponese trvalé následky :D Na tomto příběhu mě zaráží hlavně to, že autorka docela ovládá pravopis a úpravu textu a podobné věci, což bych nečekal vzhledem ke "kvalitě" příběhu samotného. Tudíž nejspíš v hlavě něco má, tak proč proboha píše takové věci? Dále. Autorka zkopírovala většinu situací z knížky/filmu a některé dialogy jsou zkopírovány doslovně! A když už se člověk konečně dočká nějaké té originality, vyleze z toho naprostá zrůdnost. Pominu-li některá naprosto divná slovní spojení, šíleně znějící slovní obraty, Mary Sue a divné chování postav, tak mi tam hlavně vadil Brumbál. Přišlo mi, že z něj udělala autorka úplně jinou postavu. Ačkoliv Brumbál v originálu nakonec vyznívá trochu jako manipulátor s poněkud spornými praktikami, tak přesto mi vždy přijde směšné, když mu v povídkách postavy neprokazují dostatečnou úctu. Brumbál byl přese všechno vážený člověk a to v této povídce nerespektují jak postavy, tak i autorka, která z něho udělala málem vzteklouna, který si navíc nechá cokoliv líbit. Takže dočteno do naposledy přidané kapitoly (14) a dál se o to v rámci svého zdraví nepokouším :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|