Komentáře - Duben 2012

|< 10 11 12 13 14 15  >|

Čas ...

Autor: Autumns_Slumber      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Mě se to líbilo :). Osobně si myslím že by to chtělo pokračování :P.”

The Return of the Prodigal

Autor: Lachesis      Jazyk: AJ

patolozka:

“Pěkná povídka, celkem uvěřitelná, ale na konci mi asi něco chybělo...”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Bože... Snape je tady dokonale slizský, dokonalý bastard. Ale nemůžu si pomoct - je mi ho tady svým způsobem strašně líto... Tohle je opravdu skvost.”

Usmívej se

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Divím se, že to s Potterem nakonec neseklo.... :)”

Nejhorší den manželů Pursleyových aneb jak to bylo doopravdy

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Asi mi ušla pointa. Takto si nepredstavujem zaujímavý príbeh.”

Hippocampus

Autor: Basi a Mell      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Nemůžu si pomoci, ale mě to pobavilo:-)”

Harry Potter: Once Upon a December

Autor: La nuit      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Ten začátek mě opravdu pobavil... :) Ale vážně je to fluff...”

It’s Not Canon, Harry

Autor: Akemi42      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Jo, šlape to vážně hezky, ale to je taky tak všechno...”

Snarry Song

Autor: Akemi42      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Já nevím... Mě tohle moc nechytlo - ani po vizuální, ani po hudební stránce... :(”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Začalo to jako něco správně temného, jiného, ale pak to bohužel sklouzlo do stavu bláznivého čehosi, co se mi až tak úplně nelíbilo... Na druhou stranu se mi to ale velice líbí po slohové stránce - čtivé, přiměřeně informativní, žádná rozvláčnost, dobrá slovní zásoba... :)”

Škoda slov jež nezazní

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Takové melancholicky smutné, poněkud nepravděpodobně a dočista milé. O míjení se a tyk vůbec první FF příběh, který jsem četla a byla v něm o prostituce.”

A Certain Kind of Fool

Autor: asnowyowl      Jazyk: AJ

mariaa:

“Miluju malého Albuse v této povídce, nejkrásnější je, jak si pomalu omotává Snape kolem jeho prstíku :D...”

Coming Home

Autor: Meri      Jazyk: AJ

mariaa:

“Mám ráda všechny díla této autorky, ale zrovna Coming Home nepatří mezi moje oblíbené. Bude to nejspíš tím, že mě v tomto díle neuvěřitelně irituje postava Harryho.”

The Same Coin

Autor: Meri      Jazyk: AJ

mariaa:

“Líbí se mi pomalejší vývoj vztahu S a H v tomto dílku, a nejen to...”

Ani za zlámaný svrček!

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:)”

Harry Potter is GULLIBLE - fanart

Autor: Nilessa      Jazyk: fanart

mariaa:

“:D :D :D, opravdu mě to pobavilo a to se cení!”

Harry Potter: Once Upon a December

Autor: La nuit      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Tohle jsem si chtěla schovat až na vánoce, ale ... nevydržela jsem to. Vánoční pozdrav od La nuit pro všechny snarry schipper. Nejradějii mám konec. Polibek pod jmelím si každý musí domyslet sám. :) Pozor! Řekla bych, že je to docela fluff (jen s náznakem angstu), takže jen pro toho, kdo to snese.”

Ani za zlámaný svrček!

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Zase 4, 5. Má to nápad a jiskru, jak je u Mandragory dobrým zvykem.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tahle povídka je pěkná a dokonce i přiměřeně realistická. (Následuje spoiler.) Moc se mi líbilo, že Snape neuprchl prvoplánově tak, jak se zdálo zpočátku, že se mu to povede, neboť je to přece nadčlověk a co jinému trvalo šestnáct let, on zvládne za čtrnáct měsíců. Líbila se mi Hermiona, Pastorek i Ron, Lupin mi moc neseděl do charakteru, ale co o něm z kánonu vlastně víme? Malfoy po všech stránkách pobavil.”

Usmívej se

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Líbilo se mi to více než první díl, to je rozhodně plus. Ačkoliv by to jinak nebylo možné napsat, a tedy z toho autorka udělala účel, tahala mě za oči Harryho donebevolající prostoduchost. Zpracované ale bylo jinak téma velice dobře. Lepší průměr.”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Nápad to má a pár hezkých momentů taky. Ve srovnání s povídkami, které tu hodnotím, je to ale trochu slabší průměr.”

Věřím ve hvězdy

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Sen, ktorý Chave napísala špeciálne pre mňa, za čo jej ďakujem. Toto dielko je napísané tak nádherne, že som si ho musela uložiť do môjho denníka... Ďakujem Chave za Regulusa a za ten úžasný koniec. Cestička lemovaná kvetmi lekna mi zostane v hlave dlho♥”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Tohle je skvělá povídka, ke které se ráda vracím, když chci mít na tváři uvolněný úsměv. Ani nemohu uvěřit, že jsem ji ještě nekomentovala:-)”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Vtipné je to hodně, jenže (narozdíl od Nexer) nemám slabost pro humorný slash :) Ale ten průměr - to je ode mě trochu nespravedlivé. Nicméně jiné věci od Mandragory mám raději.”

Harry Potter is GULLIBLE - fanart

Autor: Nilessa      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Klasika. Mám ho už dlouho v počítači a příležitostně mi zvedne náladu, když na něj narazím někde ve strarých složkách - čili se k němu vracím, čili 4. :) S.L.”

|< 10 11 12 13 14 15  >|