Komentáře - Duben 2012

|< 10 11 12 13 14 15  >|

Dovolená

Autor: Sax      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“moc pěkná”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“myslim že Malfoyovi se stejně jednou dostane, co si zaslouží... a Snape bude mít taky velmi zajímavou roli ;)”

Osika

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“Do jedinýho slova souhlasím s tím, co napsala Rebelka. Tahle povídka mě přiměla zbláznit se do ní už po první kapitole, ale úplnou dokonale promyšlenou tečku tomu dodal až konec. Důkaz, že pro toho, kdo se nevzdává, vždycky existuje naděje.”

Zločin a trest

Autor: Ingrid      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Když jsem tuhle povídku konečně sehnala, tak jsem se s chutí začetla. První půlka byla znamenitá (ovšem, pokud jsem to brala jako parodii). Draco má úžasné úvahy a komentáře. Pak to ale vezme pád dolů a příběh se zamotá někam, že jsem ani nepochopila kam vlastně. Všechny postavy jsou tak trochu mimo. Jo a zapomněla jsem na varování ohledně smrti hlavních postav. Asi nejsem typ na takovouto povídku...”

Lessons Learned - fanart

Autor: ac1d6urn / firefly-wp      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“fakt se mi to libi:) (thx to belldandy za odkaz na zvetseninu:)”

Snapeova domácí lékárna

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tak silene, az je to hezke :) i kdyz dalo mi dost prace predstavit si snapea v tech habitech :DD”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“na začiatku trošku nuda, ale potom sa to pekne rozbehlo a pár scén mi spravilo veľkú radosť :) plus pralinky a skvelé Hermionine hodiny ;)”

Člověk míní, život mění 2

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“veľmi príjemné pokračovanie spolu s retrospektívnymi kapitolami :)”

Keď raz voňal tymián

Autor: Zensho      Jazyk: SJ

niktoska:

“celkom sa to dalo.”

Dobrák od kosti

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Typický Severus a podle mého i typická Hermi, ale i přesto jsem si nemohla pomoct, zadržovala jsem smích a litovala Severuse. Tohle opravdu neni můj vkus.”

Timely Errors

Autor: Worfe      Jazyk: AJ

Zrzka Lenka:

“četla jsem to už před delší dobou, ale byl to dobrý příběh, asi si ho ještě někdy přečtu...”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Zrzka Lenka:

“Originální nápad :-)”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

Zrzka Lenka:

“Skvělý originální příběh s poněkud netradičním Harrym...”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Crystal:

“V prvé chvíli jsem absolutně nechápala, jak je možné, že můžou dát stejné úkoly, ale budiž... Brumby zvládne zařídit všechno. Celkově se mi to ale velmi líbilo.”

Když...

Autor: Assez      Jazyk: ČJ

assez:

“Děs. Škvár. Hrůza. Horší jsem nečetla. Proč že to vůbec někdo napsal? Braková literatura s bulvárním kontextem. Ne. Je to čím dál tím horší.”

|< 10 11 12 13 14 15  >|