Komentáře - Duben 2012

|< 10 11 12 13 14 15  >|

Víno, víno, víno…

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nelibi se mi to... takovy podivny vystek do tmy”

Citróny v Bradavicích

Autor: Ms-Figg      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Naprosto zmijozelské a naprosto dětinské... :) Ale rozhodně nápadité... :)”

Citróny v Bradavicích

Autor: Ms-Figg      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Severus si ctí tradície... :D”

Naplněni úžasem

Autor: krysnel - nicavis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela pěkné, ale na můj vkus přeslazené - hlavně to ráno.”

Naplněni úžasem

Autor: krysnel - nicavis      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Povídka mě uchvátila a ráda se k ní vracím. Styl psaní vyhovující. :) 4-5*”

Když nemůžeš mít to, co bys chtěl

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“:D Někdy je zapotřebí přečíst takovouto povídku :D Dá se říct, že si tím pročistím hlavu a můžu jít na další :) A tahle byla opravdu humorná :D Prostě Lupin a Snape :D 3-4*”

Víno, víno, víno…

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mě asi taky ne... Lidové odrhovačky mě nikdy nebraly.”

Nečekaná pravda

Autor: Magdelena      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“moc pěkný”

Nečekaná pravda

Autor: Magdelena      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jejda , ono se mi to špatně hodnotí, dva hlavní hrdinové jsou dost OOC a taky je to místy (snad i ironicky úmyslně) zvráceně sladké, ale ... zápletka mě bavila, Hagrid, Brumbál, Popletal byli povedení a zábavní ... a byl to můj první crack a nějak si pamatuji, že jsem se u něj docela dost bavila ... Jsou to 3-4, ale ta nostalgie mě to nutí natáhnout výš.”

Resistance

Autor: Cory      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Vynikající darkfic. Hodně originální, hodně temné a hodně emocemi nabité. Dovolím si strhnout bodík za to, že mi postavy přišly chvílemi autorkou uměle manipulované k tomu, aby dělaly, co dělaly (platí zejména pro Rona, ale i Hermionu a Severuse). Pravidla čarodějnické společnosti mi tu přišla uměle vyhrocená - nu, ale to byla součást zadání. Příběh o tom, co by se mohlo stát, kdyby čarodějnická společnost homosexualitu pronásledovala ... Kdybych v tuto chvíli sestavovala svůj žebříček nejlepších českých snarry fikcí, tahle by tam prostě musela být, i když přesným umístěním si nejsem, jistá. PS: K tomuhle bude ovšem vážně těžké se vracet ! :)”

Golden boy

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Hrůza. Opravdu otřesně napsané. Všechny postavy jsou nedomyšlené trosky reagující jako puberťáci bez mozků. "Něco" mě nutilo číst dál a za to dávám 1*”

Revolution

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Harryho podvědomí otvírá bránu do temného světa, znamená to že je temný kouzelník? S tou otázkou se bude muset vyrovnat on i zbytek světa. Po té co jsem si zvykla na poklidné plynutí děje v Resonanci, byla jsem množstvím vyhrocených událostí v Revolution docela překvapená. Ale koneckoců se už podle názvu dalo čekat, že děj druhého dílu bude dramatičtější. - Přemýšlím díky čemu se dosud hodnocení všech drží tak vysoko a bojím se, že kromě kvality to souvisí i s tím, že se až k Revolution prostě každý nepročte (protože i já se během Resonance zejména v prní půli musela párkrát ke čtení přemlouvat) a ten komu se to povede, to nejspíš udělal pod vlivem faktu, že mu to zkrátka hodně líbí :). Je-li to tak, patřím k těm lidem též ... Na začátku čtení jsem možná koketovala s myšlenkou, že pro tentokrát dám za čtyři , aby celkový průměr série byl za čytři a 1/2 (myslela jsem, že to by to odpovídalo), ale můžu já za to, že mi to nakonec přišlo lepší než první díl ... /// PŘEKLAD JE DOKONČENÝ! Série má sice i třetí díl, ale dějová linka je v rámci možností v Revolution uzavřena, i když tak trochu za běhu a bez epilogu.”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“originálny nápad a miestami som sa celkom nasmiala, ale ten koniec bol príliš sladký a OOC”

Nečekaná pravda

Autor: Magdelena      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Takové příjemné čtení. :)) Hagrid chtěl pomáhat. :) Přesně mezi 3-4*”

Jak ojet Hermionu Grangerovou

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Chjo... U povídek s párem SS/HG mám opravdu jen 2 možnosti(ani nevím proč :)) ) buď je to příjemné čtení nebo je nesnáším. Tady bohužel druhá možnost.”

Horká peprmintová čokoláda

Autor: BewitchetOne      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Tato trojka byla opravdu povedená, ale nějak jsem se nemohla začíst a někdy jsem byla zmatená kdo mluví, kdo co dělá... celkově lepší průměr”

Jediná

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

niktoska:

“príjemná poviedka”

Jak ojet Hermionu Grangerovou

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

niktoska:

“vtipné a veľmi zaujímavý nápad :o)))”

Jak končí hrdinové

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

niktoska:

“perfektná poviedka. Zhltla som ju na jeden šup a pri posledných kapitolách som si aj pekne krásne porevala, Určite sa k nej ešte niekedy vrátim.”

Snapeova domácí lékárna

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zajímavé a úsměvné... Jiná slova proto nemám... :)) 3*”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No pěkně... Vím, že by mi mělo být Remuse líto, ale není. Musím se přiznat, že tady měl moje sympatie Lucius.”

Horká peprmintová čokoláda

Autor: BewitchetOne      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“:)”

Důvěra

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“velmi to vystihl”

Drobná nehoda

Autor: Kleio      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“lehké, k pozvednutí nálady”

|< 10 11 12 13 14 15  >|