Komentáře - Duben 2012

|< 10 11 12 13 14 15  >|

Naruby

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Mrazivé, temné. Ešte teraz citím pachuť krvi a bolesti a to som ju čítala už dávnejšie. Už to, že prekladala Sinam je zárukou kvality.”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“dobre napsane, ale misty jsem se trosku nudila”

Prvorozený

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Mám pocit, že dávám čtyřku jen proto, aby to nevypadlo, že dávám pořád pětky. :) Je to krátké a nejsem z toho až tak na větvi, ale líbilo se mi to hodně a žádnou vadu na tom neshledávám. Paní Wesleyová jako maminka, která zná své děti lépe než se znají ony samy.”

Diamantem

Autor: Eodrakken      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Teprve teď jsem si všimla, že je jedna součást této série, ke které cítím silnou fascinaci, z iniciativy Sinam Llumi přeložena. Principiálně si nejsem jistá, jak moc je tato povídka pochopitelná bez znalosti kontextu, ale v zásadě by to asi snad i šlo číst zvlášť. (I když zároveň mám pocit, že to tak docela není ono, protože jsou v povídce přímé odkazy na "Damage Control" od Juxian Tang.) Naštěstí si to budete rozhodovat sami :). /// Jinak nemám co dodat, protože, co jsem chtěla říct jsem už víceméně napsala do FF deníku k anglické verzi této povídky. /// Dík za upozornění. Už vkládám i Naruby. S trochou všímavosti mi to mohlo dojít. Já si to Naruby neuměla spojit s originálním názvem, hlavně díky tomu mi nic nedocvaklo.”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Povídka krásná, ale celkem mě nudila a Harry se mi zde nelíbil. Takže za 3*”

Dohoda se Zmijozelem

Autor: Fenri      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Začalo to jako krásná povídka, co mě opravdu zaujala a četla jsem jí s chutí, ale dál? No konec byl děsnej. A nejde ho brát ani s humorem. Tady někdo ten konec opravdu nezvládl. A to jsem měla z té povídky tak dobrý pocit. :( No nic... 2* aspoň za slibný začátek a vztah H. a S. se mi také celkem líbil. Ale rozhodně tuhle frašku už číst víckrát nebudu. Zklamání !!!”

Překroč stíny, pokud se jich bojíš

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Ako Sara hneď v úvode varuje, cukru je tam bohate, ale občas na oddych poslúžia presne také poviedky :) najviac ma potešila 25. kapitola ;)”

And Just Plain Wrong

Autor: Amanuensis      Jazyk: AJ

belldandy:

“Válku vyhrál Voldemort. Bradavice ovládli smrtijedi. Formálně to tu sice dál funguje jako škola, kde žáci chodí na hodiny, učitele jim však dělají Voldemrovi poskoci a vedou to spíš jako nevěstinec. Jediný učitel, který se snaží dál skutečně učit je Snape. Harry chce věřit, že je jiný ... snad právě od něj by mohla přijít záchrana. Může si však Harry takovou důvěru ještě dovolit? Velmi temné ... PS: Když vám bude na konci téhle povídky příliš smutno, vždycky si můžete přečíst šťastný konec, který jí připsala Juxiam Tang: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=3247 ( I když SinamLlumi by asi byla proti a určitě dobře ví proč:)))”

Kráska a zvíře

Autor: Mrs. Skinner      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Lucius je moja obľúbená postava. Klasický príbeh krásky a zvieraťa :) Veľmi pekný preklad.”

Osmkrát

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nu, asi si na tu Fabulu Rasu už zvykám, každá další přečtená povídka od ní se mi totiž líbí víc než ta předchozí (mám pořadí Repechage-Cordelictus-Osmkrát). Každopádně se mi Osmkrát líbilo moc a jen se divím, proč se ostatním nelíbí také tak. Ta povídka v sobě má trochu melancholického smutku nad dočasností a krátkým trváním všech věcí, hlavně těch, co za to stojí . A ten konec ... možná spoustu lidí naštve ... mně teď po dočtení nezbývá než hledět do budoucnosti s úzkostí a nadějí jako to udělali hlavní hrdinové.”

Chrám

Autor: Sssnake      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Povídka, která je plná očekávaných klišé, kde jsou postavy OOC a která má ale takovou atmosféru, že jí to odpustím. :)”

Miluju tě proklínat

Autor: Skupina autorů RoundRobin      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Docela dobře postavená výchozí zápletka. Začátek byl chvílemi i za čtyři, pak jsem to dočetla s googlem a až tak mě to nenadchlo .. ale kdo ví, třeba až to dočtu jednou v češtině, tak ještě změním názor. :) Za přečtení to stálo ...”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Aha... :D Zajímavá povídka... 4*”

Prvorozený

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Svým způsobem je to strašně melancholické, ale vážně se mi to líbí. A Molly Billa na konci opravdu dobře dostala... :)”

Miluju tě proklínat

Autor: Skupina autorů RoundRobin      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Škoda, že překlad není dokončen.... Snapea mi zde bylo docela líto, je na něj toho moc.. :/”

Ano či ne?

Autor: Vash the Dork      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zajímavá povídka :)) A svým způsobem se mi i líbí, působí na mě příjemně a úsměvně :) Hezké 4* (ne každé povídka potřebuje plno akčního děje)”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Pěkné, ale ... Brk a inkoust byl lepší. :) Nicméně já mám pro Cybele slabost. Ona má v povídkách takové to něco, po čem mi podklesávají kolena. :) PS: Líbí se mi, že pro jednou neměl někdo čirou náhodou po ruce lubrikant.”

Kouř

Autor: Zillah      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Zajímavé - ale ne tím dobrým způsobem :).”

Chrám

Autor: Sssnake      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“ponekud ulepene”

Nejkrásnější vánoce

Autor: Sylvie      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Řekněme, že samo o sobě by to docela šlo, tak 3, 25 - mohlo by to mít něco do sebe, ale já tomu prostě nedokážu odpustit ty české reálie vánoc. To mi přijde v Británii absorudní ...”

Nejkrásnější vánoce

Autor: Sylvie      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Um. Jsou věci které mi tam nesedděli. Teba jejich "kuchařské" umění. Koledy. Boože to neee. :/ Jinak ale hezké.. Noo.. slabý průměr.”

Krásný neviditelný

Autor: Tabitha      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Toto mě teda moc nezaujalo... Přišlo mi to špíše ironické...”

Krásný

Autor: Raec      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“3-4* :))”

Kouř

Autor: Zillah      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Hmm... Pro mě nezáživné, nic neříkající...”

|< 10 11 12 13 14 15  >|