Komentáře - Duben 2012

|< 10 11 12 13 14 15  >|

Dura lex, sed lex

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Mariana:

“Nemám ráda souhrnné komentáře k celé povídce, souhrnné hodnocení celé povídky – nedá se v tom mnoho sdělit – pokud to sdělení má být relevantní. Ovšem na tomto principu funguje tento deník, takže... Povídku jsem četla celou, až když už byla úplně dokončena – takže můj dojem z ní byl rovnou ucelený a nekouskovaný. A to čtení jsem si hodně užila. Velmi mi vyhovovalo téma povídky i časové zařazení děje. Asi úplně nejvíc na povídce obdivuji, jak přirozeně se autorce podařilo vystihnout Harryho duševní stavy, to bylo dechberoucí. A vůbec – psychologii postav má assez zvládnutou tradičně brilantně. Už jen díky ní bych měla důvod vyhledávat její povídky. Nová postava mi ani trochu nepřekážela, naopak si myslím, že se autorce dost povedla. Já se jí bála, a to ne zrovna málo. Objevovaly se tam okamžiky místy hororové, ovšem taky chvíle velmi vtipné, které to skvěle odlehčovaly. Potěšil mě nový školní předmět – vynikající nápad. Pokud mám zmínit Minervu, pak můžu s klidem říct, že jsem s ní neměla sebemenší problém, mé představě plně vyhovovala. A obzvlášť příjemně mě překvapilo podání Draca – jedno z nejlepší, co jsem četla. Ačkoli ho jinak nevyhledávám, tady mě velmi bavilo a zajímalo sledovat, co se s ním děje. Hodně se mi líbilo, že se autorce podařilo několikrát mě šokovat dějovým zvratem, který jsem naprosto nečekala, což mělo za následek, že čtení této povídky mělo extrémně daleko k nudě. Moje napětí bylo udrženo až do konce. A ten konec – to je skoro kapitola sama pro sebe. Obdivuhodně padnoucí. Podařilo se mu povídku neshodit, ale naopak snad ještě pozvednout – excelentní tečka, která umocnila můj čistě kladný dojem ze čtení.”

Výuka tance

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

sallow-faced bastard - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

mariaa:

“:D”

Severus Snape -- Nightmare - fanart

Autor: naga-wikka      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“.”

Sev-happy - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“kmotřička víla”

sallow-faced bastard - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“... velikonoční vajíčko”

Rejected Epilogue for HP7 - fanart

Autor: chicxulub      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“úsměv”

Put the blame on Lucius, girls - fanart

Autor: ElenaTria      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“výraz :)”

Dostat se tam

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Tom Riddle

Autor: chilli-villi      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“barvy”

Výuka tance

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zase něco trochu jiného a zajímavého... Ráda se k ní vracím.”

Not Just Another Drarry

Autor: Candy_Bang      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Přečetla jsem první kapitolu a pak se tam objevila tajemná dívčina. Po letmém proskákání dalších kapitol jsem usoudila, že to je MS jak vyšitá. Pokud se mýlím, tak mě, kdo to četl opravte. :D”

Sable

Autor: CJ Bella      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Dost slaboduché.”

Tom Riddle

Autor: chilli-villi      Jazyk: fanart

Mandragora:

“zajímavé”

Tom Riddle

Autor: chilli-villi      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“opravdu pekne:)”

Diamantem

Autor: Eodrakken      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ve své podstatě jde o happy end... Tak proč se místo štěstí dostavuje jen svírání žaludku?”

Tom Riddle

Autor: chilli-villi      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Doprčic... Začínám chápat, proč pro něj měli všichni učitelé v Bradavicíh slabost.”

Naruby

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Aneb jak vypadaly pohádky, než jim byl kvůli čistotě dětských dušiček připsán šťastný konec...”

Lekce tajů nejvyšších

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Em, tak tohle nebyl můj šálek kávy.... 2-3*”

Tom Riddle

Autor: chilli-villi      Jazyk: fanart

belldandy:

“Já jsem nikdy nepochybovala, že Tom Riddle měl za mlada uričité fascinují přítažlivé kouzlo. On o tom někdo pochybuje? :) To je zas jednou takový jakoby secesní obrázek a jak už jsem tu někdy dřív napsala, jám mám pro tu líbivou dekorativnost slabost. Adolf Loos by se mnou asi zatočil. :)”

Tom Riddle

Autor: chilli-villi      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Líbí se mi, že autorka Voldyho pojala stejně a přitom trošku jinak. Zrůdy beztak nikdy nevypadají jako zrůdy.”

To ta vůně II.

Autor: Sssnake      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle už bylo zábavnější než předchozí díl. :)”

Petuney

Autor: Candy_Bang      Jazyk: AJ

belldandy:

“Za své volby si nese odpovědnost pravda každý sám. A Petúnie si vybrala cestu celoživotního kompromisu ... Mizerný ženský úděl. /// S.L.: A mně to zas nedá nereagovat:) . Napřed naprosté uznání cizímu vkusu a právu na názor. Nicméně .. já sama jsem sice ráda, když jsou postavy IC, ale OOC mi tak zásadně nevadí pokud má postava aspoň nějaký dodržený charakter a smysl v rámci FF, ve které se nachází. - Víc než OOC mi vadí to, že postavy nemají charakter žádný a to, co udělají v příští chvíli se zdá nahodilé nebo ty postavy prostě vypadají prázdné - mají jméno a pohybují se v příběhu, ale já neumí říct, jaké jsou, jsou nijaké - tak to mě vážně štve. OOC snesu pokud se mi zdá, že má určitou logiku ... což může být sporné. Zkrátka se mi leckterý příběh líbí navzdory tomu, že jsou tam postavy OOC, protože je to zajímavý příběh :)./// Jinak si samozřejmě rovněž myslím, že v kánonu je Patunie s Vernonem dobrovolně.”

To ta vůně

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Prostě obyčejné PWP, jen tomuhle mám trochu problém věřit...”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásná kapitolovka nad kterou jsem seděla několik dní. Tohle je Zmijozel podle mého a Draco tu byl bezkonkurenční - takového člověka bych řekla, že nejde jinak než milovat. První kapitoly mě moc neuchvátily, ale pak se to rozjelo a stala se z toho jedna z nejlepších kapitolovek, co jsem kdy zatím četla - ba možná i nejlepší. Byly pasáže u kterých se mi zastavovalo srdce, u kterých jsem se přihlouple usmívala, u kterých jsem měla silné nutkání pít kávu, u kterých jsem zadržovala záchvaty smíchu, ... :) Děkuji! Pro TOHLE čtu slash. Opravdu... Děkuji.”

|< 10 11 12 13 14 15  >|