Komentáře - Duben 2012

|< 10 11 12 13 14 15  >|

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

belldandy:

“I love it... Souhlasím, že představit si Severuse u počítače mi přišlo těžké. Ale nakonec … jsem si překvapivě rychle a hlavně překvapivě ráda na tu představu zvykla. Asi ze stejných důvodů jako miluju anime seriál Genschiken (co může fanoušek anime milovat víc než anime o fanoušcích anime:) ), tak nemůžu odolat této FF (slash o fanouších slashe, ještě navíc z mými oblíbenými hrdiny v hlavní roli.) Spousta takových drobných detailů mi tam přijde prostě rozkošných. Třeba tenhle e-mail:“Tvá gramatika je úděsná. Tvá charakteristika není jen neuvěřitelná, ale vysoce rozporuplná a tvoje povídka je plná dějových děr o velikosti famfrpálového hřiště. Bylo to taky neuvěřitelně žhavý. Prosím napiš víc.“ Božínku, to je tak typický ... A pak .. to psaní slashe ve dvou, to musí být užasný zážitek. Zajímalo by mě, jestli si třeba Ariel Lindt a Gobuss spolu psaní DI také takhle užívají? Doufám, že jo... :) PS: Trochu mi to připomnělo povídku T´hy´la od Dieginy. To není žádná kritika, rozdílů je dost a navíc tohle je tak rozkošný nápad, že zřejmě na něj muselo kápnout a vyzkoušet ho víc lidí. Zatraceně ... až dosud jsem si žádnou jinou vyloženě komickou povídku tak moc neužila.”

Future Visione

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Moje nejoblíbenější povídka od Salazaret. Harry je v šestém ročníku. Přes prázdniny měl vizi. Viděl vše, co se má stát v šestém a sedmém roce a nyní se snaží změnit budoucnost. Odpovědnost ho drtí natolik, že se ve volném čase věnuje sebepoškozování. Vědomí, že Severus Snape má zemřít ho nutí přehodnotit své city k němu. - Nápad je to výborný. A je to pěkně depresivní, což se mi moc líbí :). Salazaret má trochu tendenci dávat Harrymu dívčí charakter. Příběhu by možná prospělo o něco méně uplakávání a něco méně vět končících v půlce. Říkám jen trochu, protože se mi v zásadě Harryho rozervanost líbí. Doufám, že Salazaret povídku ještě někdy dokončí ... (Sorry, že hodnotím nedokončenou práci, ale na druhou stranu, co když už dokončená nebude a já bych přišla o příležitost něco k ní říct. Takže tohle je za prvních 14. kapitol.)”

Nikdy víc

Autor: neuveden      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Dohoda se Zmijozelem

Autor: Fenri      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Zápletka: Nucený svazek po x-té... Postavy nejsou ani zas tak moc OOC, jako skoro bez psychologie (Na to by měla být speciální zkratka, co třeba NC - no character :) ), což mi nějak brání nahlížet na to jako na angst. Když na to budu nahlížet jako na crack, tak tam zas bylo málo vtipných momentů a bylo to málo bláznivé. Něco mezi, místy i docela zábavné. A četlo se to dost lehce ... Nejlepší je to od 4 do 13 kapitoly (u těch bych asi dokázala jít s hodnocení výš.) Konec je nehodnověrný. // Jo, to co se tady děje s Ginny, považuji za typickou pomstu snarry fanynek za kanonický konec. Tohle už bylo ovšem trochu nadmíru. :)”

Dracův deník

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Hm. To mě tedy nijak nenadchlo... 2-3*”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Horší tři...”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“porad si nedokazu predstavit severuse u pocitace... az na obcasne hrubky to bylo fajn ("objetovat svou sobotu" bylo trosku moc :D)”

Most napříč světy

Autor: Manori, D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jako milovnice Nočního klubu jsem tím nadšená. :) Dobrý děj, perfektní zachování charakterů a reálií NK, skvělé zápletky a mistrný konec. A konečně ženská originální postava, kterou jsem nechtěla zabít už po první kapitole - jak se mi v 99% případů stává. :)”

sallow-faced bastard - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

Fleur Tera:

“:)”

Stigma Chaosu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nádherně zvrácené... Je vážně škoda, že v knížkách něco takového není. :(”

Sev-happy - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

belldandy:

“Přemýšlím, co je tohle za výtvarnou techniku... Připomíná mi to linoryt. No nevím? Myslím, že něco takového je docela těžké uděla a Severus vypadá podle mě tak jak má, má tu okouzlující ošklivost. Libí se mi to. - S:L:: OK. Inkoust zní pravděpodobně. Počítačová úprava taky. :) (K tabletu si nedovolím vyjádřit - vzhledem k nulové zkušenosti - nejspíš to pak může vypadat jakkoli) - Ovšem pokud jde o linoryt musím podoknout, že mě to tedy obtížné přišlo - minimálně fyzicky náročené. Pravda - výtvarný výsledek u mě vždy stojí za málo bez ohledu na techniku. :)”

Put the blame on Lucius, girls - fanart

Autor: ElenaTria      Jazyk: fanart

belldandy:

“Musím uznat, že toje precizně nakresleno. Ale vztah k tomu nemám :). Nicméně jsem se taky mrkla a i spousta jiných prací téhle autorky stojí za pokoukání.”

Put the blame on Lucius, girls - fanart

Autor: ElenaTria      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Víc se mi líbí autorčiny vlastní kresby, třeba Draco Frozen. Ta 4 odpovídá tak nějak souhrnně za celkové dílo. :) S.L.”

Sev-happy - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Kresba inkoustem (fixou) nebo kresba na tabletu, každopádně upravená v počítači. Ale na linoritu taky není nic těžkého. ;) Mně to připomnělo Madonu s Ježíškem, což je docela vtipné. :) 3, 5 S.L.”

Put the blame on Lucius, girls - fanart

Autor: ElenaTria      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“super:)”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Tato povídka mě opravdu pobavila. Hlavně ta představa, kdy si Harry a Severus chatovali. :D A jejich "průzkumy" :)”

Sev-happy - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“zajimalo by me, kdo je matka...”

sallow-faced bastard - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“och, ty oci!:D”

Výuka tance

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Vynikajúci tanec.”

Výuka tance

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“První polovina je velice zábavná, pohled na ty dva musel stát za to. Ale ta druhá se soukromou hodinou tance mi přijde poněkud přehnaná. Nicméně přesto mám tuhle povídku docela ráda a nečetla jsem ji poprvé a určitě ani naposledy. :)”

Severus Snape -- Nightmare - fanart

Autor: naga-wikka      Jazyk: fanart

Akkarra:

“No... v první chvíli jsem se ho vážně lekla.”

Sev-happy - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Mě osobně spíš přijde, že se tváří, jako kdyby chtěl to dítě sežrat... :)”

sallow-faced bastard - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Jak dlouho náš génius asi nespal....?”

Put the blame on Lucius, girls - fanart

Autor: ElenaTria      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Pěkné. :)”

Severus Snape -- Nightmare - fanart

Autor: naga-wikka      Jazyk: fanart

mariaa:

“Krásné...”

|< 10 11 12 13 14 15  >|