Komentáře - Duben 2012

|< 10 11 12 13 14 15  >|

Cos to řekl?!

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

kripolik:

“:P”

Citróny v Bradavicích

Autor: Ms-Figg      Jazyk: ČJ

kripolik:

“super nápad :D”

Jedna divoká noc

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: SJ

kripolik:

“Sice nevěřím že by to Hermiona někdy udělala, ale povídka je napsaná poutavě. Už jsem se k ní několikrát vrátila a určitě to ještě nebylo naposledy.”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Výuka tance

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kripolik:

“moc ráda se k ní vracím”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Neinka:

“Jedna z nejlepších českých povídek, co jsem kdy četla.”

Voldemort ve cvokárně

Autor: Mahaliem      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Tohle je famózní, pobavilo”

Spoznali sme more

Autor: luckei1      Jazyk: SJ

Chantal:

“Jedna z prvních povídek, které jsem kdy četla a která si u mě vydobyla místo stálice, ke které se vracím.”

Stín Broadmooru

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Reálná povídka s nádechem magie. Ráda se k ní vracím”

Becoming

Autor: SensiblyTainted      Jazyk: AJ

Neinka:

“Opravdu skvělá povídka, zatím si nemůžu na nic stěžovat. Postavy se chovají tak jak mají a nejsou OOC. Příběh je velmi propracovaný a chytlavý. Povídka se čte prakticky sama.”

Ano či ne?

Autor: Vash the Dork      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tomu říkám správný začátek vztahu. :)”

Ano či ne?

Autor: Vash the Dork      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“:)”

Krásný

Autor: Raec      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“hmmm...”

Blood ties

Autor: Naya Snake      Jazyk: AJ

Luna Snape:

“svět Harryho Pottera úplně jinak, autorka si ukousla velké sousto ale vypořádala se s tím s grácii...jedna z nejlepších povídek co jsem četla”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ne, tohle fakt není nic pro mě. Sloh, který mi tak úplně nesedí, Bradavice jako semeniště homosexuálů, všeobecná nablblost a v neposlední řadě Gepardi - co je to sakra za stupidní název? - mě nutí to po třetí kapitole vzdát. :/”

Zašukáme si?

Autor: Bernice Russell      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“líbilo :)”

Příležitost

Autor: Beatrix      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Škoda, že Severus ty své nápady neuvedl do praxe... ;)”

Příležitost

Autor: Beatrix      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“vyborna jednorazovka (severusi, fandim ti!:D)”

Mistr a žák

Autor: Rosetta Snape      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“po precteni me napadlo jedine: dobre mu tak:)”

Poznej lépe svého učitele

Autor: Gia      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tuhle povidku jsem cetla uz podruhe a porad se nemuzu zbavit pocitu, ze 80% casu tam potter profnuka (a v tech zbyvajicich 20% me vytaci svym nemoznym chovanim) a ten dojak na zaver uz byl na me prilis...”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Upřímně - jsem poněkud zklamaná. :/ Je to zbytečně rozvleklé a Draco se 60% svého času chová spíš jako originální postava. Největším zklamáním je celá ta zálěžitost se špehem - ani ne tak jeho identita, jako spíš to zdůvodnění a tím pádem i vše, co tomu předcházelo. Na druhou stranu musím uznat, že si to získalo moji pozornost, že Pansy je tady opravdu neuvěřitelně skvělá a že poslední kapitoly zachraňují, co se dá. Ale i tak - podle komentářů jsem čekala podstatně víc...”

Harry Potter: Desiderium Intimum - Harry/Snape SLASH

Autor: Ariel Lindt a Gobuss      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“No... :)”

Harry Potter: Desiderium Intimum - Harry/Snape SLASH

Autor: Ariel Lindt a Gobuss      Jazyk: fanvid

belldandy:

“V tomhle případě si nemůžu nalhávat, že nejsem zaujatá :) ... jsem zaujatá, už dlouho a hodně. Nedá se nic dělat, mně to přijde zkrátka vynikající. Trailer k mé oblíbené fanfikci, který je skoro tak dobrý jako ona sama :).”

Harry Potter: Desiderium Intimum - Harry/Snape SLASH

Autor: Ariel Lindt a Gobuss      Jazyk: fanvid

Velká_koule_chaosu:

“:)”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Chtěla bych být učitelkou českého jazyka, dostat na stůl takovouhle slohovou práci a dát za ni jedničku. Dala bych i dvě :) Škoda, že ve skutečném světě by asi nešlo známkovat slash. Jak doznává v záhlaví sama autorka (u Sallome) samotná zápletka není bůhvíjak originální, Ale to, co je v ní navíc - to ji originální činí. Je to taková romance-pohádka s mytologickou nadstavbou. Vzpomněl si ještě kromě mě někdo při čtení na to, jak četl v dětství Erbenův Rozum a štěstí ? :) Možná by se našlo pár věcí, které mi zde na sto procent nesedly (Třeba: Já osobně mám ráda trochu méně poetickou rovinu při popisu erotických scén), ale to jsou jen detaily ... (A v rámci toho, že je to vlastně taková pohádka, je to možná docela na místě. ) PS: Trochu mě zarazilo, že POPO varovala dopředu čtenáře, ať nikdo nečeká legraci. Pravda třeskutá legrace to není. Ale řekla bych, že právě ta rovina, která v povídce obsahuje nadsázku (láska, osud a spol., pro mnohé také evidentě Fialín, ale i jistá tápavá nešikovnost ve vztahu Harryho a Severuse :) ) je na ní nejlepší, nejzajímavější a nejoriginálnější.”

|< 10 11 12 13 14 15  >|