Komentáře - Duben 2012

|< 10 11 12 13 14 15  >|

Trest anděla

Autor: Reina      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nevím, jestli se mám skácet k zemi hrůzou nebo smíchy, ale když si vzpomenu na první odstavec, jehož celková stylistika mě přinutila přemýšlet, jakým že jazykem je to psáno (po chvíli pracného překladu se ukázalo, že se skutečně jedná o češtinu), tak se jednozančně kloním k té hrůze.... Jenom by mě zajímalo, jestli je slečna skutečně tak... chmm... ehm... nebo jestli tady zapracoval strýček překladač... ;)”

Trest anděla

Autor: Reina      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“LOOOOL! Slečna možná krásná bude, bohužel její psaní nikoliv. Jestli jste tu někdo z východních Čech, kde prosím vás leží ten (ta, to) Cherls ??? :) A neodpustím si pro někoho možná hnusnou poznámku, ale netušila jsem, že andělé jsou tak tupí. :) S.L.”

Trest anděla

Autor: Reina      Jazyk: ČJ

AnneMaria:

“Nádherná povídka od nádherné slečny. Musím říct milá Reino: Děláš to jen 5 měsíců a už sklízíš ovoce. Blahopřeju :D”

Ty jsi měl být holka!

Autor: Piromaan23      Jazyk: ČJ

AnneMaria:

“:D”

Trest anděla

Autor: Reina      Jazyk: ČJ

Ren:

“:))”

The Challenge

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

belldandy:

“Povídka, ve které svou roli hraje The Wall od Pink Floyd, 130 Shakespearův sonet (o té jež krásy moc nepobrala, ale stejně si zaslouží být milována), dvojí Mdloby na tebe a jeden Petrificus totalus. A k tomu je to o upřimnosti k sobě samému a odložené sebekontrole. A mně to připadá velice svůdné. Mám pro Cybele zkrátka slabost.”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jeden bod za přiměřeně zajímavou a originální zápletku s mým oblíbeným párem v hlavní roli (Severus a Harry, kteří nedokáží být spolu, ale ani bez sebe :)), další bod za Minervu konečně zvládající neposlušné portréty, další bod - Draco a Hermiona spolu v knihovně (7.kap.) a jeden bod za to, jak nás Sallome na konci (s exitencí/neexistencí epilogu) vyvedla aprílem :D. - A to jsem ani nezapočítala, jak je Sallome příjemná a milá osoba.”

Nový začátek

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jen takové průměrné PWP. A přesně ten případ, kdy mám chuť citovat Severuse z FF Pandořino tajemství: "Tvá charakteristika není jen neuvěřitelná, ale vysoce rozporuplná a tvoje povídka je plná dějových děr o velikosti famfrpálového hřiště. Bylo to taky neuvěřitelně žhavý. Prosím, napiš víc!" Nevěrohodné (Ty dialogy jsou vážně hrozné...), ale koho to vlastně zajímá. :)”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Musím se přiznat, že já bych si celou tu zápletku s mystikem docela ráda ušetřila. Stejně jako v prvním díle miluji ty části, kde je rozvíjen vztah Harryho a Severuse - tedy hlavně jedenáctou, s drobnými výhradami 18. a 24. kapitolu. Velké výhrady mám však proti té politice, co se v této FF provozuje. Snad bych i překousla vševládného spasitele, ale ty úvahy o nutnosti zábranit vymírání čistokrevných rodin. (Moc ráda bych s někým prodiskutovala, proč jsou takové obavy absorudní a nebezpečné) Uff... S takovým politickým programem bych nikoho nevolila :), ale tady se navíc někdo zvolil sám. Já vím, že bych svůj liberální náhled na svět měla při čtení fikce odložit, ale je to těžké, vážně. Pokud jde o Voldyho v Mystikovi, sice mám pocit, že zvrhlí diktátoři jen tak snadno pole nevyklízejí :), ale vlastně jsem si vždy chtěla přečíst něco, co by rozvíjelo myšlenku o tom, jak si Tom a Harry jsou podobní. Tak budiž ...”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ráda bych napsala něco halasného ve smyslu, že je to nejlepší český severitus, co znám. To je sice pravda, ovšem zároveň je to (kromě od stejné autorky rozepsaného "Nikdo není ušetřen") jediný český severitus, který znám. Tím to prohlášení ztrácí na síle :) Tak raději řeknu, že "Krev není voda" patří mezi nejvíce strhující fanfikce českého původu. Trochu jsem měla problémy uvěřit té zápletce s Dracem a tomu, jak na ni reaguje Harry, ale zato jeho sblížení s Luciusem jsem sežrala i s navijákem. (Dokonce, to, co pak kritizuju v komentáři k druhé části mi tu jako debata mezi L. a H. nevadilo. Brala jsem to, že se učí chápat hledisko toho druhého. Dokud to sám Harry nezačal žrát naplno, bylo to v pohodě.) Od 8. do 24. kapitoly jsem tuto fikci milovala jako málokterou. A to jsem si při tom myslela, že zápletky na šlechtických sídlech v HP světě moc nemusím. A ejhle ... Pomyslný klobouk dolů.”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:)”

To ta vůně II.

Autor: Sssnake      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Rozhodně číst oba díly najednou. :) Hned je to mnohem lepší ...”

To ta vůně II.

Autor: Sssnake      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Skvělá povídka, lepší než předchozí díl, nebo spíš bych to asi spojila do jedné. Moc hezky popsaná!”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je to sice děsná ptákovina, ale docela jsem se u ní zasmála. Hlavně ty "zářivé proudy semene" - ty mě opravdu dostaly pod stůl a kolegyni přivodily záchvat smíchu. :)”

The Return of the Prodigal

Autor: Lachesis      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

O pláštích a dýkách

Autor: rowen_r      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:D”

O pláštích a dýkách

Autor: rowen_r      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Je to skvelé :D”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Zajímavá povídka, líbily se mi ty rozhovory Severuse a Harryho i hlavní padouch. Velké plus je za Rona a scény s Drakem. fantazie autorky nezná hranic:-)”

The Return of the Prodigal

Autor: Lachesis      Jazyk: AJ

Luna Snape:

“pěkná povídka”

Hon na nymfu

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

liliane026:

“Pěkný”

Citróny v Bradavicích

Autor: Ms-Figg      Jazyk: ČJ

liliane026:

“nádhera XD Lepší to být ani nemohlo, naprosto originální a vtipný, a docela by mě zajímalo, co se stalo s tou další uchazečkou XD”

Honba za pokladem

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Báječná povídka, pro chmurné dny. Dokázala mi vykouzlit připitomělý úsměv na rtech”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Tak tahle povídka mě naprosto dostala :-D "Opakuj po mně: Jsem Moudrý Klobouk..." Vřelé doporučení”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Pobavilo, Albus má jako vždy recht, varování, vysvětlování a plány jsou pro srágory..... Jo a konečně se ukázalo, jaká je svině. ;-)”

O pláštích a dýkách

Autor: rowen_r      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A je to tady - roky špehování vlezly Severusovi na mozek. Ještě štěstí, že alespoň Brumbál ví, jaká je skutečná situace... ;)”

|< 10 11 12 13 14 15  >|