Komentáře - Duben 2012

|< 10 11 12 13 14 15  >|

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Tohle je taková blbost, až to hezké není. :-D Ne, vážně, vidím to docela v živých barvách a pobavila jsem se.”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Krátké, ale výstižné. Hraje k tomu úžasná písnička;-)”

Pohled na hvězdy

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pravda - škoda toho sentimentu, zatracená škoda. Pátá kapitola tu vůbec nemusela být, stylem k předchozím částem nezapadá. Škoda, škoda...”

Čas ...

Autor: Autumns_Slumber      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mě osobně to teda přijde silně nedokončené. A obecně vzato mě to taky zrovna neuchvátilo. První kapitola byla docela dobrá, ale to pokračování - rozhodně jsem netušila, že Grangerová je pyrotechnik a jaderný inženýr k tomu...”

Pohled na hvězdy

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Začátek povídky se mi opravdu líbil, zajímavě napsán, ovšem konec čtvrté a 5. kapitola to nějak zabili. Potter kňourá jestli mu na něm záleží atd. a to mi do celé povídky vůbec nesedlo. Kdybych nepočítala konec tak dám 4-5*... Takhle dokonce slabej průměr.”

Jak dlouho trvá naděje

Autor: assez      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Zajímavá povídka, vysvětlení, pocity, jen já asi potřebuji ke štěstí jiný konec...”

Sovogramy

Autor: mouse      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Moc hezké a vtipné, ač si myslím, že Severus by takto asi nejednal:-) O ostatními jsem nadmíru spokojená.”

O pláštích a dýkách

Autor: rowen_r      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

O pláštích a dýkách

Autor: rowen_r      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Bylo by to naprosto dokonalé, kdyby byl konec krapítek vkusnější. Takhle je to prostě "jenom" nehorázná psina. :-D”

Dura lex, sed lex

Autor: assez      Jazyk: ČJ

belldandy:

“"Dura lex, sed lex" sice pojednává do značné míry o vztahu Harryho a Severuse (žádný slash), ovšem jaksi mimochodem ... zatímco se dějí jiné věci. Ze zápletky Fénixova řádu je tu převzat jen jeden důležitý motiv - šikanující učitel se zdánlivě neomezenou mocí - toď vše. Na což je Harry sám nebo si to minimálně myslí ... Nu a jak se s tím pere, to už si musí každý přečíst sám.”

Pohled na hvězdy

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Duet

Autor: LinW      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Zajímavá povídka, ale málo popisná a zkratkovitá. Asi jsem tomuto páru tak úplně neuvěřila...”

Čas ...

Autor: Autumns_Slumber      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Mám takovýto relativně nekomplikovaný slash moc ráda:-)”

Dovolená

Autor: Sax      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Povídka je to vážně moc pěkná, ale musím se přiznat, že jí nedokážu dočíst do konce. Už mě to nebaví - bavilo mě to tak do 26. kapitoly, ale pak už mi to přijde zbytečně natahované... :( Ale za ty předchozí kapitoly dávám 4. :)”

O pláštích a dýkách

Autor: rowen_r      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“kouzelna povidka u ktere jsem brecela smichy :D”

Sovogramy

Autor: mouse      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“perfektni:D udeluji pet a pul pracky whirlpool, znacky vitezu!”

Voldemort ve cvokárně

Autor: Mahaliem      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Velmi dobré, bez úsměvu nelze:-)”

Dura lex, sed lex

Autor: assez      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Dobrá, velmi dobrá povídka, i když chvílemi jsem si opravdu říkala, jestli mě ta bezmocnost nepoloží spolu s našimi aktéry... Ještě, že byl v závěru pozitivní konec.”

Sovogramy

Autor: mouse      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Dlouhý černý plášť

Autor: Bloodcult of freud      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mám ráda rickmanovského Severuse, ale tenhle šeredný Snape mě doslova fascinuje... Povídka je to vážně pěkná, rozhodně originální pohled. Hermioně se nedivím, že využila šance, která se jí nabízela.”

A Feline's Fancy

Autor: T'Kirr      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Přečteno jedním dechem. Víc o tom radši psát nebudu, abych nespoilerovala.”

Dlouhý černý plášť

Autor: Bloodcult of freud      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Zajímavá povídka i překlad, ač nemám ráda temné povídky. Docela i chápu reakci paní Grangerové - nejen že nezná čarodějnický svět, ale ještě ji Hermiona dostala do dost špatné pozice...”

Ostrov zázraků

Autor: angie77      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Crossovery mám ráda, i když jsem nenarazila na hodně těch, které by se daly číst. Tady jsem polovinu postav neznala, ale po pár kapitolách jsem se v nich začala orientovat, protože za tenhle zážitek zaplatím klidně i více než párem minut na Googlu. Příběh mě natolik vtáhl, že jsem se od něj nemohla odpoutat. Za tenhle počin tleskám :)”

Trest anděla

Autor: Reina      Jazyk: ČJ

zmije:

“Tak tohle je teda fakt strašnej blábol... Krom toho jsem si všimla zajímavé věci - Ren, která povídku vložila a hodnotila/jenom a pouze tuto jedinou/, má v profilu odkaz na svůj web - a hádejte, kam to vede? Tak to vypadá, že Ren a Reina je ta stejná osoba. Pro padlé anděly nejspíš pravidla neplatí...”

Honba za pokladem

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Báječné, milé. Pro smutné dny:-)”

|< 10 11 12 13 14 15  >|