Komentáře - Březen 2012

|< 10 11 12 13  >|

Pamlsky

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Sirius má vážné podezření, že Snape chystá něco nekalého. K čemu by mu jinak bylo zrcadlo a kus slonoviny z Obrtlé...? Co za temnou magii to Severus zase provádí? ;)”

Devítimocný lektvar

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Hezké kolečko - jak to začalo, tak to skončí. Velice chytré... :)”

Sexy Snape - fanart

Autor: Potter Puppet Pals      Jazyk: fanart

Danae:

“Klasika.”

Sexy Snape - fanart

Autor: Potter Puppet Pals      Jazyk: fanart

belldandy:

“Božínku, tak tohle se opravdu hodnotí špatně. :D Já si na to taky musím vzít dovolenou. Takovej videoart ... Má to v sobě takovej kousek zvrácenýho kouzla. / Dvouletý Matýsek se u toho řehtal, a on se zrovna moc nesměje, za to si to nějaký bod zaslouží :).”

Sexy Snape - fanart

Autor: Potter Puppet Pals      Jazyk: fanart

SaraPolanska:

“Je to tak šílený, až to člověk musí milovat. :-D Pravda je, že jsem prvních několik vteřin byla v šoku, ale nakonec záchvaty smíchu nebraly konce. :-D”

Sexy Snape - fanart

Autor: Potter Puppet Pals      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“LOL! Byla jsem v pokušení dát 5, ale ne, dala jsem si předsevzetí, že extrémními hodnoceními (pětkami a nulami) budu radši šetřit, takže 4. Ale fakt mě to rozesmálo. :D (A klidně bych to dala pod vid, však které fan video není koláž?) S.L.”

s e c r e t [•]vampire!Draco•Harry[•]

Autor: SciFiNerd92      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Docela povedené. Hlavně jedna scéna ve vlaku je udělaná vážně dobře... :)”

m y l o v e [•]Draco•Harry[•]

Autor: SciFiNerd92      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Je to udělané opravdu dobře. Tady si někdo fakt vyhrál... :)”

Má Jenny

Autor: Profesor      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle je doslova a do písmene na zblití! (Zvracení je v tomto případě příliš slušný termín.)To je tak... Bléééh! Nechutné, patetické, klišoidní... Jdu si sehnat kýbl...”

Malfoy-Child

Autor: Vorabiza      Jazyk: AJ

Crystal:

“Milá povídka. Když jsem si dnes ráno dočetla konec, hned se do školy šlo lépe :)”

Zkáza a Naděje

Autor: Lady Corten      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Legrační je, že tahle povídka by rozhodně mohla být fajn čtení, kdyby nebyla napsaná místy tak pateticky "kdo by však odolal jejím slzám" & zároveň místy tak neformálně "máma je ze mě nešťastná". Ale já samozřejmě vím, že je někdy hodně těžké udržet se a nesklouznout k této rétorice, takže to autorce nijak zvlášť nevyčítám. Zatím 3, možná to půjde nahoru, možná dolů. :) S.L.”

Toma Ametys

Autor: piromaan23      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“ne, ze bych chtela byt proti autorce nejak zaujata (jak tak koukam, je to uz treti povidka, ktera se mi od ni nelibi)... ale doporucila bych ji koupi knihy "tvurci psani" nebo neco podobneho (a kdyz uz zavita do knihkupectvi, neuskodily by pravidla ceskeho pravopisu, slovo KLYN mi zkazilo obed)”

Bête Noire

Autor: vividzephyr      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Sice mám problém poznat, který je který, ale jinak je to docela pěkné... :)”

Toma Ametys

Autor: piromaan23      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Šílený pravopis a autorské zblblo pasující samo sebe do hlavní role v podobě nebetyčné Mary Sue...”

Herci

Autor: Snegurochka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Vzrušující a bez příkras.”

Svrchovaná

Autor: greenie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle mi utkvělo v paměti, už jen ztoho důvodu, jak se oslovovaly - celou povídku jen Snapeová a Blacková... Rozhodně to má něco do sebe.”

Splněné přání

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A pak že to Voldemort je vyšinutý blázen...”

m y l o v e [•]Draco•Harry[•]

Autor: SciFiNerd92      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Tak ještě jedno video od ScifiNerd. Na mě jen ten příběh hodně melodramatický, ale platí to, co jsem napsala k jejímu minulému videu. Obdivuji, že tohle někdo dokáže udělat.”

Srdce bez společníka

Autor: Michmak      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kdepak, nebaví mě to... :(”

Cullenovi vs Bradavice

Autor: piromaan23      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Bad Lodmart, Bella je Mary Sue. Bože! Tohle mi přece nechceš udělat, vždyť nejsem až tak zlá. Proč jen necháváš vzniknout takovýmto nehorázným žvástům? (Myšleno ironicky, ve skutečnosti jsem silně (ne)věřící atheista:D.) Škoda, že není možné jít do mínusu. Tohle by si to 'zasloužilo'. Autorko, prosím. P.S. Zdá se mi to, nebo tohle je už druhá povídka od té samé 'autorky', kterou jsem hodnotila nulou? Že by to o něčem vypovídalo...?”

Srdce bez společníka

Autor: Michmak      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Romantická, nikterak urážející, ale bohužel ani strhávající. Bod musím strhnout za Epilog, který jsem doteď nepochopila. Zdá se mi tam úplně navíc, a zároveň popírající celou poslední kapitolu.”

Andílek

Autor: Anina      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Merline... Toho spratka bych hodila do igelitového pytle a švihla s ním o zeď! Zbytek už vyjádřila Sectumsempra.”

Pryč s temným pánem!

Autor: piromaan23      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“po precteni me bohuzel napadla jen jedna vec... pryc nejenom s temnym panem, ale i s touto povidkou! uff...”

Cullenovi vs Bradavice

Autor: piromaan23      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Políbím a klidně do ní i vlezu. A autorka by do ní potřebovala kopnout... První kapitola je naprostá vykrádačka a jako bonus nepředstavitelně zmršená autorčiným úděsným slohem. O debilitě povídky jako takové se ani nezmiňuji...”

Pryč s temným pánem!

Autor: piromaan23      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To je nepopsatelné... Obludnost právě získala nový rozměr! Přečetla jsem 3 kapitoly a mám pocit, že v důsledku hrůzy, kterou jsem tím byla nucena prožít, vypustím všechno všemi otvory...”

|< 10 11 12 13  >|