Komentáře - Únor 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jedna z oblibenych :)”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“yessss”

To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“perfektni!!”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“:) Krásná, procítěná, někdy jsem se smála ani nevím čemu ... :)”

Zapovězenci

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Luna Snape:

“naprosto super povídka...jedna z nejlepších co jsem četla”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“strašně ráda s k téhle povídce vracím :D”

Dlouhý černý plášť

Autor: Bloodcult of freud      Jazyk: ČJ

elulinek:

“wau, wau, wau. opravdu skvělé! originálně pojaté - úhel pohledu Hermioniny matky je myslím precedens mezi povídkami - nemám slov, abych se vyjádřila, jak skvělé to je, leč pokusím se. Miluju tyranského Severuse, pokud je dobře napsaný a OOC Hermionu, pokud je dobře napsaná. Jak by to vypadalo, kdyby Voldemort zvítězil? Přesně takhle. Děsivé, geniálně vymyšlené, temné a naprosto originální! Jsem nadšen! Severus očima někoho, kdo ho nezbožňuje a nezná. Hermiona očima někoho, kdo ji zná, kdysi miloval a nyní nenávidí. Klaním se překladu - paráda. Fákt hůstý. Celou dobu mě mrazilo. K poznámkám, že to není Severus a že by se matka takhle neotočila zády k vlastní dceři: uvědomuje si někdo realitu toho, o čem to autorka píše? Nepíše o Severusovi-zachránci a milující mámě, ale o tom, co se stane člověku, který proti něčemu bojuje polovinu svého života a nakonec stejně prohraje, přestože má být tím, kdo vyhrál, a o ženě, která ztratila úplně všedchno, včetně vlastní dcery. Není to tak dávno, kdy se dělo něco podobného - viz Hitler, Židé a 2. světová válka. Myslíte, že tehdy uvažovali ti lidé jinak, když se dělo (a to si pište, že dělo - jako studentka germanistiky mám docela dobrý přehled o reálném průbehu Hitlerovského hnutí) něco takového? Já měla silný pocit, že čtu deník z nacistického koncentráku. Výborné”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Já myslím, že útočiště byla jedna z mých prvích povídek, co jsem před třemi lety přišla do FF, a jeden z motivů, proč jsem sama začala psát. Četla jsem nesčetněkrát. Nemůžu se než klanět a i přes to, že jsem náročnějšího rázu co se slohu týče, řadím mezi TOP!”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Skvělé, skvělé, skvělé! Originální a skvělé. Líbil se mi popis Severusova obličeje - jak se poskládal do původního obrazu, když ho políbila. A taky se mi líbilo, jak Herma utekla zvracet :-D sice jeto hnusné, ale myslela jsem, že si cvrnknu do spoďárů :-D A hlavně bylo vtipné, že jsem to četla nějak v době, kdy jsem sama dělala autoškolu :-D Kdybych ji dělala se Severusem, myslím, že bych možná jezdila na něčem jiném... No dobře, moje úchylné já zase promluvilo. Výborná povídka”

Co se ti líbí, máš mít v užívání

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Tak bez příprav, jen pojďte blíž, jsme pohromadě, spusťte již! Ano, Faust, Goethe, moje srdeční záležitost (nikomu neříkejte, že jsem ho četla kvůli téhle povídce, protože se mi to pak hodilo i na zkoušku z německé literatury). Shakespeara taky žeru. Ale nevím, proč jsem tohle ještě nekomentovala, když tohle je jedna z mých top nejoblíbenějších povídek? Asi chyba v Matrixu či čo, číčo... Severus jako utiskovatel se šlechetným úmyslem, ale špatnou cestou k Hermioně? Pokud to nepíšete tak skvěle jako Deeble, jen do mě. Nádherně to na sebe sedí ty repliky, které říká Severus Hermioně a pokud jste Fausta četli, tak vás při čtení povídky jistě nesčetněkrát zamrazí. Shakespeare je spíš takové jemné doplnění, protože ten Faust tomu fakt dává grády. Líbí se mi, že je tam sex a Hermionino zapření. Někdo tu dole píše, že všechna já si užila - kompletní souhlas. Výbroně, skvěle, úžasně. VELMI Působivé. Dobrý člověk ve svém temném vření přec o jediné pravé cestě ví.”

Co se ti líbí, máš mít v užívání

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Líbilo se mi to moc. Prokládání Faustem je geniální, zápletka skvěle vystavěna, ale konec se mi tam tak moc sladký nelíbil. Jsem romantická duše, ale kdyby bylo o tročku méně cukříku, dala bych 5, kterou si tu bez pár drobínečků skutečně zaslouží. Rozhodně doporučuji!// edit rozhodla jsem se nakonec dát plný počet. Povídka je v mých TOP.”

Pečlivě připravovaný pád Vy-víte-koho I - Těsně vedle

Autor: Paccia Domna      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Pekne prerozprávaný príbeh Harryho prvého ročníka doteraz neznámou učiteľkou s komentármi na snapovskej úrovni :)”

Co se ti líbí, máš mít v užívání

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Ano, ano, ano. Shakespereho prostě miluju a Severuse taky :D”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Checht, aneb jen do všech autorek ff :D:D Bezvadná povídka”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Někdo konečně pochopil, že to má Brumbál v hlavě vymatený :D Voldemortovi se prostě nikdo nezavděčí. Mrcha jedna :D:D:D”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Milá povídka. Má své malé zádrhely, ale v celku se mi vážně líbila”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Tohle se komentovat nedá, to se musí přečíst :D Přesně ten typ inteligentního nenásilného hůmoru, který mám ráda :D”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Útočiště jsem četla už hodně dávno, přesto ve mě zanechala tato povídka silný pocit. Nepamatuji si ji do podrobností, ale přestovím o čem je a jaké byly mé pocity. Poklona autorce.”

Dlouhý černý plášť

Autor: Bloodcult of freud      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Dočetla jsem to až do konce. Mělo to pár dobrých momentů, ale Severusovo chování by se spíš hodilo na Malfoye nebo nějakého jiného smrtijeda. Nejsem si jistá, jestli by Severus veřejně tak lehce přiznal svou touhu, tedy i slabinu.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Jedna z mých prvních povídek. Hladká jemná nenáročná. Mistr je sice zlomený, ale celkem rychle se aklimatizuje a začíná se projevovat jeho vnitřní síla i nátura, kterou všechny milujeme. Navíc jako bonus draci a Charlie, víc už si přát nemůžu ;)”

The wedding set

Autor: missparker85      Jazyk: AJ

Luna Snape:

“hezká povídka o páru SS/GW ráda se k ní vracím”

Cambiare Podentes – Madurare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“:D”

Harry Potter: Oh, you touch my tralala -gen. SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Sectumsempra:

“no, LOL :D”

Vždy som chcel len teba

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“Nevím... Vlastně strašná povídka do které jsem se ovšem začetla a už nemohla přestat(a celou bobu jsem si říkala, proč jí vlastně čtu). Povídka napsaná celkem slušně, líbí se mi, že každá postava má svůj prostor a čtenář tak všechny postavu skvěle pozná,... naopak mi vadily kapitoly které končily v tom nejlepším a když čtenář rychle spěchal na další, abyse dočetl jak to teda dopadne, nenajde to co chce... Prostě mi přijde, že ty nejlepší scény(snad i schválně) autorka prostě utnula a pouze pár slovy okecala v nové kapitole. Charakter postav se mi líbil velice, dokonce i Secerus,... nebyl zde nijak přeslazený a přesto vyjádřil své city, pouze konec mě zklamal, myslím že povídka by vypadala líp(a hlavně Sevík) kdyby od něj slova "miluji tě" prostě nezazněli.... Po celou bodu byl totiž Severus uzavřený co se týče citů a přesto vše bylo jak má být a toto vše jaksi převrátilo a prostě si mi to tam nehodilo. No opravdu nevím jak hodnotit. Hodně pro a hodně proti... nechci dát 3, ale ani 4. No dám 4(ale svrbí mě ruka :D), protože mám neblahý pocit, že se k této povídce ještě vrátím... Je strašná až je skvělá...”

Harry&Draco | My Sweet Prince

Autor: volchiha      Jazyk: fanvid

Crystal:

“Skvělé :D”

|< 10 11 12 13 14  >|