Komentáře - Únor 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Dárek nejcennější

Autor: Severka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“....”

New Year's Resolution #3 - fanart

Autor: Undun      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“:)”

New Year's Resolution #1 - fanart

Autor: Undun      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“velmi pekne:)”

Seznam činností

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:)”

Seznam četby

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“....”

Nákupní seznam

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“povidka se zakernym severusem :)”

Terapie

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:)”

Seznam činností

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

mariaa:

“závěr jak má být :)”

Seznam četby

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Nákupní seznam

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

mariaa:

“3, 5 :)...”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“:)”

Terapie

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Balzám

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

mariaa:

“3, 5”

Nikdy víc

Autor: neuveden      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Eh.. já jsem to moc nepochopila :-D Rozumím jednotlivým slovům, ale celku vůbec. Nezaujalo mě. edit// snižuji i o ten jeden bod, co jsem dala, protože jsem si to přečetla znovu a ani můj velkorysý smysl pro humor nenašel nic, co by naznačovalo, že to autorka myslela jako parodii.”

Nikdy víc

Autor: neuveden      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Čo sa vám nepáči, veď to je úžasná komédia!!! Už tu mám balík vreckoviek, koľko si utieram slzy smiechu (sakryš, je v nich prach od prestavby susedov - včera trieskali tak, že všetky okná rinčali a zo stropu sa miestami vážne sypalo). Od postu učiteľky chémie na čarodejníckej škole, cez jej meno, ktoré som vďačná, že nemusím nahlas vyslovovať, až po samovraždený nápad ísť s psychológiou na Seva a povedať mu, že je slabý a zraniteľný - ah Merlin, ja už nevládzem, moja bránica... oh, Severus oznamujúci, že má nočnú moru - neviem, či ma nezabije dočítať to do konca. Síce patetické Takmer ako Čierny korzár, ktorého som bola donútená včera pozerať (no čo už, mal aspoň krásny zadok v tých čiernych nohaviciach), ale asi to bolo v móde... A bezpochyby, autorka urobila objav - definovala a dôkladne popísala pojem anti-Snape. Chýba jej už len: zlaté hviezdičky v čiernych očiach a ružová ruža za hebkým uškom ako ružový lupienok (a podobne ako pri hmote, spojenie s jej anti-sestrou vyvolá čo, detičky? Veľké BUM). Pánečky. Viete si predstaviť, že by sa stretol tento anti-Snape s originálom Rowlingovej? To by bola šou... (Tento nápad môže hocikto, kto nás pobaví ešte viac ako neuvedená autorka, využiť!). K hodnoteniu: ako paródia by si zaslúžilo 5 hviezdičiek (na druhej strane to už nikdy nechcem čítať, ale snáď ma názov varuje), tak teraz neviem, ako vážne to myslela autorka. Hihi, teraz som objavila, že to niekto dokonca preložil. (Wolfka). Šopka, že sa nedostaneme k originálu, aby sme zistili, čo tá autorka chcela dielom povedať. Podľa mňa to MUSÍ byť paródia. Neverím, že by sa našla až taká - eh - bytosť, ktorá by to myslela čo len za máčik vážne. Ešte aj vo veku deciek je poviedka mimo (sedemroční na Rokfort predsa ešte ani nepáchnu)”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:)”

To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Nikdy víc

Autor: neuveden      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Nikdy som nič horšie nečítala. Hoci malo to aj humorné momenty, ale určite to tak autorka nemyslela...”

To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“vydarené :)”

New Year's Resolution #1 - fanart

Autor: Undun      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“A tady je to úplně první, ať je seriál kompletní. :) S.L.”

New Year's Resolution #3 - fanart

Autor: Undun      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Ještě tu dvěpředsevzetí chyběla, jak vidím. :) S.L.”

Pečlivě připravovaný pád Vy-víte-koho II - Neplánovaný pád rytíře v nablýskané zbroji

Autor: Paccia Domna      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“rovnako skvelé ako prvý diel :)”

Nikdy víc

Autor: neuveden      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“oumajfakingat... nekdo by to mel poslat rowlingove, aby videla, jakou udelala chybu - mela lusknutim prstu zmenit povahu profesora lektvaru a na svete by hned bylo lepe... (davam soukromeho pul bodu za to, ze mi to pro dnesek znechutilo cteni cehokoliv a dokopalo me to k uceni se)”

New Year's Resolution #2 - fanart

Autor: Undun      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“LOL :D”

New Year's Resolution #4 - fanart

Autor: Undun      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“velmi, velmi pekne :)”

|< 10 11 12 13 14  >|