Komentáře - Prosinec 2012

|<  >|

Získat srdce lva

Autor: Montana      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“:)”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Velice, ale velice sladké. Snape hodně mimo, všichni zneužívaní,... a to s veritaserem jsem fakt moc nepobírala. Ale fakt je, že se to hezky četlo.”

Invictus: Neporažený

Autor: StarCrossed      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Dočten originál. Jsem nadšená a nemám slov. Velice kánonické, velmi zachovány charaktery postav. Příběh plný intrik mezi Smrtijedy, Voldemortem, Snapem a Brumbálem. A Harry, který se, bohužel, ocitnul uprostřed jich všech. Zápletka psaná z pohledu Severuse, takže tápete a dohadujete se s ním, co tím vlastně kdo chtěl říct. Jedno z nejlepších děl, co jsem kdy četla.”

Silent Sin

Autor: NoriTenshi      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Ne, mě to zkrátka nudí...”

Extrémní svádění

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Třešnička

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ach jo, když si představím dvanáctiletého kluka... tady mě nějak přechází nadhled. Ryze pornografický pedofilní obsah bez čehokoli, co by opodstatňovalo obsazení těch dvou a bez jakékoli přidané hodnoty. EDIT: ach ach, to je vášní :-) Ale ono se to má hodně tak, že jsou lidi, co umí říct "do prdele!" a zní to normálně a ani se nad tím nepozastavíte. A pak jsou tací, co umí říct "sakra!" tak, že se máte chuť jít umýt a myslíte si něco o přehnaných vulgaritách. Povídky HP/SS jsou věc ošemetná a buď se tam podaří dostat určitou nadsázku, pohádkovost, nebo prostě "to něco", díky čemu pobaví; a nebo nepodaří a pak má taková výchozí situace všechny předpoklady dopadnout nechutně. ;-) A na to vás žádné varování nepřipraví.”

Zmatky kolem lektvaru

Autor: mahaliem      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Jj, to jsou mé slashové začátky. :) Vzhledem k tomu, že jsem se k povídce už asi dvakrát vrátila, rozhodně za čtyři. Scény s Nevillem jsou na nemocnici. :D”

Zmatky kolem lektvaru

Autor: mahaliem      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pobavilo.”

Třešnička

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nudna povidka naprosto o nicem, kterou se autor rozhodl naroubovat na HP, najs... sorry, proste desna s*acka”

Postižený Stockholmem

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

belldandy:

“No tak ano, aby to bylo vážně přesvědčivé, muselo by se to víc promyslet a vůbec víc propracovat, ale ... tohle je podle mě ta cesta, jak na to jít, aby mi harrylu dávalo nějaký smysl. Takže za to ty čtyři body. :) / No a ano, i mně Stockholmský syndrom přijde ve fanficích už jako omleté klišé. Ale pořád se mi to zdá jako nejvěrohodnější způsob jako spárovat přislušníka světlé a temné strany. :)”

Věci, na kterých záleží

Autor: Graylady      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ta povídka se trefila přesně do toho, co potřebovala trilogie - trochu odtažitosti od jejích záležitostí a hrozně moc lidskosti. Je to z jiného světa - doslova - a je to vážně paráda.”

Třešnička

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Taky nechápu, co to má co dělat s HP....”

Třešnička

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Za a znovu se přesvědčuji že autoři píší hlavičky a stručné obsahy v nich jen tak pro srandu králíkům, protože je pak stejně nikdo nečte. Ba co víc, ten kdo je nečte se pak ještě vzteká, že v povídce narazil na něco, co se mu nelíbilo, ač to bylo v hlavičce jasně zmíněno. Jak mají ještě autoři zvýraznit pro čtenáře potencionálně pohoršující obsah? Snad jedině že by někdo vymyslel aplikaci co po rozkliknutí povídky začne pořvávat varování jako "Znásilnění", "Nezletilí Harry", "Pedofilie" a tak dále. Povídku hodnotím tak nízko ne kvůli jejímu námětu, ale spíš zpracování a hlavně proto, že ani po několikátém přečtení nevidím ani malou souvislost s HP světem.”

Drobná paralela

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“To bylo tak příjemný čtení! Proč to nemá padesát kapitol? :)”

Extrémní svádění

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hodnotila bych to jako Assez (občas i zábavné). Pokud jde o zápletku, už z toho, že jsem to dočetla je vidět, že mě to na nějaké úrovni i bavilo. Možná kvůli ní bych mohla dát i za dva body? No dobrá, tak jo. Ovšem jinak je to skvělá ukázka nepovedené "mimocharakternosti", na které bych mohla klidně i ukazovat, jak to mít ve fanfikci nechci.”

Zmatky kolem lektvaru

Autor: mahaliem      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Mám slabost pro snarry povídky, které překládala Mája. Nicméně tahle se mi zdá mezi těmi, které jsem četla, nejslabší. Musím ji přisoudit minimálně originalitu a vtipnost, nicméně zápletce nevěřím, co by se za nehet vešlo. Nu zas ale - pobavila jsem se a nevadilo by mi ji ani přečíst si ji ještě jednou.”

Bída křídla prostírá

Autor: femmequixotic      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Soví pošta

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Into the Abyss

Autor: Penumbra      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Vlastně se nějak nemůžu rozhodnout. Mám ráda silné emoce a tady silné emoce rozhodně jsou. Mám ráda "co by, kdyby", kdy autor dovede původní charaktery na nejzazší mez a nechá vyplout na povrch věci, které jsou v originále jen v náznacích. A taky se mi líbilo Johnovo řešení. Na druhou stranu, celou dobu jsem měla někde v podvědomí zasutý takový zvláštní pocit. Možná... možná kdyby to byl dlouhý příběh, ve kterém bychom se k tomuto bodu dostali pozvolna. Chtěla jsem dát trojku, na druhou stranu, pokud mě to donutilo o tom složitě dumat, asi si to zaslouží i čtyřku. Vlastně i za tu syrovou atmosféru. Ale vracet se k tomu už nebudu.”

Panenská plavba Tiresiova

Autor: shalott      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Za roztomilý příběh bych dala hodně dobrou trojku, ale ten překlad byl tak famózní, že prostě musím jít výš. Takový čtenářský zážitek se jen tak nenaskytne.”

Silent Sin

Autor: NoriTenshi      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Milujem ten príbeh♥ tu je pokračovanie: http://noritenshi.livejournal.com/tag/lost%20dream”

Dobrá koupě

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Nemám ani maličko chuť hledat na tom nějaké chyby. Čteno opakovaně. :)”

Le Petit Chat

Autor: A-Spirit      Jazyk: AJ

Fleur Tera:

“veľmi príjemné prekvapenie :) a dokonca mi stačila aj moja francúzština :)”

Roomies

Autor: AngelicDevil1      Jazyk: ČJ

Licona:

“Hodnotím medzi 3 a 4, bližšie k 3. Stojí za jedno prečítanie.”

Nocturne in Tempo Rubato

Autor: Niko      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Pro jednou budu stručná: S tím, že se od toho nelze odtrhnout, že je to dokonale zpracované, že mě to rozklepalo, i to s těmi hlasitými projevy, nelze jinak než souhlasit :D Dočetla jsem to těsně před odjezdem na dovolenou a pod stanem se mi pak o ničem jiném nezdálo. A mimochodem, taky na téhle sérii zbožňuju názvy jednotlivých dílů, autorka musí být vážně bedna.”

|<  >|