Komentáře - Prosinec 2012

|<  >|

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“To byla ptákovina, ale zatraceně vtipná a dobrá.”

Lekce tajů nejvyšších

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Není to špatné, ale je pravda, že další autorčiny práce mám daleko radši.”

Temnota, Temnota

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Asi moc nemám ráda povídky, kde vyhraje temná strana a nezbyde žádná naděje. Ale trochu mám pocit, že i tak tomuhle něco chybělo.”

Jej oči

Autor: drachenmina      Jazyk: SJ

Adelaine:

“Milá oddychovka.”

Ďalšia dobrá šlamastika

Autor: Lilyseyes      Jazyk: SJ

Adelaine:

“:)”

Vždy som chcel len teba

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Adelaine:

“Povídka velmi pěkná, zvlášť začátek se mi líbil a to včetně charakterů a všeho. Ovšem poslední třetina už na mě byla moc sladká a i Severus začal být trochu patetický… Ale chytla mě.”

Zakázaný

Autor: The Ruby Month      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Ten začátek se mi líbí, hlavně nápad s Pottrem, hadem a fotkou. Později to pak začíná být psané takovém stylem... nevím, nelíbí se mi. Bohužel, obrázky přidané do textu jsou pro mě tak rušivé, že ovlivňují můj názor na povídku. Když na mě někdo kouká, včetně obrázku, tak se nemůžu soustředit a uvolněně si užít čtení.”

Zakázaný

Autor: The Ruby Month      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle si vytisknu a budu to číst, až zase nebudu moct usnout - tohle mě spolehlivě uspí do pěti minut...”

Dostatečný důkaz

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Miluju Luciusův styl... :)”

Postižený Stockholmem

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Krátké, ale řekne to vše, co má. :)”

The Potions Master

Autor: skinnyrita      Jazyk: AJ

mariaa:

“3-4”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Babu:

“Konečně někdo originálně a vtipně shrnul snad vše, co mi vždy vadilo! :)”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Babu:

“Jedna z mých nejoblíbenějších povídek, která se čte naprosto sama. Pohlazení na duši a prozáření pochmurných dní.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“pěkné”

The Lightning Child

Autor: Richan MMI      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ách jó. V tomto případě ách jó, protože to nešlo víc do hloubky a do šířky. Nádherná zápletka. Velice komplikovaná a v povídce mnohem většího rozsahu by se vyjímala podstatně lépe. Když v předposlední kapitole všechno dosedlo na svoje místo, byla jsem nadšená. Jenže tomu ta šířka a hlavně pocitová hloubka chybí a to mě strašně mrzí. Dala bych tři, ale ten nápad se mi moc líbil a tak jednu hvězdičku přihodím. Za tři jsem určitě dávala mnohem horším věcem.”

O Snapeovy koule

Autor: Magmarill      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Já tu povídku v podstatě nejsem schopná hodnotit - to je taková ptákovina! Ale zároveň mi připadá vtipná v tom, že vlastně nedává o nic menší smysl než většina obvyklých konstrukcí, obecně braných za uvěřitelné a přijatelné. Jen je až moc nápadně pedofilní. Ale zase napsané je to dobře... tak hodnocení čistě subjektivní.”

The Ultimate Serendipity

Autor: Sailor Grape      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ale jo. Prostě fluff, no.”

O Snapeovy koule

Autor: Magmarill      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

The Worst Happiest Day Of His Life

Autor: Amanuensis      Jazyk: AJ

finde:

“:-)”

O Snapeovy koule

Autor: Magmarill      Jazyk: ČJ

IfBrooks:

“No...jako parodie smutné, jako seriózní povídka neuvěřitelné”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Výstižné :D”

Harry Potter a pyramida osudu

Autor: Ambra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Jééé, to jsem kdysi četla :-) A byla jsem nadšena - je to plnohodnotná knížka, shodly jsme se tuším, že lepší než originál :-) Jako má svoje mouchy (zejména po slohové stránce), ale při té rozloze, probůh... možná ta pětka není stopro, ale určitě od srdce. ;-) Edit: Po prvních patnácti kapitolách, které jsem si dala dnes k obědu (spolu se strašně dobrou norskou bagetou, výtečnou lososovou polévkou a geniálně opečenými brambůrky) musím snížit hodnocení na čtyři. Ten sloh! Tak ten sloh by potřeboval přísnou betu. Ale pořád se mi to zamlouvá moc. Takhle to mělo být :-) Jen teda líp napsané... :-)”

Dostatečný důkaz

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Za realistické to zrovna nepovažuji. Na to je to příliš jednoché a přímočaré, ale přiznávám, že pro mě určité kouzlo má. Asi nějak takto Luciuse představuji: schopného vemluvit a vnutit druhým, co se mu zorvna hodí. Ta tíživost plynoucí z toho, že je znásilněno vaše myšlení, což je o něco nepříjemnější než, když někdo znásilní jen vaše tělo, ta se mi tam líbí.”

Zakázaný

Autor: The Ruby Month      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Možná to ještě jednou bud číst, ale na poprvé to na mě bůhví jaký dojem neudělalo - dokonce ani ta výchozí situace ne. Nicméně já se postupným čtením stávám spíš tolerantnější než naopak, tak kdo ví ... :)”

|<  >|