Komentáře - Listopad 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Vánoční dárek

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Memorin:

“jelikož jsem to v polovině přestala číst..”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Memorin:

“velmi silná 3”

Ty po mně kamenem, já po tobě cihlou

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“:) silnější 2”

Černá není jen znamením smrti II.

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Severus Snape a... Draco. Na chvíli v něžném objetí, aby se ty dlaně za chvíli přesunuly na místo, kde tepe srdce a zastavily ho svou... lhostejností. 4 za brilantní popisy citů, ani ne tak k Dracovi, jako ke všem ostatním. Ale 3 za cit ke zbabělci Luciovi”

Černá není jen znamením smrti

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Co se stane, když vezmete do ruky polámanou duši a stisknete? Nevěřím, že by Draco oslovoval Severuse miláčku, v kmyšlenkách ano, ale v dopise... snad jednou by si dovolil... 4, 5”

Rozbitá křídla motýlí

Autor: Alion      Jazyk: ČJ

Memorin:

“jediné mávnutí a realita se stane snem a naopak”

Sněhové povídky

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Memorin:

“pro mě to bylo dost nevyrovnané, některá 4, jiná 2... plus si neumím vysvětlit, jak by se Lucius dobrovolně zamiloval do Harryho?”

Kraťasy- jednorázovky

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Memorin:

“asi dvě tam byly slabšího rázu, ale ty ostatní velmi chutné”

Zločin a trest

Autor: Ingrid      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Moje první rozsáhlejší povídka ve světě fanfic mě nalákala číst další slash. Výborný humor a zacuchaná zápletka, kde vlastně nic nebylo jasné až do samého konce. :) Ale bohužel to ke konci značně ztrácelo dech s objevením nové postavy, bylo to tím natahované, jako by autorka nevěděla, jak příběh ukončit. Takže do 45. kapitoly příběh výborný, s objevením Niona na scéně to jde s kvalitou dolů.”

Tys nešla

Autor: Nefer      Jazyk: ČJ

Memorin:

“kdyby byl text delší, dala bych i víc”

Ambivalence

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“v této povídce je téměř vše ambivalentní... kdysi bych dala 5..”

Okamžik

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Vedle EK moje nejoblíbenější Alice. Okamžik má pro mě právě tu správnou míru pohádkovosti i realističnosti. Danielovým dilematům rozumím. Alexandr je tak trochu pohádkový skřítek podobně jako Vítek z Cesty, ale dokáži v něj věřit. A Danielově rodině tu připadla ta nepříjemná, ale také uvěřitelná, úloha. Její ztrátou Daniel jednoduše platí za to, že k sobě nedokázal být vždy upřimný. / Keats jednou řekl něco jako, že poezie je pravda šeptaná skrze závoj krásy. V Aliciných příbězích cítím přítomnost toho závoje.”

Česká trojka

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Mně připadají Aliciny příběhy vždy tak trošku pohádkové, jako by její postavy nazírali na svět přes poetickou mlhu, za kterou se teprve skrývá skutečná realita. Dotek oné reality je v České trojce tak nějak vyšší než v ostatních jejích povídkách, což mě na jednu stranu drásá, protože já bych Matýskovi přeci jen toho Gabriela přála. :) Na druhou stranu právě to ji činí tuhle originálku tak zajímavou.”

Okamžik

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ta povídka by si možná zasloužila pětku, ale brání mi v tom dvě věci. Zaprvé, těsně předtím jsem dočetla od téže autorky Českou trojku, která je lepší - nesrovnatelně. Druhou překážku pojmenovala přímo autorka, je to Alexandr: "Je moc mladej, aby byl tak chytrej. A moc starej, aby byl ještě šťastnej. Copak jemu nikdo nevysvětlil pravidla?!" Rušilo mě to. Je moc Mary Sue, než aby to mohla být pravda. Tedy, samozřejmě že takoví lidé jsou, ale když si je někdo vymyslí, nikdo v ně nebude věřit. No a navíc... úvodní idyla mě téměř začala nudit. Naopak konec byl popsaný dokonale, Danielova neschopnost učinit krok jakýmkoliv směrem byla neuvěřitelně lidská a.. uvěřitelná. Mám pocit, že nemá hlavu ani patu, co tady píšu, tak už jen - líbilo.”

Česká trojka

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Hrozná, hrozná povídka. Poprvé od Elysejského klíče jsem měla při čtení čehokoliv v očích slzy. (A že je to od stejné autorky, mi došlo až teď, při psaní komentáře.) Je to tak neuvěřitelně silné, uvěřitelné a vývojově logické, pravděpodobné a nezvratné, až je mi z toho skutečně těžko u srdce. Vzalo mě to hrozně a nižší hodnocení bych dát nemohla.”

Po činu

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Pouze vysvětluje, nic svého nedává. S Mistrem lektvarů se vůbec nedá srovnávat - upřímně, čekala bych něco epičtějšího, co by bylo téhle vedlejší linie skutečně hodné.”

If You Are Prepared III: Come What May

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

shadow:

“Prostě musím dát 4 a ne 5. Bylo to krásné, ale já tyhle konce opravdu nesnáším. Pro mě příště prosím to klišoidní happy zakončení (které se často kritizuje :)). Navzdory tomu, co říká hodnocení, se k tého povídce (vlastně asi ke všem, co nekončí tak, jak si představuji) už nikdy nevrátím a příště si dopředu raději zjistím, jak to dopadne.”

Osmkrát

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Tahle povídka nepatří od Fabuly k mým nej-nej-nejoblíbenějším, nicméně dobré dialogy, smysluplný děj, kompaktní příběh a podobné prkotinky, které obyčejně dělají ff kvalitní, se jí rozhodně upřít nedají. Jinými slovy, ctnosti zde bohatě vyvažují příležitostný patetický moment – který se u žánru *romantická tragedie* snad skoro i očekává. PS: O kom čem asi autorka mluví, když říká: "Jak tragické následky může mít, číst si v raném mládí Tennysona?" ;) NERLA: Asi nesmíš tak lpět na schématickém popisu, který celý akt shrnuje do dvou vět, ale představit si, že to jsou živí, pohybující se lidé... už? :D To by měl, protože Voldy v jednom kuse probouzí své milence z mrtvých za pomoci nejšílenějšího kouzla na světě, které btw. vůbec nezná, že jo? :D (V době napsání povídky se o viteálech apod. ještě nevědělo.) Samozřejmě když mezi následky nepočítáš, že se přírodní zákony převrátily vnitřkem ven, vypukla otevřená válka, hrozí, že Voldy se stane nesmrtelným, a nikdo nemůže tušit, jak se jejich sobecké narušení rovnováhy světa projeví dlouhodobě – od použití kouzla uplynulo na konci povídky 24 hodin. Ach jó. No architekt možná jo – hlavně záleží na tom, jak moc by se nevyznal v literatuře. :) S.L.”

Prasklinka v čase

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Presne poviedka, hodiaca sa na moje občasné večerné vyhlásenie, že dnes by som si dala nejakú peknú kapitolovku... teším sa na dokončenie druhého dielu a dúfam, že nesklame, tak si nechám ešte medzeru :)”

Osmkrát

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tak nevím, popis sexu mě nebaví, kromě toho nějak nemám ráda, když dělají autorky z lidí chobotničky (JAK někdo může přirážet do někoho, kdo je k němu zády a ohnutý přes stůl, a zároveň ho líbat?) a když... ále. Během druhé a třetí kapitoly jsem tudíž měla chuť nedočíst. Poslední kapitola mě naopak nahlodala dát nějaké rozumné hodnocení... ach jo. Ale zase tam byly takové ty lapsy, že tamten kouzelník nikoliv necitlivý k věcem černé magie by měl tudíž celý život vědět, kde se pohybuje a co dělá Voldemort, nebo že to ultrazlé zaklínání, které tamti dva provedli, nemá očividně žádné následky, ale přesto by bylo lepší zničit Bradavice než ho provést... Jó, melodramatičnost. Dva body, víc asi ne, bylo to příliš nevyvážené. Jak by možná řekl architekt.”

Osmkrát

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

EveLynn:

“Moc hezká povídka, navíc s mým oblíbeným párem :D”

Legenda o Scios Totalus

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

shadow:

“Začátek se mi opravdu hodně líbil a pak nevím proč, ale cca od 29. kapitoly mě to přestalo bavit a říkala jsem si, že už by mohl být rychle konec. Jinak tohle nesměřuji k překladatelce (toho martýria, které jí potkalo s touto povídkou, je mi líto), ale všeobecně. Ty registrace mě už taky pěkně štvou. Nějak se nám to tu v Čechách teď rozmáhá a je to na (to slovo na H) - ano, i pro uvedení tohoto vulgarismu jsem se setkala s registrací. Jako by tedy nestačilo kliknutí na "Ano, je mi 18let". Vždyť i onu registraci zvládne dnes kdejaké školkou povinné dítko, takže není uchráněno škodlivého obsahu. Musím se přiznat, že ono "pro zanechání komentáře se přihlas" mě od jejich napsání velmi demotivovalo.”

Dva dny famfrpálu

Autor: Matilda      Jazyk: ČJ

kopapaka:

“Moje hodnocení povídky je hodně ovlivněno oblibou páru, ale přijde mi dobře napsaná i přeložená. Jinak slušná dávka romantiky a nějaký ten humor, ale co jiného čekat v přítomnosti Weaslyů... Hezké čtení. (edit: no dobře, asi jsem to s hodnocením poněkud přehnal, ale víte jak špatně se shánějí kanonické povídky s normálním pairingem?)”

Harry Potter Friday Parody

Autor: The Hillywood Show®      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“:D :D :D”

Dva dny famfrpálu

Autor: Matilda      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já jen konsternovaně civím....”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|