Komentáře - Listopad 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

shadow:

“První dvě kapitoly mě hodně zaujaly, žhavá scéna ve třetí ok :), ale pak, Severusův a Harryho boj za práva homosexuálů, postoj Rona a Hermiony - hodně špatné. No, ale asi na čtvrtý pokus jsem to zvládla dočíst.”

Innocence

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Po prečítaní vo mne zostal taký melancholický pocit smútku. Je to krásne dielko. A zvláštne tou Malfoyovskou "inváziou" v Severusovom srdci.”

Drobnosti

Autor: magentabear      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Úvaha na téma nepatrných rozdílů, která je sice posazená do světa HP, ale v podstatě s ním nemá mnoho společného.”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Scratch

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Nemusím to zdůvodňovat, že ne? :)”

Spřízněné duše

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

AnneMaria:

“...”

Kraťasy- jednorázovky

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ta povídka, kde je Salazar... Tohle bylo asi nejblíž mé představě o něm.”

Without Ceremony

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ne a ne a ne, nebudu o tom přemýšlet. Je to zkrátka milé P.S. k povídce, která se mi moc líbila. Taková ta chmuroplašná. Takže ano, myslím, že jsem to nečetla naposledy. :)”

Innocence

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nějak nechápu, co je na tom temného a už vůbec nechápu, co je na tom psychologického...?”

Svítá...

Autor: O-Ren      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nepoučì.”

Pariah

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Fleur Tera:

“podľa mňa to bolo veľmi dobre spracované. Istým spôsobom mám slabosť pre poviedky, v ktorých sa Harrymu (po nevydarenom konci vojny či kvôli iným okolnostiam) práve ružovo nedarí. Možno preto, lebo je ich omnoho menej a túto tému si vyberajú (podľa mojich skúseností) schopnejší autori. Malo to veľa dobrých momentov, začiatok bol skvelý, pohľad Martina to dobre oživil. Koniec príliš sladký, ale tak neželajme mu to, chúďaťu ;-). Hoci sa vracať už nebudem, za ten skvelý zbabelecký citát dám to, čo dám.”

Bottoms Up

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Dnes byly asi erupce na slunci. :D Takže... naprosto OOC, velmi prvoplánové a předvídatelné. Jenže... taková sranda! :D Harryho hlášky mě donutily smát se nahlas.”

Pariah

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Tak já nevím. Některé scény byly úžasné a ani během těch rušivých jsem nedokázala přestat číst. Jenže se nemůžu rozhodnout, jestli mi to střídání vypravěče připadá spíš zajímavé nebo mi vadí. Konec byl navíc na můj vkus přeslazený (a to je co říct :D). Nemůžu se dokonce ani rozhodnout, jestli si to ještě někdy budu chtít přečíst. Takže, zatím tři. Za čtivost.”

Beech Hall

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Casiopea:

“První půlku úžasná, druhá už takový lepší průměr. Děsně se mi ale líbil nápad s domem "Děvkou". :D Dám čtyřku, protože si myslím, že se k tomu vrátím.”

Svítá...

Autor: O-Ren      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zase ten patos! Kdy už se lidstvo poučí, že tudy cesta nevede....”

Poprvé je nejhorší

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Také se vám někdy stane, že se ráno probudíte a na něco se díváte úplně jinak. :) Mně se to dnes ráno stalo s touto povídkou. Probudila jsem se, mé myšlenky zaběhly k ní ... a mě došlo to, co mi mělo být jasné od samého začátku. Totiž že celý ten přehnaný začátek (s množstvím homosexuálů), který mi tam vadil, mě měl uvést do žánru, ve kterém se nese i zbyte povídky. Protože tohle je, v souladu se zaměřením své autorky, lehká (i když místy právěže i trochu těžší) parodie. Nejde samozřejmě o seriózní pojetí situace, kdy spolu dva lidi musí nuceně spát a proto se povídka hned zpočátku jako neseriózní představuje. I když stále platí přesvědčení, že tahle povídka s časem graduje a ke konci se zlepšuje, svá někdejší prohlášení o začátku ber zpět.”

Quid Pro Quo

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Objektivně by to asi měla být čtyřka, jenže povídka, díky které jsem se několik hodin v kuse blaženě usmívala, hltala každou větu a šla kvůli ní spát v půl třetí ráno, ta si nakonec tu pětku prostě zaslouží. :)”

Nic než sen

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Innocence

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Memorin:

“plné pocitů přetékající... na Severuse možná až příliš, zde ale nebyl poetický jako mnohdy, spíše věcný a takový myslím je. Zamilovaný, ale stále sofistikovaný. Pokud někdo nevěří, možná je na čase si znovu přečíst sedmý díl HP. :)”

Hudry hudry belelem blem blem brm

Autor: SeverusovyNosniDirky      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“jejda tá brokolicová polievka... detská inovatívnosť nezná medze :D”

Hudry hudry belelem blem blem brm

Autor: SeverusovyNosniDirky      Jazyk: ČJ

Memorin:

“:) + 3, 8”

Ticho

Autor: Inell      Jazyk: ČJ

Memorin:

“pěkná, velmi silná 3, za psychologii bez jediné přímé řeči. A pozor, je to patetické. :D”

Vězení netvoří kamenné zdi

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Memorin:

“wow”

Drobnosti

Autor: magentabear      Jazyk: ČJ

Memorin:

“!!!”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|