Komentáře - Listopad 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

The Heart In The Whole

Autor: verityburns      Jazyk: AJ

Heredhether:

“První polovina byla jako splnění mýho Johnlock-snu, protože podobná zápletka mi vrtala hlavou už déle a říkala jsem si, jestli se o ní někdy někde dočtu. Krásný popis toho, jak láska dokáže měnit lidi a hlavně způsobit, že se sami touží změnit pro druhého. Zhruba od poloviny a Sherlockova prozření začalo moje nadšení opadat a vystřídalo ho místy zklamání z nedostatečně rozvinuté dobrodružné linie a místy otupělost ze sice stále nových (klobouk dolů před fantazií autorky, ale chudák Sherlock, kdyby se jí dostal do spárů :D), leč VELICE početných sexuálních scén. Ale ať nekecám, u některých jsem se nasmála a u jedné snad i dojala, a to se cení. Líbily se mi odkazy na události ze seriálu, na které se odteď už nikdy nemůžu dívat stejně, charaktery postav byly v pořádku, a jestli mě na povídce něco zaujalo, tak obsáhlý doplňkový materiál - fanart ilustrace, soundtrack, podfic... Vřele doporučuji každému, kdo nemá komatózní libido a pokud má, pak s tím chce co nejdříve něco udělat ;D Mým problémem bylo prostě to, že mám raději výstřiky emocí než masážního oleje.”

Tohle se stalo, Albusi

Autor: Matsubara Washiru      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Božínku, to je ale geniální blbost. na takovou hovadinku nadprůměrně věrohodně napsané. :) Pogromovací jazykje v kouzelnickém světě strašlivě nebezpečný. Chvějte se strachy před kletbou "Al-gol-for-tran". Bu, bu, bu, bu.bu ... :)”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Memorin:

“fajn, ale asi bych Brumbála popsala trochu sofistikovaně - i tak může být pěkná svině. Navíc mi to nijak závratně zábavné nepřislo, lepší 2”

Harry Potter | The War

Autor: agentofCHAOS13x      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Hmm...”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nemůžu říct, že by mě to nebavilo, ale polovinu povídky jsem nevolí skřípala zuby - často je to zbytečně přefantazírované... Ale Fialín je naprosto dokonalý. :) Za něj bod navíc.”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Asi je trochu těžké si představit, že tenhle lehce sentimentální Moody je tatáž osoba, kterou později známe z kánonu jako nekompromisního a trochu i děsivého bývalého bystrozora. Nicméně já jsem mu to asi věřila. Možná proto, že jsem chtěla. Koneckonců Severus Snape tu také není ještě ten chlapík, kterého známe z pozdějších dob. Tak řekněme, že je to před tím než se oba stanou sami sebou.”

Bitten

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Cha chá! :D Ehm... Tedy, první stránku jsem si musela přečíst dvakrát, protože jsem tomu nemohla uvěřit. Je to taková... road movie, ve které figuruje bystrozor Harry Potter, bývalý profesor lektvarů, nyní majitel lektvaristického obchodu Severus Snape a obrovský futrál na basu. :D Ještě včera jsem myslela, že dám hodně dobrou čtyřku, ale dnes ráno krátce po probuzení jsem dostala záchvat smíchu, když se mi vybavily některé scény a dialogy, takže je to jasná pětka. Tohle si budu dávat minimálně jednou týdně na udržení hladiny serotoninu. :D Mmch... moc pěkné erotické scény. ;)”

Tohle se stalo, Albusi

Autor: Matsubara Washiru      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pobavila”

Tohle se stalo, Albusi

Autor: Matsubara Washiru      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Rozhodně to mělo být kratší, takhle je to trochu nezáživné...”

Tohle se stalo, Albusi

Autor: Matsubara Washiru      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“I takhle se to dá udělat a pocity studentů jsem v některých obdobích života měla také. :-D”

Tohle se stalo, Albusi

Autor: Matsubara Washiru      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Dobře: měla by být kratší, protože by pak lépe vyzněla. Ale pobavila jsem se a je mile napsaná. Bod navíc je za zcela nový způsob jak... vy-víte-co. ;-)”

Měsíc v jiném světě

Autor: neznámý génius      Jazyk: ČJ

Memorin:

“odradil mě už vzhled stránek, barevné písmo - takhle prostě ne. A fotomontáž byla laskonka do rakve hrůz.”

Drobnosti

Autor: magentabear      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Shrnutí zní děsivě a povídka je dobrá. Tuhle Lenku bych mohla mít i ráda - to ještě nikdo nedokázal, takže bod navrch :-D”

Harry Potter | The War

Autor: agentofCHAOS13x      Jazyk: fanvid

Sargo:

“Nádherně uděláno.”

Hollow

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ách, skoro mi té zápletky bylo až líto. Krásně mrazivý začátek, Snape coby hledaný zločinec, v patách Smrtijedy i Ministerstvo. Klidně bych si dala líbit padesátikapitolovou "knížku". Takhle to málem vypadá jako PWP. Ale velmi pěkné PWP ve velmi pěkných kulisách. :)”

Vězení netvoří kamenné zdi

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Exkurze byly vždycky nuda na entou a tady tomu není jinak. Problém není v námětu, ale ve zpacování - tohle bylo jak výlet do moštárny a ne do nejstrašnějšího kouzelnického vězení v Británii.”

Návrat

Autor: Eressië      Jazyk: SJ

Mrmla:

“...”

Tonari no Totoro Bus Stop - fanart

Autor: Sachsen      Jazyk: fanart

Fleur Tera:

“vynikajúce... prebehli mi z toho zimomriavky po chrbte..”

The Kiss

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ono to vlastně nemá žádný děj, ale je to taková milá situační hříčka a Aucta píše prostě skvěle. Tři až čtyři. (Z lásky k autorce zaokrouhleno nahoru).”

Innocence

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Babble:

“...”

Tonari no Totoro Bus Stop - fanart

Autor: Sachsen      Jazyk: fanart

Babble:

“Úžasné prevedenie, úžasný nápad ale spať sa mi teraz už nejako nechce :D”

The Holly and the Ivy

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Čerstvě po dočtení, takže to bude asi poněkud nesouvislý zápis. Je to trochu těžší čtení než Scratch, což je logické, protože sbližovačky jsou vždy čtivější. Tohle bylo téměř celou dobu přikryté duchnou takové té obavy, že láska nezmůže úplně všechno. A snad i proto je to jedno z mála Snarry na téma student - učitel, které mi přišlo uvěřitelné. Osamělý muž, který má za sebou ledasco propadne kouzlu zářivému Harrymu. A Harry... tak osamělý ve své slávě se fixuje na muže, který mu jako jediný nikdy v životě nelhal. Moc jsem si to užila a touhle povídkou se Aucta definitivně stala jednou z mých favoritek, ačkoli objektivně vzato, ne všechno je na pět hvězd. Přesto, od ní můžu cokoli a snad všechny její věci mě nutí chodit spát za svítání. A abych nezapomněla, Severus v téhle povídce, vrrrrau... Scéna ve vaně... Řekněme, že číst to v MHD byl čirý nerozum. :D”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

shadow:

“Povídka není špatná, dobře se četla. Dávám trojku, i za ty stálé sliby o pokračování, ve které už nevěřím, ale kdyby k němu náhodou došlo, možná hodnocení zněním. Z Whampiných povídek je tahle nejlepší.”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

shadow:

“Povídka je moc pěkná. Dávám pětku i za to, že je to originální česká povídka a těch co by se mi skutečně líbily, vzniklo v nedávné době opravdu málo. (jsem asi jediná, komu Fialín k srdci nepřirostl - přišel mi jak vystřižený z am. komedie). Ráda se k ní vracím.”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Jedna z mých nej a také můj druhý slash v životě. POPO Severuse prostě umí a miluju její verzi dospělého trpělivého Harryho. Mňamka. :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|