Komentáře - Listopad 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Jedna z(a)tracená noc

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Hm hm hm bylo by to lepsi, kdyby nebylo jisteho detailu v zaveru, ktery mi proste nesedi... Ale slusne napsano.”

Bavme se

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Pobavilo. :-)”

O devatenáct let později

Autor: Juno Magic      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Dobre je to, inspirujici. Snad v necem nedotazene (a tim nezadam pokracovani).”

O devatenáct let později

Autor: Juno Magic      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Pěkné, silné. Mohly by v tom figurovat jakékoliv jiné postavy a nic by se nezměnilo, význam by zůstal. V té povídce už mi chyběl jenom pelikán s krvavou náprsenkou na okně katedrály :) Jednohubka, za přečtení stojí.”

O devatenáct let později

Autor: Juno Magic      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“...”

Thank You Lord Voldemort

Autor: Resqgal      Jazyk: AJ

Casiopea:

“První polovina, která se odehrává v minulosti, byla taková lehce naivní, ale příjemná ke čtení. Když se Harry vrátí zpátky, přibude akčních scén. Celkově kvalita kolísá mezi dvojkou a čtyřkou. (Je tam několik opravdu hezký scén, ale pár takových, u kterých jsem měla pocit, že se dívám na disneyovku). Celkově průměr.”

Bavme se

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:)”

The Arrangements

Autor: mrscakeakajane      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Dnes nějak nemám šťastnou ruku. :D Takže... Pozitiva... kdybych předstírala, že to není o Harrym a Severusovi, tak bych se chvílemi culila jako blbeček. Zápletka sice ošoupaná, ale tyhle věci obvykle můžu. Jenže postupně přibývalo cukru, a když Harry vystřelil Severusovi na pouti medvídka ve zmijozelských barvách, definitivně mi popraskala sklovina. //To Lanevra: To mě moc těší. :D”

Bavme se

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jsem nadsena:) takovahle ginny je jedina, kterou mam rada :D”

Duet

Autor: LinW      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Za co?! Merline, za co! Když pominu povídku jako takovou - kde se autorka buď pořádně majzla do hlavy nebo požila jisté halucinogení látky - tak by mě zajímalo, jestli překladatelka umí česky, protože takové patvary jako jsou tady, jsem už dlouho neviděla.”

In Care Of

Autor: FangsFawn      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Nebrala bych to drasticky, není to o nic horší než jiné povídky podobného typu. Snad jen ty poslední tři kapitoly mi přišli takové nadbytečné, zmatečné... nevím. K průměrné povídce v dotyčném žánru průměrné hodnocení. PS: Když už tu Nerla zmínila tu přírodovědnou stránku, tak to vůbec nebyl netopýr, ale kaloň, vzhledem k tomu že žral ovoce, a toho by v Anglii rozhodně nikdo nečekal. V zimě by měl na výběr, buď přimrznout ke stromu nebo vyhladovět k smrti. :-D”

Bavme se

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“No. No pěkné. Někde zhruba za polovinou jsem si uvědomila, proč já sem tam občas někdy ještě čtu slash :) Jo a v první polovině jsem si říkala, že mi to něco dávného připomíná, takové záblesky. :) Milé je to. A přišlo to ke mně ve správnou chvíli.”

Pláč Podmínky

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Tak takhle vypadá ta Láska. Hm.”

In Care Of

Autor: FangsFawn      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Pro začátek mi vadí nepřeložený název, tuhle módu nikdy nepochopím. No a potom takové ty věci, že jako Potter nikdy neviděl netopýra, ale stejně jen tak z fleku dokázal určit, který druh to je a co žere, že díky tvrdé práci nikdy nemíval noční můry, ale bum prásk, hned první noc povídky jednu má, jako prý každou noc, že ačkoliv nemá od Dursleyů nic, gázu a kapátko samozřejmě vlastní... Jo a nenapadne ho zavolat ochranářům nebo do ZOO. A nějak... nepřišlo mi to čtivé, spíš jako první pokus o napodobení fanfiction povídek na stejné téma. Dočteno spíš z povinnosti kvůli napsání komentáře.”

Revenge

Autor: Siner      Jazyk: ČJ

shadow:

“Některé postavy působily, bohužel, jako po lobotomii.”

Komplikace Blackových

Autor: Aisling      Jazyk: ČJ

shadow:

“Na některé povídky narazí člověk snad za trest.”

Could You Love Me?

Autor: Siner      Jazyk: ČJ

shadow:

“Dočetla jsem v aj a ani to můj dojem nezlepšilo. Lucius je příšerně OOC.”

Courting Harry

Autor: Ayla Pascal      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ach můj... Ne, já ani nebudu plýtvat slovy. Prostě zápis do čtenářského deníku. Tohle už ne. Totálně zprzněný Severus a Harry, který se neustále červená... Ech.”

Harry's New Home

Autor: kbinnz      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“pottera by som z toho síce spokojne vynechala, ale potom by som si nemohla užívať tie sevove fanstické myšlienky...a hlody aj ďalších.... Jo, stálo to aj za prežitie otravného pottyho...”

Could You Love Me?

Autor: Siner      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Do varování bych přidala že je to OOC, tedy tohle už není ani OOC jako OOC, tohle už je takoví ten OOC fenomen, kdy to člověk čte čistě jen proto, že postavy jsou zcela mimo charakter. Zajímavé je, že se mi tam líbí scéna prvního manželského sexu. Ač není popisná, tak má ten přízračný prvek vyděšeného zneužitého panice. Alespoň pro mě tedy. Zatím je to průměr v těchto povídkách a nejspíš u něj zůstanu i do konce.”

Harry Potter: Once Upon a December

Autor: La nuit      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Jééé. :) Nádherný podkres, který dokonale sedí. Hezké. :)”

Bavme se

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

shadow:

“Líbilo se mi to.”

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

shadow:

“Ja už píše Casiopea, asi do poloviny výborné. Pak jsem se do četby musela nutit. Ale za ten excelentní epilog slabá čtyřka.”

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Z první poloviny jsem byla úplně unešená. Potom už to nebylo tak úplně ono, ale stejně za 4. To si rozhodně ještě přečtu.”

Harry Potter: Desiderium Intimum - Harry/Snape SLASH

Autor: Ariel Lindt a Gobuss      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Chtě nechtě asi srazím stovkové hodnocení. Jak ve mě DI povídka vyvolává příjemné fyzické i psychické chvění, tak tohle video to postrádá. Jako vždy je precizně zpracované, dobře vybrané záběry a zkombinované tak že odpovídají příběhu DI, ale nějaká maličkost mi tam chybí. Ta maličkost je ten jeden bod.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|