Komentáře - Listopad 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Skutečná a šokující pravda o tom, co se stalo mezi padesátilitrovým kbelíkem kečupu a obří sklenicí nakládaných okurek

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Aaaaach, Severka, neexistuje nějaký fan club, že bych si pořídila tři trička a jedno pyžamo s jejím portrétem a posílala jí pravidelně žádosti o ruku? :-D Její styl psaní mi sedí ohromně - sloh i lehkost i styl humoru - a tahle povídka není výjimkou. Naštěstí jsem si ji přečetla... dvakrát či třikrát... ještě v dobách, kdy byli sosáci čitelní - to je opravdu ostuda, ty stránky. Jo a povídka - prostě mě baví. :-)”

Catch and Release – Sevřít a uvolnit

Autor: RoozetteR      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Nevím, ale myslím že tohle je takové šlápnutí vedle. Oceňuji, že je to brané s Ronova pohledu, ale je to takové zmatené a nijak mě to do děje nevtáhlo. Určitě se najde jiná a lepší povídka, psána z pohledu třetí osoby o nějakém páru. Už je celkem jedno, jestli to bude Snarry, štěňátka nebo kterýkoliv jiný pár.”

Návrat domů

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“Někdy je návrat domů docela dobrodružný”

Ve stínu

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“další drabble od gleti”

My Name is Cameron Sage

Autor: thesewarmstars      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Jááá budu strašně neobjektivní. :D Dobrá. Takže, miluji povídky o cestování časem. Nicméně, z celé první poloviny jsem byla zklamaná a několikrát jsem uvažovala, že to prostě nedočtu. Ne že bych měla něco proti dějové lince, ale emocionálně to bylo neskutečně mělké. SPOILER: Nevěřím, že by byl Harry tak v pohodě, kdyby se dostal o dvacet let zpátky a věděl, že už se nemůže vrátit. A že by neřešil, jestli má nebo nemá zachránit své rodiče. KONEC SPOILERU. Navíc - mám sice ráda pomalé sbližování, ale tohle???!!! :D Pak jsem ale vydržela a z druhé poloviny jsem byla nadšená. Jaký by měl Harry charakter, kdyby ho nezformovaly útrapy u Dursleyových a kdyby nemusel rok co rok bojovat proti Voldemortovi? Tohle přesně na tomto typu povídek miluju. Navíc, bod za lampión. Jsem romantická duše a ten mě prostě dostal. Takže, dávám čtyřku, i když objektivně to trojku nepřeleze. P.S. Pobavily přezdívky, které Harry dával Voldymu. :)”

Skutečná a šokující pravda o tom, co se stalo mezi padesátilitrovým kbelíkem kečupu a obří sklenicí nakládaných okurek

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Babu:

“Severka je zárukou kvality a opět nezklamala. Jedna z nejlepších parodií vůbec a kupříkladu zmíněný studentský slang používám i v běžné řeči. :)) Bavila jsem se od první do poslední věty.”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

styna1:

“super oddechovka”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

AnneMaria:

““...””

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Přiměřeně dlouhá povídka na klasické téma obsahující klasické zápletky, klasické scény s přijatelnými charaktery (Jako třeba na Nezáměrně tvůj to rozhodně nemá a to je téma podobné), takže dávám průměrnou známku.”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“ten konec to trosku zkazil... // cetlo se to vyborne, melo to spad, ale... epilog byl prisernej - vazne chybela jen duha a jednorozci - a taky me tak nejak nebavila predposledni kapitola (SPOILER: zneskodneni zaporaka mi na me pusobilo divne)”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ačkoliv oceňuji, že se na začátku nechová Potter jako dvanáctiletý mentálně retardovaný spratek, jak to v tomhle typu příběhů bývá, vývoj vztahu i konec jsou tak nehorázně odfláknuté, že není možné hodnotit výše. // Četlo se to dobře a nebylo to přehnaně dlouhé. Klasickým problémem shledávám zasazení akčního děje těsně před konec celé povídky, což vždycky naruší kompozici a pracně budovaný styl, jenže je to hodně častý nešvar, takže to mnozí snad ani nevnímají. Snape byl hodně OOC, ale líbilo se mi, že si koupil půdu a postavil dům - to se moc často v povídkách nevídá. Ten epilog - uáá! (SPOILER) Opravdu jsem se snažila uvěřit, že do konečného smíření všech zúčastněných uplynula delší doba, ale pokud mužští kouzelníci nejsou těhotní místo devíti měsíců jeden týden, bylo to... nepravděpodobné. Jo a ta duha a jednorožci na konci fakt chyběli. Ale přečíst se to dalo relativně bezbolestně, takže - asi fajn.”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Dost slabá trojka. Všechno tak nějak plyne... zaznělo tu slovo "odfláknuté", ano, to sedí. A konec moc přeslazený. // Mozna kdyby byl obratnejsi preklad, byla by ta trojka uprimnejsi. :-)”

Harryho prvý trest

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

Nerla:

“První půlka je výborná, druhá je hrozná. Sice je to úplně všechno OOC, obzvlášť ty pobozkané líce, ale na to si stěžovat nehodlám, jen prostě ten konec je... neodpustitelný. Z hlediska lidského i pedagogického. Lepší průměr.”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“A tak ja ho chapu. Jak vidim netopyra, taky ze sebe hned chrlim tu nejdojemnejsi verzi zivotopisu. 8-)”

Česká trojka

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Vvv aneb velmi vydarena vec.”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Prijemna oddychovka s dostatecne uspokojivym mnozstvim originalnich prvku. :-)”

Harryho prvý trest

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“uf - zviera sa mi po tom žalúdok... ale preklad je dosť... neslovenský a našla som minimálne jednu chybu.”

Scandalous Affair

Autor: enchanted nightingale      Jazyk: AJ

delatrix:

“Povídka ukazuje úplně jiný úhel pohledu na Luciuse a začínají vztah hlavních postav. Také se v této povídce Harry hodně změní, jako hlava rodiny Pottrů a Blacků. Staré přátelství mezi ním a jeho největšími přáteli se za dva roky poměrně dost změní.”

Poisonous Kiss

Autor: enchanted nightingale      Jazyk: AJ

delatrix:

“Úžasná povídka. Nejvíce se mi na ní líbí, to že se v ní Harry chová hodně zmijozelsky.”

Goodbye Alice in Wonderland

Autor: malika-azrael      Jazyk: AJ

delatrix:

“Skvělý námět povídky na neobvyklý pár. Vřele doporučuji přečíst.”

Property of the Half-Blood Prince

Autor: thesewarmstars      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Jak z něčeho, co je v první polovině tak úžasné, dech beroucí a husí kůži způsobující, může ve druhé polovině stát TOHLE?! Ach jo. Ráno jsem se vzbudila a nemohla jsem si vzpomenout, jestli jsem to dočetla a pokud ano, jak to skončilo. Což svědčí o mnohém. (Nemyslím Alzheimera :D). První polovina je opravdu nádherná. Syrová, surová, elektrizující. A pak zhruba v půlce někdo přetáhl Severuse pánví po hlavě a on během jednoho odstavce prošel naprostou změnou osobnosti. Jinak si to nedokážu vysvětlit. //EDIT: To je děsivá zpráva. :D On tady Severus ne že by přímo cukroval, ale nedá se to říct jinak - zhadrovatěl. Přitom v první polovině mě z něj mrazilo (takovým tím příjemným způsobem). Říkala jsem si, že takhle úžasnýho jsem už dlouho nečetla. Pokud se autorka v průběhu psaní zamilovala, pak by to vysvětlovalo mnohé. Možná by se autorky, než dopíší své věci, měly zamykat na izolaci. :D”

Už mi lásko není dvacet let

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tak u mě teda hodně slabá tři. Pobavil mě začátek... ne, vlastně ten kousíček mezi začátkem a středem a potom konec. Na začátku mi hrozně vadilo, jak se autorka snažila vyhnout rodovému rozlišení obou zúčastněných, (což prostě nemůže fungovat, na to musí přijít každý během své nejpozději páté povídky,), no a na středu mi vadilo asi všechno. A ne, nehnusí se mi představa, že by měli mít i moji prarodiče nějaký intimní život, jen mi to prostě v povídce přijde nereálné a nechutné. Slibuju, až někde najdu ten nadhled, co jsem ho při čtení fanfiction nejspíš ztratila, že se k téhle povídce vrátím.”

Už mi lásko není dvacet let

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ja tu pisnicku tak strasne, strasne nesnasim! ... no ale povidka pobavila. Hodne silna tri :-)”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Melo to sve kvality, ale jednak jsem nepochopila konec, jednak to bylo divne.”

Obraz

Autor: Gwind      Jazyk: SJ

Sargo:

“Rozhodne to melo neco do sebe.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|