Komentáře - Říjen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Dostat svého muže

Autor: alisanne      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Velmi zajímavé, jen bych řekla, že to mohlo pokračovat.”

Dostat svého muže

Autor: alisanne      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“bystrozorské eso :)”

Dostat svého muže

Autor: alisanne      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Neměli by ještě před tím sepsat protokol? :)”

Dostat svého muže

Autor: alisanne      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Opravdu pěkná věcička. :)”

Dostat svého muže

Autor: alisanne      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tohle zřejmě nebude první drabble od alisanne (a v překladu Gleti), který jsem četla, ale je první, který jsem si zapamatovala. Každopáně mě nějak mrzí, že (zřejmě díky své délce) se tu žádný z nich dosud neobjevil. Při tom právě alisinniny drabblíky mě naučily tenhle žánr číst. Přiznávám, že mezi nimi není žádný, o kterém bych tvrdila, že patří k tomu nej-nej-nejlepšímu, co jsem kdy četla, ale zas ... málokdy jsem od nich odešla s alespoň o maličko zvednutou náladou. / Jak to tak chodí u takových věcí, mám podezření, že se sotva dva čtenáři shodnou, které z nich jsou ty lepší a které zas patří k podprůměru, nicméně tenhle patří mezi mé oblíbené. Každopádně neuškodí vědět, že tady se jich skrývá bohatá zásoba a může si to každý rozsoudit sám: http://m-a-mprovasi.svetu.cz/sloupek-gleti/102012/ . :)”

Záhada

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Proč ne? :) Pěkné. PS: Nechává se Gleti při psaní inspirovat Alisanne nebo překládá Alisanne, protože její styl psaní souzní i s jejím vkusem? :)”

Důslednost

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Božínku, to je roztomile morbidní anekdota. PS: Není to absorudní, že jsem kvůli téhle povídce musela odsouhlasit, že už mi bylo osmnáct? :)”

Záhada

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pohádka, no...”

Důslednost

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Takový kantor, co vyleze i z urny kvůli písemce, je skutečně horor. :)”

Důslednost

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“je znát, že jde o první autorčin pokus o horor.”

Záhada

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“místy docela slušné, ale autorka nevyužila celý potenciál.”

Discovery

Autor: shivani      Jazyk: AJ

finde:

“nelíbí se mi, když je Severus brán bez svých démonů, ale přesto jde o čtivější variantu těchto příběhů.”

Za poskytnuté služby

Autor: Quill Lumos      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jedna z těch povídek, kde uvažuji, jestli fakt nejsem úchylná, když se mi to líbí. Harry je tu totiž totálně zneužitej a totálně zotročenej. Za hranicí uvěřitelnosti. (A nejzvrácenější je, že ta fikce předstírá, že je to vlastně docela v pohodě :) a systemeticky podceňuje důsledky, které by zde vylíčené události musely zanechat na jeho osobnosti. Mám pocit, že to dělá vědomě. ) Vlastně se mu tu dokonce ani neříká Harry. Autorka za to nechá Severuse se k němu chovat naprosto ohleduplně, nejspíš aby mu to vynahradila. :) Teda většinou. Ve výsledku je to vlastně taková milostná pohádka. Řekněme, že je to Popelka, kterou přijde zachránit princ. Nicméně to pro mě bylo emočně strhující, eroticky vzrušující a nádherně se to četlo! A to je to, co od slashe chci... Líbilo se mi to mnohem víc, než bych kdy čekala z pouhého popisu děje. Líbí se mi to moc, i když se za to zároveň trochu stydím. (Pro mne je na seme/uke poměru, který je tu velmi silný, zřejmě něco, čemu prostě nedokážu odolat.) ... Velké díky překladatelce, protože se mi zdá (pravda jazykovědec zrovna nejsem), že odvedla kus dobré práce ! PS: I když je ta pětka možná trochu přehnaná, zase jednou to cítím tak, že když to za mě nikdo jiný neudělá, tak .. to udělám alespoň já. /// Musím uznat, že všechno, co řekla Sectumsempra je do puntíku pravda a mně se to navzdory tomu líbí. Líbení se je zkrátka iracionální záležitost. :)”

31 příchutí

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Za poskytnuté služby

Autor: Quill Lumos      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Prasklinka v čase

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Ablaze

Autor: madeyemax      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Hmm... :) Jen škoda, že tam bylo na můj vkus moc řečí. S.L.”

Falling Slowly

Autor: atypicalsnowman      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Na jednu stranu je to hezky napsané a v průběhu celé povídky jsem se královsky bavila Harryho tápáním a Severusovým randěním podle jízdního řádu, na druhou stranu mi až tak moc submisivní Snape nesedí. (A to mi to obvykle nevadí). Je to sladké, ideální na odreagování.”

Čajový dýchánek

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“pre mňa nič moc”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|