Komentáře - Říjen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Down With The Patriarchy!

Autor: ceredwen      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Cheche. Konkrétně Siriusův vnitřní hlas si takhle nepředstavuju (souhlas s poznámkou autorky), zato mým obecným představám o "produktu 70. let" to odpovídá dokonale. :) S.L.”

Right Where I Want You

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

belldandy:

“To se jako nechám ovlivnit davem a dám pět? :) No vždycky si to můžu ještě rozmyslet.”

Challenge Accepted

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

belldandy:

“Ehm ... ? McGonagalová jako domina. Dá se na tohle něco říct?”

A is for Awkward - fanart

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

belldandy:

“Ježíš, to snad ne ! Pobavilo. :)”

A Good Night series

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

belldandy:

“No jo, já taky vážně nikdy nevím, co na kresby této autorky říct. Slint ... ? :)”

Kiss It and Make It Better - fanart

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

belldandy:

“Pěkné, ale na someoldcat mi to přijde málo extrémní. :)”

Bestiální něžnost

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tohle je vlastně takové pěkné PWP s příběhem a pointou. Jako PWP rozhodně nadprůměrně promyšlené a je v něm nadměrečné množství vložených citů. V zásadě mám raději delší texty, ale pokud jde o Frox, mám pocit, že kratší formy zvládá víc s přehledem. Shrnuto, podtrženo - jsem spokojená. / Marně si představuji, jak bych vnímala úvodní Severusvo šlechtění, nečíst předchozí komentáře. Přiznávám, že sama vzhledu věnuji minimální pozornost a proto když čtu, jak se šlechtí muž, mám k tomu lehce podezřívavý postoj :) Nicméně tady jde o mladého kluka, který se snaží někomu zalíbit. Proč vlastně ne? A že je mladý Snape (tak trochu) emo, to mi asi vždycky (tak trochu) přišlo. :) Mám strach, že si koleduji o přednášku na téma, že emo je umělé a Snape je pravý. :)”

Je to na Tobě

Autor: LADY LILY POTTER      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Takový nijaký mi to přijde. Draca si tedy představuji dost jinak a to i v zamilovanosti... Jen Harry jako poslušný pejsek byl vtipný.”

Dovnitř ze zimy

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Trochu méně obvyklý pár. Logická a uvěřitelná zápletka. Dodržené charaktery. Takže pokud se mi tam něco nelíbilo, vidím chybu na své straně. :) 4 -5.”

Z přirozených důvodů

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tohle je taková série sequelů, které dohromady vytváří, ne zcela souvislý, příběh. Mám nejasný dojem, že příběh by měl být něčím víc, než jen sledem jednotlivých scén postavených za sebou. Ovšem vzhledem k charakteru této FF by bylo ode mě hloupé ji něco takového vyčítat. Bylo by to obdobné jako si stěžovat na to, že drabble je moc krátký či že je PWP pouze o sexu. :) Pozoruhodné mi přišlo, že třebaže mi sama o sobě žádná z povídek nepřišla nijak mimořádná, když byly postavené vedle sebe už mi na nich něco zajímavého připadalo. Pro mě dobrý doklad platnosti strukturalistické teze, že celek je víc než prostý součet jednotlivých částí. :) Třebas ty PWP kapitoly uprostřed „Z přirozených důvodů“, které bych jednotlivě hodnotila nejspíš jen jako průměr, mě v celku okouzlují schopností autorky přehrát předehru x-krát jinak. Ty příběho-nosné části zas vždy ukrývají nějaký silnější moment a mají tudíž své nezastupitelné místo. Míra patosu se držela přesně v blízkosti mé meze únosnosti a pokud ji v nějakou chvíli přeskočila, v zápětí se zas poslušně vrátila za ní. A zkrátka, třebas nijak mimořádně originální, bylo to příjemné počtení.”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Froxino psaní má své přednosti, o čemž svědčí i dobré hodnocení tohoto příběhu zde na FF deníku. Frox vytvořila neotřelý příběh s množstvím zajímavých scén, z nichž nejsilnější mi připadá samotná scéna pomsty. Frox věděla, proč pojmenovala tuto FF právě po ní. :) Občas jsem měla pocit, že je možná zápletka trochu přehnaná, ale proboha nečtu snad slash právě pro onu přehnanost. :) - Jenže jak to tak někdy na světě nespravedlivě chodí , čtenář si často všímá spíš toho, co mu v textu chybí než toho, co v něm je povedené. A mně připadá, že Froxinou slabinou je vytváření souvislého příběhu. Dokonalá pomsta mi pomohla názorně pochopit k čemu jsou i jiných autorek ty nudné kapitoly, ve kterých se nic až tak zvláštního nestane, protože právě ty mi tady chyběly. Dokonalá pomsta jako by se skládala jen ze samých přelomových okamžiků a všední světa běh v ní tak trochu chybí. A díky tomu, i když racionálně porozumím změnám, které se s postavami dějí, nedokážu je s nimi tak docela prožívat. Přesto poctivě doznávám, že jsem si tenhle příběh užila a místy i hodně užila a ráda bych Frox za něj poděkovala třebaže vím, že si to poděkování už nemůže přečíst. R.I.P. Frox.”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Je to na Tobě

Autor: LADY LILY POTTER      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Dreams and Nightmares

Autor: torino10154      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“:D (Víc k tomu asi nemám. :))S.L.”

Wankus Interruptus

Autor: torino10154      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Poctivá chybějící scéna, to už jsem dlouho nečetla. :) Téma samozřejmě klišé, a přesto v podání tohoto autora osvěží jak hygienický kapesníček. :) Strašně se mi líbil tón vyprávění i poněkud neobvyklý závěr, mohu-li to tak říct. S obrázkem uvnitř! S.L.”

Z přirozených důvodů

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“písané zaujímavým štýlom, z hľadiska pocitov a myšlienok... posledná trilógia sa mi už ale tak nepáčila”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Jedna z najzvrátenejších poviedok aké som kedy čítala. Celé je to... divné, písané veľmi zvláštnym štýlom a predsa som to prečítla na jeden hlt so zatajeným dychom a s prstami ku koncu pritisknutými na perách.”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“...”

Klingon style

Autor: Comediva      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Božínku, tahle písnička už snad prošla každou možnou mutací :), nicméně v klingonštině jsem ji ještě neslyšela. Dát, nedat, dát .... ale vem to nešť, já tomu tu pětku dám. :)”

Falling Slowly

Autor: atypicalsnowman      Jazyk: AJ

mariaa:

“2-3”

Upsat duši ďáblu

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Mělo by to nějak zapůsobit, ale nějak nic... Lepší 2”

Z přirozených důvodů

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“4-5”

Na hranici

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Po technické stránce dobré, ale co se týká té obsahové, tak třískám hlavou do stolu. Takovou hromadu na sebe navršených klišé jsem už dlouho neviděla... Kdyby tohle četla Steelová, tak bude závistí zelená jak žabinec -pokud má něko její knihy rád, nechť to bere jako poklonu pro autorku této ff.”

A Good Night series

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Slint... tím se vyčerpali moje vyjadřovací schopnosti. :-D”

Křehký

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Připouštím, nepochopila jsem smysl povídky. Asi nejsem normální...”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|