Komentáře - Říjen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Mon Chéri

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Ja som z toho mala nádherný čokoládový orgazmus.”

Andílku

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Silné a úderné. Přesto mi není sympatická hrdinka. slabá 3”

Drabbles and short stories

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Memorin:

“ano ano ano”

Neposlušný anděl

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Za slovní obraty, kterým autorka vtiskla cit, bych dala 4-5. Za modelaci postav 3 - průměrné, očekávané. Nelíbily se mi ovšem klasické přirovnání objevující se v každé druhé povídce (prudké vyvrcholení, černovlasý milenec - ano, taky jsem kdysi podobně psala, teď je to pro mě zbytečné, stal se z toho kýč), proto 2. A nakonec neovládající se Lucius, který šíleně prahne po Dracovi, ačkoliv říkal, že miluje Severuse, mi dobře napsané nepřijde, tedy 0. Plus takové t chybky - jak mohl vědět, že spí zrovna s mužským pohlavím? Nakonec jsem vlastně nepochopila, porč by měl Sever miluvat Lucia... slabocha, který se nedokáže ovládnout? lepší 2”

Užij si ticha

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“protože mám ráda ticho, ozvěny ticha a ticho které konejší”

Všechno, co Harry kdy chtěl vědět o Pobertech (a bál se zeptat)... ((Nebo mu to někdo zatajil))

Autor: Rinoa      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Tolik jsem se nenasmála už řádku let. Autorka má nové vlny, co rozvíří nápady, čímž myslím letax jako drogu, pompézní humor. Má vytříbený smysl pro humor, který pobaví všechny kategorie. Ať už sebeironizující nebo pouze suchý či škodolibý. Pobaví, ale u některých se přece jenom moje osoba směje víc. Skvěle vystižené postavy, oni totiž byli taky mladí, blázniví, třebaže se někteří dali po cestě zla. Všichni byly dětmi. Což někteří do svých povídek nepřipouští. Nejvíce však je pro mne důležitý Severus. „Toto geniální zaklínadlo bylo jako droga. Stejně tak, jako celá černá magie. Jednou tě pohltí a ty chceš stále víc. Ale pocit, který v tobě potom zanechá, je zdrcující. Obtáčí slizké pazoury kolem tvého srdce a kolem tvé duše. A ty, abys je přebil, začínáš znovu. Extáze. Samota.“ * Dokonalost!”

Tíha minulosti

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

Memorin:

“opravdu ne”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Memorin:

“...”

Sex 101 profesora Snapea

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Povídka byla pěkná do té doby, než se tam objevil Harry a chtěl pomoci Severusovi se sexuání "frustrací". Nevěřila jsem tomu, nevěřila jsem postavám, že jsou to vážně oni.”

Noc, kdy se nic nestalo

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Memorin:

“...”

Chudí a bohatí

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

Memorin:

“...”

Co řádí v noci

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Nevěřila jsem, že tohle je Severus.”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Nějaké části mi přišly slabší. Jiné zse opravdu dobré. Celkový dojem a hodnocení hodě dobrá 2”

Vzájemné vyrovnání

Autor: Riley      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Takové nevyrovnané 2, 5”

Spřízněné duše

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Memorin:

“...”

Nádech pampelišky

Autor: Ajja Pensivell      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Motýli poletují, ale za chvíli padnou mrtvi k zemi, protože mu utrhli květinu, kterou jeden z nich potřeboval k životu. spíše ke 3”

Na chvíli s tebou

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

Memorin:

“nevím - ze sentimentality něco mezi 2-3”

Malá zvířátka

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Zajímavý počin, ale na vyšší hodnocení není.”

Jiný letní slunovrat

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Potřeba, že je tam něco víc... jak ve vztazích Draca, tak v povídce samotné. Za vykreslení prázdnoty slovy a že to vše byl účel, který čtenář vycítí, jelikož přesně takto by se mělo psát. lepší 2”

Hračka

Autor: D.J. Orlovský, Bella      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Hezky se četla. lepší 2”

Elysejská pole

Autor: Ldybastet      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Četla se dobře. lepší 2”

Dědečkův malý andílek

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Povídka se mi líbila, ale na jedno přečtení. První část, začátek či jak mám nazvat Muž v Dracově posteli, se mi líbil daleko víc.”

Červnové odpoledne

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Zaujala mne... :) Ale bohužel to nestačilo, abych dala větší hodnocení.”

Zvlášť dobře skrytý viteál

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Memorin:

“zajímavý nápad a dobře zpracovaný - 3, 5 - 4”

Upsat duši ďáblu

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Snad jsou křídla dobře slepená porozuměním. Nejen jím... 3, 5”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|