Komentáře - Leden 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >|

Kde přebývá krev tvé matky

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Máloco nejsem schopná dočíst. Ale tenhle Snape byl prostě k nevydržení.”

Ako každý mesiac zabudnúť na Grangerovú

Autor: Lucyferia      Jazyk: SJ

Luna Snape:

“zajímavá povídka”

Výkřiky

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Luna Snape:

“nádherná povídka jen je mi líto, že se Severus obětoval...u toho jsem brečela jako želva i přesto je to jedna z nejlepších povídek, které jsem četla”

In places where nobody was meant to see

Autor: girl_tarte      Jazyk: AJ

zmije:

“Starý pár po spoustě společných let a jejich zvyky, spory, staré nevraživosti a naschvály. Spousta vtipných situací, ale spíš než k smíchu je to mile dojemné. I když... ten Potterův obraz...”

Fate Is A Four Letter Word

Autor: Philo      Jazyk: AJ

zmije:

“Něco jako 8. díl HP - po 25 letech. Všechny staré známé postavy, jejich dospělé děti... a pár nových - třeba Kingsleyho matka, tu miluji. Je to trochu o bilancování starého života, o nových začátcích a především je to skvělá detektivka.”

Surreality

Autor: Perse      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Trochu suché. Za srdce ma to nechytilo. Trochu pritiahnuté za vlasy, aj keď, Dumbledore... možno ani nie... Ale Snape... dobrovoľne sa poddať tomu príkazu a nepostrehnúť niečo také zjavné, že na to prišiel aj Potter.”

In Care Of

Autor: FangsFawn      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Severus ako netopýr - to je lahůdka. Škoda, že s pokračovaním to viazne. Potty kapánek otravný ako takmer vždy... Ale tá časť - on ma pokrýzol... to nemalo chybu.”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“pěkný”

Myrtilles II.

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“Moc se mi líbila.”

Myrtilles

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“Tuhle miluju.”

Vykúpenie Draca Malfoya

Autor: Luckei1      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi pekná poviedka, určite jedna z tých, ku ktorým sa vrátim.”

Wild, Wild Things

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

finde:

“nemravné, manipulativní, dokonalé, prostě Juxian”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Temno, smutné, ale torchu dává naději? Moc pěkně napsný příběh. Dokonce i Lucius mne dojímal... Těším se na druhý díl.”

Dogs of War

Autor: alimsiemanym      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Opravdu dost dobrá povídka, která poodhalí něco ze života bystrozorů a z homofobie kouzelnického světa (o které jsem 100% přesvědčená). Plus neobvyklý, ale zajímavý pár. Vážně, kdyby to nebylo tak dlouhé, tak to snad přeložím. Néni čas, bohužel. :( [blood, violence, war, homophobia, mild torture, preslash] S.L.”

In Which #4 - fanart

Autor: Brevisse      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“"Groped and kissed and whatnot by Snape." :D Nejlepší je přirozeně díl 2, Brevisse kreslí a píše totálně roztomilého Siriuse... no vlastně všechny. :) S.L.”

Locker Room - fanart

Autor: Lizard / lizardspots      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Chtěla jsem to okomentovat a pak jsem to zas nemohla najít, hrůza... Ale k věci: Samozřejmě super! Future!Harry & Luscious Blond (he sucks) FTW! A "Reg was here" je smutné. :) S.L.”

Cutting Edge

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Tohle se mi líbilo, dost se mi to líbilo. :) (I když jakožto zarytý O'Brianovec znám a miluju pana Bushe toliko z televizního seriálu, tudíž o nějakém IC/OOC v povídce si netroufám polemizovat. :)) S.L.”

O tatíčcích a učení

Autor: Silverin      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Po přečtení geniální první kapitoly jsem myslela, že mi ani 100 bodů nebude stačit, ale čím víc do příběhu pronikala “romantika”, tím víc se mi kroutily palce u nohou (v tom blbém slova smyslu). Nesnáším tohle ňuňuňu: kocourek, vlásečky, motýlci v bříšku – jsme snad ve školce?! Zlatí Rohirové! :D No ale dobře, hlášek bylo dost a Moraváci mosíja držat při sobě, takže plný počet. :) S.L.”

Cos to řekl?!

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“:D”

Nejlepší přítel

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“ráda se k té povídce vracím :D”

Cos to řekl?!

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:D”

Cos to řekl?!

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“:) 4*”

Nejlepší přítel

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Hezká od-dechovka.”

Truth or Dare?

Autor: TheFatalIllusion      Jazyk: AJ

Crystal:

“Harry, a několik dalších lidí včetně Voldyho se dostanou do magického vězení, kde nemůžou používat kouzla. Nemůžou nic dělat a nakonec se rozhodou zahrát si hru pravda nebo odvaha... Takže, první část, kde se ještě nehraje, jsem jen spěšně prolétla. Pak to začalo být zajímavé a vtipné :D Hlavně Harry nadopovaný cukrem, koťátko Voldy a spousta dalšího. Jinak Harry je jasně OOC a ostatní charaktery taky, ale dá se to. Slash jsem dala 'ne', ale díky úkolům se tam pár slashovních momentů vyskytne.”

Vynucená přiznání

Autor: Scorpia      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Severus sa konečne dozvie pár vecí, ktoré ho zaujímali - zaslúžené. Ale tiež nič z čoho by som nadskakovala nadšením. Gerylla prekladala aj lepšie veci.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >|