Povídky čtenáře/čtenářky terkacarodejka
z fandomu Originální Fic
ohodnocené na 80%

Andílku

Odkaz | Autor: M.R.K.E.V. | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: dívka, andílek, matka aj. | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Autorka napsala: Povídka, která mi strašně dlouho ležela v hlavě. A ještě dýl mi její první verze ležela v počítači. Konečně je hotová a díky beta-readu mojí milované Asweroth připravená k uveřejnění. Tak ji tady máte a doufám, že se vám budou líbit i moje ne HP povídky.
Klíčová slova:


Lienka dole hlavou

Odkaz | Autor: noritenshi | Fandom: Originální Fic | Jazyk: SJ | Postavy: Lawrence, Seth, Sebastian | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Rodičia občas konajú v mene dobra strašne kruté veci :( Ale deti niekedy naberú odvahu a silu a rozhodnú sa ísť za svojim šťastím. a niekedy sa možno podarí dostať sa "...na miesta, kde sa nevstupovalo a nedalo sa tam dostať, lebo ešte nikdy nikto nevkročil do vlastných snov..."
Klíčová slova: Láska, Yaoi, slash, thriler


Pomník a zapomnění

Odkaz | Autor: Tiamat | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Poezie
Klíčová slova:


Předtančení

Odkaz | Autor: Syhrael | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Damián, Ansem | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Mladší sestra Tanečnice, která nezavírá oči ani před nejhorším tajemstvím a věrně doprovází chlapce s příliš modrýma očima a bolestí v duši, na kterou existuje jen jediný lék, a tím je láska... V mé povídce Saltarïně jste se mohli setkat s chlapcem, jehož jméno pro mě znamená celý poloviční svět. Získal si mě svým ruským přízvukem, blonďatými vlasy a modrýma očima. Jmenoval se Ansem, ale my mu říkáme "Líza", ne z nemravného úhlu věci, ale kvůli jeho příjmení. Lisalim. Tuto přezdívku dostal od kluka s nenávistí ke sladkému, kluka, který se bojí motýlů … - Damiána. Předtančení bude krátký příběh o tom, jak se ti dva hledali. To proto, že si mnohé moje stará duše ještě pamatuje...
Klíčová slova:


Ve jménu Říše

Odkaz | Autor: Amater | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Ethan/Amine, Max | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Amater napsala: Povídka vznikla, když jsme jednou si povídali a válce a mě napadla šílená scéna. Podle toho vznikl i název díla Vše ve jménu německé říše, ale nakonec jsme to zkrátili. Doufám, že se vám příhody Amine, Maxe a vesnice Bois budou líbit a málem bych zapomněla i na Bubiho a Puppiho a spoustu dalších postaviček.
Klíčová slova: Válka