Povídky čtenáře/čtenářky terkacarodejka
z fandomu Originální Fic
ohodnocené na 40%

Tak copak nás trápí?

Odkaz | Autor: Lord Roderik Galant | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: pan veterinář, Lví král a jiní | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Autor napsal: Jeden přišel na svět proto, aby ho zkrášlil svým osobním kouzlem. Druhý proto, aby pečoval o nemocná zvířata. Navzdory očekávání však jejich příběh nebyl černo-bílý. / Povídka má pokračování s názvem Dva druhy sejra.
Klíčová slova: psychologické, sex

terkacarodejka:
“vcelku jsem se chytla na zacatku ale konec jsem se uz musela nutit docitat 2/5”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Já nevím.Vždycky mám problém se do Galantových povídek začíst, ale pak mě to nepustí.Jarvo.Obsese někým koho nikdy nemohu mít a přesto o něm přemyšlím x let.Není to obsese a idealizování své modly?Ne, chápu ho a zároveň ne.Hodnocení..sakra.Tak pět.”
Slovanka:
“První díl byl úžasný svou tajemnou atmosférou a neuvěřitelným umem autora, a to říct věc obyčejnou naprosto neobyčejným způsobem. V dalších dílech jsem se ale ztrácela a nějak se to zcela přesunulo ze zamilované do sexuální četby.Ta je taky pěkná, ale vedle veterináře a roztomilých pejsků vypadala až moc šukózně.”
Casiopea:
“Čtenářský orgasmus; jiné označení pro to nemám. Nedokážu ze sebe vydolovat nic přiměřeně výstižného. Takovému stylu psaní by zkrátka slušela vůně tiskařské černi. Myslím, že se budu vracet i kvůli "pouhému" pomazlení se slovy. A taky si to chci přečíst nahlas, opravdu. Neslyšet ty obraty jen ve své hlavě, ale i ušima. Pět bodů je málo.”
Mrmla:
“Moc pěkné.”
belldandy:
“Naháči a chlupáči pro mě měli díky svému nekonvenčnímu námětu trrochu větší náboj, ale to jsem si vynahradila v druhém díle. Nemám srdce tomu dát cokoli horšího.”
shadow:
“...”
Victoria:
“Není to můj typ, ale toto mě naprosto uchvátilo (hlavně pokračování). Hlavně se mi líbí autorovo slovíčkaření”
sigam:
“...”
Kate Mathews:
“...”
Akkarra:
“No comment....”
marwin:
“Je to vskutku nepopsatelný čtenářský zážitek. Prožívala jsem to od začátku, až do samého konce - Jarvo, Lví Král a Pulp, tvoří neskutečně skutečnou trojici, která si musí získat snad téměř každého. Lord Roderik Galant překrásně pracuje se slovy, hraje si s popisem i těch nejobyčejnějších situací tak dokonale, že mi nezbylo než žasnout a lapat po dechu. Jsem ráda, že jsem si mohla tenhle bravurní příběh přečíst - je to skvost!”
Purple Haze:
“Mistr Slova v akci. Tenhle hluboký, mnohdy sžíravý, mnohdy vtipný, mnohdy rajcovní příběh ve mně zanechal tolik, že už navždy budu k autorovi zbožně vzhlížet. Myslím, že je to jeden z nejtalentovanějších lidí na povídkářských serverech.”